Mode & Beauty alle pijlers

Zalando veilig?

05-06-2011 20:04 11 berichten
ik shop niet heel erg vaak online. vraag me af of dit een veilige site is en of ze moeilijk doen over ruilen e.d?

weet iemand nog andere goede/goedkope schoenenwebsites?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen problemen mee gehad.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Lees de voorwaarden eens.
wat mij betreft prima, aantal keer besteld, rekening achteraf (accgiro) ruilen was ook geen probleem. Kan je best doen!
Always look on the bright side of life
Ze hebben dit jaar ook de thuiswinkelawards gewonnen, ruilen/retouren is 1 van de criteria waarop je kunt stemmen, dus ik denk dat het wel goed zit bij Zalando.
Ik koop alleen via internet als ik achteraf met een acceptgiro kan betalen. Bij Zalando kan dat en ik heb een paar weken terug sandalen voor mijn zoontje gekocht. Prima gegaan.

M.
Na het zien van die vreselijke reclame heb ik besloten om er nooit en te nimmer iets te bestellen. :-)
quote:grijzemuis schreef op 05 juni 2011 @ 20:42:

Na het zien van die vreselijke reclame heb ik besloten om er nooit en te nimmer iets te bestellen. :-)
Fantastische site, ondanks die reclame

Je kunt alles terugsturen wat niet bevalt en de verzending is gratis. Ik hield helemaal niet van online shoppen, maar inmiddels ben ik hooked. Iedere week komt er wel weer een doosje met de post
I am surrounded by morons
Ik vind 't ook geweldig; geen verzendkosten en gratis retourneren.
Ik heb laatst bij Zalando geshopt en ook iets geretourneerd. Ik kreeg netjes het geld terug op mijn rekening toen ik had besloten niet iets nieuws ervoor in de plaats te nemen.

Prima site en leuke dingen!

Tip: Maak een account aan bij Shopbuddie.nl. Krijg je ook nog een percentage van je aankoopbedrag in een soort van spaarpotje. Ik koop aardig vaak op internet en heb nu een leuke bedrag wat ik later kan laten uitbetalen. Kan ik weer gebruiken voor een andere aankoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven