Mode & Beauty alle pijlers

Zalando vraag

10-10-2022 20:25 13 berichten
Ik heb ongeveer 1,5 week geleden iets besteld bij zalando, vlak daarna nog hetzelfde item besteld in een andere maat. Ik hoopte dat het deze week binnen zou komen. De bestellingen staan echter nog steeds als ‘wachtend’ en ik heb het wel betaald. Ik bestel niet vaak bij zalando dus ik weet niet of dit normaal is. Bij de klantenservice zeggen ze dat ik geduld moet hebben. Ik kan het ook niet meer annuleren. Nog een keer bellen heeft denk ik geen zin?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou wel nog een keer bellen, want ik vind 'je moet geduld hebben' een heel rare reactie.

Ik heb wel eens meegemaakt dat het langer duurde en moeilijk te traceren was, dat was een item dat blijkbaar uit Zwitserland moest komen, maar toen werd wel gewoon uitgelegd waarom het langer duurde.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik bestel niet heel vaak iets bij Zalando, maar de keren dat ik iets gekocht had, had ik dat sws binnen een week.
Heb je geen track & trace die wat meer duidelijkheid geeft over waarom het zo lang duurt?
Zalando duurt bij mij meestal max een week, maar heb nu wel bij meerdere webshops gezien dat de levertijden wat langer kunnen zijn. Ik zou ze bellen of ze een indicatie kunnen geven, maar verder niet te druk om maken.
Noia schreef:
10-10-2022 20:33
Ik bestel niet heel vaak iets bij Zalando, maar de keren dat ik iets gekocht had, had ik dat sws binnen een week.
Heb je geen track & trace die wat meer duidelijkheid geeft over waarom het zo lang duurt?
Nee geen track en trace, de bestelling staat nog als wachtend.
@Susan ik vond het ook best een vreemde reactie, ik kreeg de indruk dat ze niet echt iets konden doen. Morgen toch maar weer even bellen dan.
Ik heb pas ook bij zalando besteld. Normaal zijn ze heel snel, maar bij mij duurde het nu ook lang. Mijn bestelling stond idd ook heel lang "vast" in de track&trace. Ik kreeg net ook een mail dat ze door vertraging de retouren minder snel verwerken, dus denk dat door die vertraging alles langer duurt
Heb je niet toevallig bij Pre owned besteld van Zalando, want dan moet het soms vanuit bijvoorbeeld uit Duitsland komen.
Echt nog nooit gehad, zelfs de long-distance producten heb ik altijd heel snel.
Is al weer een hele tijd terug in het nieuws geweest dat de magazijnmedewerkers bij Zalando hele Drechterland arbeidsvoorwaarden hadden en ern laag salaris.

Nu er overal te kort us aan personeel hebben ze misschien gewoon personerlsgebrek waardoor het lang duurt.
Henk-und-Roelie schreef:
10-10-2022 20:40
Heb je niet toevallig bij Pre owned besteld van Zalando, want dan moet het soms vanuit bijvoorbeeld uit Duitsland komen.
Nee geen pre-owned.
Ik had 2 Oktober iets besteld en vandaag ontvangen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
10-10-2022 22:05
Ik had 2 Oktober iets besteld en vandaag ontvangen.
Dat zegt niet zoveel, Zalando is een soort bol.com dat items van verschillende verkopers verkoopt en die moeten dus vaak van verschillende magazijnen / lokaties komen.
Alsof de duvel ermee speelt, kreeg ik gisteravond een mailtje dat het pakket verzonden gaat worden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven