Zalando vraag
maandag 10 oktober 2022 om 20:25
Ik heb ongeveer 1,5 week geleden iets besteld bij zalando, vlak daarna nog hetzelfde item besteld in een andere maat. Ik hoopte dat het deze week binnen zou komen. De bestellingen staan echter nog steeds als ‘wachtend’ en ik heb het wel betaald. Ik bestel niet vaak bij zalando dus ik weet niet of dit normaal is. Bij de klantenservice zeggen ze dat ik geduld moet hebben. Ik kan het ook niet meer annuleren. Nog een keer bellen heeft denk ik geen zin?
maandag 10 oktober 2022 om 20:30
Ik zou wel nog een keer bellen, want ik vind 'je moet geduld hebben' een heel rare reactie.
Ik heb wel eens meegemaakt dat het langer duurde en moeilijk te traceren was, dat was een item dat blijkbaar uit Zwitserland moest komen, maar toen werd wel gewoon uitgelegd waarom het langer duurde.
Ik heb wel eens meegemaakt dat het langer duurde en moeilijk te traceren was, dat was een item dat blijkbaar uit Zwitserland moest komen, maar toen werd wel gewoon uitgelegd waarom het langer duurde.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 10 oktober 2022 om 20:35
Nee geen track en trace, de bestelling staat nog als wachtend.
@Susan ik vond het ook best een vreemde reactie, ik kreeg de indruk dat ze niet echt iets konden doen. Morgen toch maar weer even bellen dan.
maandag 10 oktober 2022 om 20:35
Ik heb pas ook bij zalando besteld. Normaal zijn ze heel snel, maar bij mij duurde het nu ook lang. Mijn bestelling stond idd ook heel lang "vast" in de track&trace. Ik kreeg net ook een mail dat ze door vertraging de retouren minder snel verwerken, dus denk dat door die vertraging alles langer duurt
maandag 10 oktober 2022 om 21:08
Nee geen pre-owned.Henk-und-Roelie schreef: ↑10-10-2022 20:40Heb je niet toevallig bij Pre owned besteld van Zalando, want dan moet het soms vanuit bijvoorbeeld uit Duitsland komen.
maandag 10 oktober 2022 om 22:07
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in