Mode & Beauty alle pijlers

zalando

11-01-2012 19:46 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb zaterdag tegen de avond een rokje besteld bij zalando.

Na een paar uurtjes kreeg ik een e-mail dat het pakketje in behandeling is en naar het sorteercentrum word gestuurd.

Nu zijn ze op zondag en maandag dicht.. maar het is al woensdag avond en ik heb nog steeds niks gekregen?

Je kunt je pakketje volgen maar als ik het bestelnummer van mij in toets komt er te staan dat mijn pakketje mogelijk nog onderweg is naar het sorteercentrum en dat ze verder niet kunnen zien waar hij is.

Het is alweer lang geleden dat ik iets had besteld bij zalando maar als ik mij niet vergis kon ik de vorige keer wel zien waar mijn pakketje is. En het is nu wel de tweede werkdag. Is mijn pakketje vermist?
Het rokje is vanmiddag gekomen gelukkig! Dankje fairy
Ik heb mijn pakje ook binnen gekregen gister. Broek en 2van de 3paar schoenen ook oke alleen het 3e paar was een heel ander paar als wat ik besteld had. Echt zo slecht. :s
Hier zijn het geen bijklussende bejaarden, maar gewoon vrouwen die pakjes afleveren op de manier zoals het moet. Voor Zalando moet je tekenen en dat vind ik wel zo prettig.

Er is ook zo'n jonge Marokkaan. Die geeft de pakketjes gewoon bij de buren af of zet het zomaar voor mijn deur neer. Die zegt gewoon dat hij dat mag dat bij de buren afleveren. Vind hij niet fijn als hij dan nog 2x keer moet proberen. Ik ga het dus gewoon zelf ophalen als dat mogelijk is. Daar hoef ik echt niets meer van. (En het is echt een lekker ding om te zien, hoor. )

Heb helemaal geen klachten verder Zalando. Ze hebben ook een prima klantenservice die netjes en gericht antwoord geeft. Anders zou ik er dus nooit meer bestellen.

Ik vind het ook wel lang duren, maar dat staat ook bij het artikel dat het 3 - 5 werkdagen duurt. Maar ik bestel daar alleen schoenen waarvoor ik anders zelf naar Duitsland moet reizen. Die zijn hier in Nederland bijna nergens te koop. Ja, de lelijke, maar die hoef ik niet. Bij Zalando hebben ze best wel een goed assortiment.

Heb van Wehkamp ook een paar keer foute maten en zo gekregen, maar had een vorige klant de zakjes omgewisseld. Ook beschadigd krijg je wel eens, maar ze doen nooit moeilijk over compensatie en zo. Vind ik van alle twee best goed. Op = op en ja dat is jammer.

In winkels zoals H&M, C&A is het altijd een heel gezoek om de juiste maten te vinden als er net een groep winkelende vrouwen/meisjes door heen is gegaan. Dan liggen er stapels en moet je echt gaan zoeken. Ik heb een paar keer een H&M gezien toen er nog niemand was geweest. Ik dacht dat het een andere winkel was. Heerlijk!!!!
Mijn pak heb ik niet voor moeten tekenen. Dat was afgegeven bij de overburen.
Eens met Pumps
Ik heb 4 januari iets bij Zalando besteld, maar ik heb nooit iets ontvangen. Dit had ik ook al bij Zalando gemeld. Vandaag kreeg ik opeens een mail dat Zalando mijn retourzending had geaccepteerd!!! Vreemd niet. Ik weet niet wie mijn pakje heeft gekregen en retour heeft gestuurd, maar de eerste tijd bestel ik niets meer. Vreemd vervoerbedrijf dat Select Vracht.
Op hun site (Selektvracht) kun je hun voorwaarden nalezen. Ik heb wel eens zo'n kaartje gehad. Dan kon ik via hun site kiezen voor een ander tijdstip. Op het kaartje staat ook wanneer die tweede aflevering zal zijn met een telefoonnummer erbij. Je kunt wel proberen om via de track & trace nog contact op te nemen met hen

Als je pech hebt dan hebben ze 2x bij de buren gebeld en niemand deed open of die hebben het pakje geweigerd en dan gaat het gewoon retour naar Zalando. Je kunt ook een ander afleveradres kiezen waar je wel bent. Zo gaat het ook bij DHL als je het zelf moet ophalen vlak voor het verstrijken van de zichttermijn.

Ik heb een toch weer laarzen (wintervaste) besteld. Gelukkig gaat het retour zenden wat makkelijker. Via de site zijn daar ook alle adressen voor te vinden.
Ja hoor, perfecte aflevering op het aangegeven adres. Maandag besteld en vandaag afgeleverd. Kan het zelfs via post.nl retour sturen. Jammer genoeg passen de laarzen niet. Had ze anders graag gehouden. Voldeden voor de rest prima aan de verwachtingen, maar ze moeten wel passen. Kan ik straks ook nog even langs het postkantoor.
Ik heb anderhalve week geleden een bestelling gedaan voor schoenen. Diezelfde avond bedacht ik me dat ik beter een extra maat kon bestellen voor 1 paar, dus heb dat meteen gedaan. De eerste bestelling was na een dag of 5 binnen, maar de 2e bestelling bleef als status 'wachtend' staan. Ik heb hier 2 dagen later over gebeld, maar toen zeiden ze : hij is goed doorgekomen, gewoon wachten. Nou prima. Alleen gisteren stond diezelfde status er nog steeds. Dus ik weer gebeld, ja hij was wel erg vertraagd, ze zouden mijn bestelling annuleren en mijn geld terugstorten, zodat ik een nieuwe bestelling kon doen. Alleen ik moet mijn factuur van die andere bestelling binnen 14 dagen betaald hebben, en die beslissing hangt af van de 2e bestelling. Ja, als ik een betaalherinnering kreeg moest ik maar opnieuw bellen en het verhaal nog een keer uitleggen. Nou oké, ik nog maar een bestelling gaan doen. Helaas... Schoenen uitverkocht. Bedankt zalando!
silke1969 schreef op 16 januari 2012 @ 22:38:

Ik heb 4 januari iets bij Zalando besteld, maar ik heb nooit iets ontvangen. Dit had ik ook al bij Zalando gemeld. Vandaag kreeg ik opeens een mail dat Zalando mijn retourzending had geaccepteerd!!! Vreemd niet. Ik weet niet wie mijn pakje heeft gekregen en retour heeft gestuurd, maar de eerste tijd bestel ik niets meer. Vreemd vervoerbedrijf dat Select Vracht.
Ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt. De eerste dag toen ik er zelf niet was nog netjes een briefje gekregen, maar vervolgens niks meer van gehoord. Paar dagen later maar even gebeld, maar toen kreeg ik te horen dat het pakje al retour was gestuurd. Selectvracht vertrouw ik niet meer.
Bij ons wordt de bezorging van Selektvracht trouwens ook door bijklussende mensen gedaan. Er stond ineens een vrouw in de gang die een pakketje kwam zoeken dat ze mee terug kon nemen van wehkamp. Had ze zelf maar even de deur opengedaan omdat er niemand open deed. Ik schrok me kapot
Select vracht stuurt na 2 keer aanbieden de zending retour. Is standaard. En de verzender moet aangeven als het bij de buren mag worden afgegeven. Doet de verzender dat niet en ben je er dus 2 keer niet heb je pech. Ik bestel nooit iets bij bedrijven die met select vracht werken, gezeik bij ze elke keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven