Zelf harsen?
vrijdag 11 mei 2012 om 20:24
Ik heb net een poging gedaan tot mn eigen oksels en bikinilijn harsen maar dr komt amper haar mee!
Na t eten bij een vriendin dr oksels gedaan met hetzelfde spul (veet) en die heeft nu wel lekker gladde oksels
Ligt dat dan aan mijn haar ofzo? Is het te stug? Ik ben teleurgesteld
(ik heb overig een hoge pijngrens en rats die dingen er net zo hard bij mezelf af als bij haar, dus ik doe niet voorzichtiger ofzo..)
Na t eten bij een vriendin dr oksels gedaan met hetzelfde spul (veet) en die heeft nu wel lekker gladde oksels
Ligt dat dan aan mijn haar ofzo? Is het te stug? Ik ben teleurgesteld
(ik heb overig een hoge pijngrens en rats die dingen er net zo hard bij mezelf af als bij haar, dus ik doe niet voorzichtiger ofzo..)
Internagelaktisch
vrijdag 11 mei 2012 om 21:19
Ik heb een kast vol met werkelijk alle mogelijkheden om te ontharen, maar het meest werkzame is nog steeds het scheermes. Bij ontharingscreme's/mouses/aanverwanten gebeurt er dan wel niks danwel de haren smelten weg tot een paar milimeter na zware overschijding van de inwerktijd. Mijn nadeel is dat ik heel blank ben met dik donker haar en je altijd de aanzet in de huid ziet zitten. Harsen werkt niet want dat doet me veel te veel pijn, en moet te vaak. Snorretje bleken werkt dan weer wel. Maar ja, het is maar haar, zoiets?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 11 mei 2012 om 21:43
zaterdag 12 mei 2012 om 07:40
Ik heb laatst voor het eerst een poging gedaan bikinilijn te doen met suikerhars, de koude/balletjes manier, dus zonder strips. Toen ik de hars eenmaal goed had werkte het als een trein. Kost je vrij weinig om eens te proberen (suiker en citroensap, even googlen voor het recept, filmpje van beautygloss was ook handig). Dat zou je ook nog kunnen proberen. Ik zou erna douchen ipv ervoor en talkpoeder gebruiken wanneer je huid te plakkerig wordt. Daarna alles eraf douchen (omdat het suiker is lost het plakkerige op in warm water).