Mode & Beauty alle pijlers

zelf kleding maken.

18-08-2010 11:09 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik maak regelmatig zelf kleding als hobbie, maar heb een vraag, wie weet waar ik lang harige mode stoffen kan kopen/ bestellen ik zoek de kleuren wit, bruin, grijs en zwart. Op vele sites kom ik wel wat tegen maar zijn voornamelijk van die felle neon kleuren en niet wat ik zoek.

iemand enig iedee????

Ik wil namelijk ff mn stoute schoenen aanterekken ( ojee 0 en eens proberen om die harige channel catsuit na proberen te maken voor de fun!
Borderwalk: nee, dan zie je er alleen maar uit alsof je je in een vloerkleed hebt gewikkeld! :-D
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Goh, ik vind dat broekpak van Borderwalk best mooi eigenlijk...
Zoals jullie zeggen dat die 3 bont pakken gewoon voor de show zijn en niet in de winkel komt is niet zo, die broeken en truien van bont van die 2mannen en die bont catsuit van die vrouw heb ik al geloop zien staan op internet is bij een shop in Beverly hills stond gister in lifestyle magazine op internet en kosten 4500 euro een echt channel prijsje het kwa materiaal wat er in zit nog niet op 150 euro komt je moet alleen de naam dik betalen om te kunnen showen ik heb een channel aan.maar met een beetje geluk kun je zelf ook zoiets maken want het lijkt mij maar een eenvoudig ontwerp toe
Bijzondere outfit...

Maar je bespaart toch geen geld als je het toch nooit gaat aantrekken? Dan kóst het je ¤100,-.

Ondanks dat ik het met je eens ben dat de prijzen bij die merken overdreven hoog zijn, betaal je natuurlijk bij zo'n merk ook voor het ontwerpen zelf en de duurdere stof die gebruikt is (echt bont??).
Dat catsuit is dus gewoon te koop in een Chanelwinkel? Bizar. De prijs verbaast me niet echt, tuurlijk is het vele malen de materiaalkosten (wel nep bont), maar je betaalt ook voor het arbeidsloon, het concept/ontwerp en alle marketing, die ijsberg op de catwalk zal bijvoorbeeld ook wat gekost hebben. Maar To, ga je dat catsuit dan straks ook dragen? Dan bewonder ik wel je lef. Chanel verkoopt het als kleding, maar zelfs nu ik dat weet en een dag gehad heb om aan het plaatje te wennen zie ik nog steeds de verschrikkelijke sneeuwman.
quote:Sandra24 schreef op 19 augustus 2010 @ 06:46:

Zoals jullie zeggen dat die 3 bont pakken gewoon voor de show zijn en niet in de winkel komt is niet zo, die broeken en truien van bont van die 2mannen en die bont catsuit van die vrouw heb ik al geloop zien staan op internet is bij een shop in Beverly hills stond gister in lifestyle magazine op internet en kosten 4500 euro een echt channel prijsje het kwa materiaal wat er in zit nog niet op 150 euro komt je moet alleen de naam dik betalen om te kunnen showen ik heb een channel aan.maar met een beetje geluk kun je zelf ook zoiets maken want het lijkt mij maar een eenvoudig ontwerp toeNou dan maak je dat ding, trek het aan tijdens het boodschappen doen (of de Elfstedentocht), want voor een feestje lijkt het me veels te warm en leef zo lekker je fur-fetish uit. Ik hou je niet tegen.
http://www.destoffenkraam.nl/borg__vacht.html Hier heb je in ieder geval een witte 'vacht'
@ Blumpke & Starshine

Als het een redelijk geslaagde kopie wordt van die catsuit, ga ik hem dragen ook, waarom zou ik dat niet doen? Als ik nu al zie wat er aan winterkleding nu al in de winkels ligt zit er veel Nep bont aan , kijk zelf maar eens goed rond, dus waarom zou dit niet kunnen?

En misschien hebben jullie en anderen ook wel een beetje gelijk dat ik een soort fetish er voor heb, heb altyd al wel iets gehad met zachte stoffen en niet alleen bont maar ook wel satyn en velours bijvoorbeeld, kan ik daar wat aan doen?

@Janneman dank voor de link, maar heb inmiddels de stoffen besteld hier in Amsterdam bij Knip stoffenhal aan de Albert Cuypstraat.
de eerste chanel fur catsuit is al in het openbaar gespot!

In Alberta, Canada zie maar eens hier"

Http://s932.photobucket.com/albums/ad16 ... hnson1975/

K vindt het erg leuk staan eens wat anders dan alle standaarden......
Het ziet er niet uit.

Ik kan me voorstellen dat je het na wilt maken, gewoon voor de lol, maar dat verhaal van geld besparen op een echte 'channel' dat gaat er bij mij niet in. Wie wil dit nou echt dragen? Lady Gaga misschien. Dan is het wel gaaf, voor het gewone straatleven ben je een beer. Niet eens een Chanel-beer.
quote:Sandra24 schreef op 22 augustus 2010 @ 10:55:

de eerste chanel fur catsuit is al in het openbaar gespot!

In Alberta, Canada zie maar eens hier"

Http://s932.photobucket.com/albums/ad16 ... hnson1975/

K vindt het erg leuk staan eens wat anders dan alle standaarden......Misschien moet je iets met streepjesbont doen, dan kleedt het nog mooier af.
quote:Firene schreef op 22 augustus 2010 @ 15:11:

[...]

Misschien moet je iets met streepjesbont doen, dan kleedt het nog mooier af.k heb al besteld....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven