Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruinende creme

15-04-2013 08:42 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Welke zelfbruinende creme/bodylotion (voor het hele lichaam dus) kunnen jullie mij aanraden? En welke moet ik echt met een grote boog omheen lopen?

Groetjes!
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Prima ervaringen met de producten van l Oreal, als je een wat groter budget hebt is Clarins ook een echte aanrader. En algemeen, zorg dat je huid lekker is gescrubt, ktijg je een veel egaler resultaat. En was heel goed je handen als je je ingesmeerd hebt!
De zelfbruinende doekjes van het Kruidvat! Verpakt per twee, geen vettige substantie, makkelijk op te brengen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dove....
Very-Cherry, ik kreeg bij die doekjes van het Kruidvat juist wel allemaal strepen en lelijke vlekken! Breng jij het op een speciale manier op ofzo?
Ja ik breng het eerst aan en egaliseer het dan met mijn handen. Vraag je je natuurlijk af wat het voordeel van zon doekje dan is, nou ik vind het fijn dat het een "vloeistofje" betreft en geen creme. Ik vind het sowieso al stinken, dat vloeistofje droogt snel op, er zit dus geen laagje op je vel, trekt niet in je kleding. Je kan desnoods gewoon je eigen bodylotion eroverheen gebruiken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oei, nu al uiteenlopende meningen :P

Dat van het scrubben is in ieder geval een goede tip.
En niet vergeten te scrubben vooraf.

Ik gebruik de dove al jaren, ik ben zeer blank en heb de donkere.
Gebruiken jullie de dove ook voor jullie gezicht?
Vinden jullie die Dove niet stinken dan? Bah, ik ruik het de hele dag. En dat zit het alleen nog maar op mijn onderbenen.

Welke stinkt niet?
Thanks Cherry! Zal ook kijken of ik t meer met mn handen kan egaliseren en zal ook eens vantevoren scrubben.
er zit wel een luchtje aan...klopt.......
Hier ook dove, en ik vind het juist lekker ruiken. Een beetje sinaasappelig.
Zeg maar Spijker.
Ik vindt die van lÓreal ook wel lekker. Hm , nu ben ik ook nieuwsgierig naar die van Dove....
Bij mij gaf de Dove vreselijk af. Mijn witte handdoeken en dekbed waren de volgende dag oranje.
Ik heb ook de Dove. Ik ben pas gisteren begonnen, dus over het resultaat kan ik nog niks zeggen. Maar ik vind het niet stinken, en ik heb ook nergens vlekken. Kwestie van lang genoeg in laten trekken denk ik.
Ik vind Dove ook stinken. Ik gebruik Estee Lauder.
Ik vind die van Garnier heel fijn, zowel voor lichaam als gezicht. Ik heb er zelden vlekken mee, tenzij ik het heel dom aan heb gebracht en dan ligt het dus aan mij. Ik vind het trouwens ook best lekker ruiken.
Time spent with a cat is never wasted
Hmm, veel verschillende meningen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven