Mode & Beauty alle pijlers

Zijn deze leuk?

16-06-2011 11:23 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel zo. Ik vind ze zo op het eerste gezicht echt leuk en passen denk k bij mn stijl maar ben benieuwd wat anderen er van vinden.

(ben trouwens nieuw hier, geen idee hoe dit allemaal werkt )

http://www.uggaustralia.c ... tID=3071&model=Neema%20II
Nou, volgens mij zijn er inderdaad ook look-alikes van dezelfde kwaliteit. maar dan goedkoper.

Weet een van jullie hoe je die onzinnige blokkade bij Spartoo kan opheffen?

Daar MOET je het e-mailadres opgeven om te kunnen kijken. Ik kan de klik om te sluiten niet vinden.

SPARTOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie zijn mij kwijt als klant!
Ik vind ze niet mooi.
Best leuk maar ik zou lekker naar de schoenenreus of bristol o.i.d. gaan en dit model kopen voor waarschijnlijk een fractie van de prijs van de uggs.

Of wil je ze graag omdat er uggs op staat?

Brr, uggs en crocs(deze vooral!) zouden verboden moeten worden!
Ik vind ze ook niet mooi.
ik ben ook niet van plan er de hoofdprijs voor te betalen hoor.

Ik ben goed in marktplaatsdeals al zeg ik t zelf. En idd ze lijken op exemplaren die vast veel goedkoper zijn, maar altijd zere voeten is ook niet fijn. Ik heb wel wat over voor een dag zonder zere voeten, dus denk dat k t toch maar ga proberen.
Of ze bij jou passen kunnen we niet beoordelen. Mijn persoonlijke mening is dat je met een "gewone" ballerina als vrouw beter af bent. Die kan je tenminste ook naar je werk en naar een feestje aan. Die Uggs lijken me meer op klompvoetjes. Maar goed ik vindt Uggs ook mega lelijk en over het algemeen krijgen mensen er ook mega stinkvoeten in. Ik ruik ze over het algemeen namelijk eerder dan dat ik heb gezien wat ze aan hun voeten hebben. Maar wellicht dat het met deze klompvoetjes meevalt.
Haha stinkvoeten in uggs? Dat heb ik nog nooit gehoord. Hebben mensen dan geen sokken aan ofzo?

Mijn uggs ruiken naar roosjes
Doen we weer " meeste stemmen gelden" ?

Count me in for " mwah, vind er niet zoveel aan "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vind ze te simpel, en waarschijnlijk wil je niet weten wat je voor die dingen betaald. (Zie dat nergens staan....)
Ik zou ze zo aantrekken .
Ik ga er 40 euro voor betalen. Nieuw met doos. . Dat zijn mn goedkoopste schoenen in tijden dan.
Als jij ze leuk vind: DOEN!!

Ik heb 6 paar Ugg's, jammer dat andere mensen ze niet leuk vinden!! Zij hoeven ze niet aan..
Maar 40 euro voor UGGS? Pas maar op dat ze echt zijn.

Als je op de diverse sites zoekt op sportieve ballerina dan krijg je een heleboel bootschoenen te zien in mooie kleurtjes en dan van een betrouwbaar bedrijf waar je ze terug kunt sturen als ze toch niet goed zijn. Daar krijg je ook zonder problemen je geld gewoon terug. Bij Zalando bijv. hebben ze al flink afgeprijsd. Niet alles, maar je kunt er aardig inkopen doen.
Marktplaats is mijn vriend... Bespaart me al tijden met groot succes zakken vol euro's.
Ik vind er ook weinig aan. Voor hetzelfde geld koop je veel mooie en vrouwelijke ballerina's.
afschuwelijk
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Niet aantrekkelijk.

Niet vrouwelijk.

Niet mooi.

En ook niet sportief.
Niet leuk.
Leuk!
Bij twijfel niet doen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven