Zijn deze leuk?
donderdag 16 juni 2011 om 11:23
Ik twijfel zo. Ik vind ze zo op het eerste gezicht echt leuk en passen denk k bij mn stijl maar ben benieuwd wat anderen er van vinden.
(ben trouwens nieuw hier, geen idee hoe dit allemaal werkt )
http://www.uggaustralia.c ... tID=3071&model=Neema%20II
(ben trouwens nieuw hier, geen idee hoe dit allemaal werkt )
http://www.uggaustralia.c ... tID=3071&model=Neema%20II
donderdag 16 juni 2011 om 12:06
Nou, volgens mij zijn er inderdaad ook look-alikes van dezelfde kwaliteit. maar dan goedkoper.
Weet een van jullie hoe je die onzinnige blokkade bij Spartoo kan opheffen?
Daar MOET je het e-mailadres opgeven om te kunnen kijken. Ik kan de klik om te sluiten niet vinden.
SPARTOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie zijn mij kwijt als klant!
Weet een van jullie hoe je die onzinnige blokkade bij Spartoo kan opheffen?
Daar MOET je het e-mailadres opgeven om te kunnen kijken. Ik kan de klik om te sluiten niet vinden.
SPARTOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie zijn mij kwijt als klant!
donderdag 16 juni 2011 om 12:08
donderdag 16 juni 2011 om 12:10
ik ben ook niet van plan er de hoofdprijs voor te betalen hoor.
Ik ben goed in marktplaatsdeals al zeg ik t zelf. En idd ze lijken op exemplaren die vast veel goedkoper zijn, maar altijd zere voeten is ook niet fijn. Ik heb wel wat over voor een dag zonder zere voeten, dus denk dat k t toch maar ga proberen.
Ik ben goed in marktplaatsdeals al zeg ik t zelf. En idd ze lijken op exemplaren die vast veel goedkoper zijn, maar altijd zere voeten is ook niet fijn. Ik heb wel wat over voor een dag zonder zere voeten, dus denk dat k t toch maar ga proberen.
donderdag 16 juni 2011 om 12:17
Of ze bij jou passen kunnen we niet beoordelen. Mijn persoonlijke mening is dat je met een "gewone" ballerina als vrouw beter af bent. Die kan je tenminste ook naar je werk en naar een feestje aan. Die Uggs lijken me meer op klompvoetjes. Maar goed ik vindt Uggs ook mega lelijk en over het algemeen krijgen mensen er ook mega stinkvoeten in. Ik ruik ze over het algemeen namelijk eerder dan dat ik heb gezien wat ze aan hun voeten hebben. Maar wellicht dat het met deze klompvoetjes meevalt.
donderdag 16 juni 2011 om 12:43
Maar 40 euro voor UGGS? Pas maar op dat ze echt zijn.
Als je op de diverse sites zoekt op sportieve ballerina dan krijg je een heleboel bootschoenen te zien in mooie kleurtjes en dan van een betrouwbaar bedrijf waar je ze terug kunt sturen als ze toch niet goed zijn. Daar krijg je ook zonder problemen je geld gewoon terug. Bij Zalando bijv. hebben ze al flink afgeprijsd. Niet alles, maar je kunt er aardig inkopen doen.
Als je op de diverse sites zoekt op sportieve ballerina dan krijg je een heleboel bootschoenen te zien in mooie kleurtjes en dan van een betrouwbaar bedrijf waar je ze terug kunt sturen als ze toch niet goed zijn. Daar krijg je ook zonder problemen je geld gewoon terug. Bij Zalando bijv. hebben ze al flink afgeprijsd. Niet alles, maar je kunt er aardig inkopen doen.