Mode & Beauty alle pijlers

Zilveren schoensmeer?

09-04-2010 10:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Voor mijn dochter heb ik leuke zilveren laarsjes gekocht. Na een paar weken, je raad het al, is het tijd om te poetsen. Maar ik ben vergeten te vragen of men hier ook schoensmeer voor had. Ik heb al ff gezocht op internet maar kan het zo snel niet vinden.

Weet iemand of het uberhaupt bestaat en/of waar je die kleur kan kopen?

Alvast bedankt!!
Je hebt toch blanke schoensmeer, zonder kleur?
Ik lees mee, gister ook zilverkleurige schoentjes gekocht. Blank gaat niet werken als ze een beetje kaal zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij Ziengs hadden ze altijd wel zilver.
Ik heb nog wel een potje staan

De zilveren schoenen van dochterlief passen niet meer.

Dus ja, gewoon te koop.
quote:lola68 schreef op 09 april 2010 @ 10:33:

Ik heb nog wel een potje staan

De zilveren schoenen van dochterlief passen niet meer.

Dus ja, gewoon te koop.Maar waar ?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, ziengs ik zie het al.
Gewoon bij de schoenmaker. Hij had drie tinten zilver, dus ik kon de blingblingschoentjes van MK in precies de goede tint poetsen
oh bij Ziengs! Super, ga ik daar ff kijken vandaag of morgen!

(super zeg dit forum!)
Ik heb het vorig jaar bij Schuurman gekocht gelijk met de schoenen. Maar de schoenmaker heeft het ook hoor.
http://www.schoenonderhoud.nl/

Misschien dat deze site wat meer informatie geeft.

Je kunt er een schoen kiezen op merk en model.

Dan krijg je een advies.
De "echte ouderwetse" schoenmakers hebben meestal wel een aanzienlijke collectie, zo heb ik daar ook roze en babyblauwe schoenpoets gevonden. Dus op zoek naar de echte schoenmakers, want ze worden schaars.
Ik heb het gewoon in de schoenenzaak waar ik de zilveren schoentjes van dochter kocht, erbij gekocht. Ze hadden verschillende tinten zilver, brons en goud. Succes!
Ik heb het gewoon gekocht bij onze (kleine) schoenmaker. Die had ook verschillende kleuren zilver. Hij had overigens ook extra sterke voor de kinderschoenen. Weet niet of het echt werkt of gewoon zijn verkooptruc was!
Volg je hart. Dat klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven