Mode & Beauty alle pijlers

Zo down door die rothuid... Wie herkent dit en hoe ga je ermee om? -Deel 2-

16-09-2006 22:42 1249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic zat vol dus ik open even een nieuwe. Wil je nog even teruglezen dan kan je het oude topic hier vinden.Groetjes, Weelassie1984 bewerkt door moderator,
Hey Corinn, ik heb de 1 en 2% gel geprobeerd en sinds één keer de 2% liquid. Die ga ik vanavond weer proberen. Baal er wel van dat ik er van die pukkeltjes door krijg want zo durf ik het natuurlijk niet op mijn wangen te smeren... Zijn er bij jou geen vlekjes weggegaan die er al jaren zaten? Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd naar Marievk! Ze was best een trouwe schrijfster en nu laat ze opeens niks meer van zich horen... Ga me bijna een beetje zorgen maken...

Elle, het is niet bevallen met je familie? Bedoel je je eigen familie of je schoonfamilie? Wel fijn dat je je vermaakt hebt in de VS!
quote:

Hey Corinn, ik heb de 1 en 2% gel geprobeerd en sinds één keer de 2% liquid. Die ga ik vanavond weer proberen. Baal er wel van dat ik er van die pukkeltjes door krijg want zo durf ik het natuurlijk niet op mijn wangen te smeren... Zijn er bij jou geen vlekjes weggegaan die er al jaren zaten? Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd naar Marievk! Ze was best een trouwe schrijfster en nu laat ze opeens niks meer van zich horen... Ga me bijna een beetje zorgen maken...

Elle, het is niet bevallen met je familie? Bedoel je je eigen familie of je schoonfamilie? Wel fijn dat je je vermaakt hebt in de VS! Elle, sinds ik op mezelf ben gaan wonen doen vakanties met familie en schoonfamilie mij ook bepaald niet goed meer. Ik vind het gezellig ze af en toe te zien, allemaal best lieve mensen, maar tijdens zo'n vakantie wordt alles wat je lichtelijk irritant aan iemand vindt vaal enorm uitvergroot. Ik kom dan doodmoe, chagerijnig en gekwetst terug ipv uitgerust en enthousiast.

Amerika lijkt me inderdaad erg mooi. Fijn ook dat het met je huid zo lekker gaat. Heb je geen last van de beginnende kou? Ik ben ook nog op zoek naar De Dagcreme Met Factor. En ik heb idd zeep besteld, maar niet die olijfzeep. Ik heb bij www.chagrinvalleysoapandcraft.com zeep en shampoo besteld.

Weelassie, het klinkt alsof de bha nog bezig is afvalstoffen naar buiten te sluizen, waardoor je wat verstoppingen hebt. Je kunt de klantenservice mailen of bellen, misschien kunnen die er iets over zeggen. En ook de lotion nog proberen he, sorry hoor, ben er nu eenmaal zo'n fan van. Het is heel erg, maar ik weet eigenlijk niet meer of ik nou voordat ik met de diane stopte (en later met bha begon) ook al vlekjes had. Ik had geen egale huid, wel wat vlekkerig, maar wat er nu exact verbeterd is kan ik moeilijk zeggen. Gewoon proberen, je huid wordt er vast wel egaler van.

Ik maak me ook wel een beetje zorgen over Marievk...

Lisetje, heb je je homeopaat al gesproken?
quote:Weelassie, het klinkt alsof de bha nog bezig is afvalstoffen naar buiten te sluizen, waardoor je wat verstoppingen hebt. Je kunt de klantenservice mailen of bellen, misschien kunnen die er iets over zeggen. En ook de lotion nog proberen he, sorry hoor, ben er nu eenmaal zo'n fan van. Het is heel erg, maar ik weet eigenlijk niet meer of ik nou voordat ik met de diane stopte (en later met bha begon) ook al vlekjes had. Ik had geen egale huid, wel wat vlekkerig, maar wat er nu exact verbeterd is kan ik moeilijk zeggen. Gewoon proberen, je huid wordt er vast wel egaler van.

Ik maak me ook wel een beetje zorgen over Marievk...

Lisetje, heb je je homeopaat al gesproken?

Ik had een tijd terug al een mail gestuurd naar PC en toen hebben ze een engels stuk gekopieerd waar in stond dat er 'no such thing as purging' was. Dat je misschien even heftig kon reageren op een bepaalde irriterende stof maar dat dat maximaal een week kan duren. Bij mij is het nu anderhalve week geleden dat ik ermee ben begonnen en op mijn voorhoofd kunnen blinden nu een verhaaltje lezen :P

Ik dacht dat de vlekken er bij jou ook jaren zaten... Maar als het nog nieteens een jaar geleden is dat je met die pil stopte dan kan dat natuurlijk niet haha. Ik wilde zo graag dat die BHA het was voor mij want blijkbaar gaan mijn vlekken niet uit zichzelf weg. In het begin vervagen ze wel iets maar op een gegeven moment staat het stil. Maar als dit de reactie van mijn huid is durf ik het dus niet op mijn wangen te proberen...

Kunnen we niet vragen of een admin een berichtje naar Marievk kan sturen van ons? Ik denk namelijk niet dat je zomaar iemands emailadres kan vragen zonder dat diegene daarin toestemt.
Ga MD Formulations gebruiken! Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat echt ongelooflijk goed werkt. En heel snel! Kijk hiervoor maar eens op www.huidverzorging-online.nl
quote:

En ook de lotion nog proberen he, sorry hoor, ben er nu eenmaal zo'n fan van. 

Maar als de gel en liquid al voor brailleschrift zorgen, zal de lotion dat dan al niet helemaal doen? Ik ben nu trouwens even een paar dagen gestopt om mijn voorhoofd rust te geven, werd me een beetje te pukkelig. Misschien probeer ik het nog eens als de bobbeltjes weg zijn.
Elle, het is niet bevallen met je familie? Bedoel je je eigen familie of je schoonfamilie? Wel fijn dat je je vermaakt hebt in de VS! eigen familie...:S
heej corinne; wat heb je besteld voor zeep? ben wel benieuwd natuurlijk :D
quote:heej corinne; wat heb je besteld voor zeep? ben wel benieuwd natuurlijk :D

Allemaal samples, waaronder heel wat shampoos. Ik zit er echt vol ongeduld op te wachten, probeer altijd graag iets nieuws uit. En dan het beste zonder dat mijn gezichtshuid er onder te lijden heeft. Door het koudere weer is die al onrustig genoeg. Als ik durf probeer ik misschien de Goatmilk, Oatmeal & Honey een keer op mijn gezicht. Die bevat geen etherische olien en zou heel zacht moeten zijn.

Ik zal het topic eens off-topic opsieren met wat plaatjes :D:

Babassu&Marsh Mallow, voedend en balancerend:    

Nettle, goed tegen roos en haaruitval :):

Herb garden:

Lavender&Spice, kruidige geur, goed voor je hoofdhuid:

:

Mud&Clay, goed voor hoofdhuid en glanzend haar:

Extra Honey Honey Beer & Egg:

Summer Sunshine, frisse geur, goed voor vettere wortels en drogere punten:

En een paar zeep-samples:

Avocado Oats & Shea Soap

(spa treatment)

Goat Milk Honey Oatmeal Soap

(erg goed voor de gevoelige huid, eczeem, etc.)

Scarborough Fair Soap

Allerlei goede olieen en een kruidige, verfrissende geur.

En, heb ik je een beetje nieuwsgierig gemaakt? Ga maar gauw een paypalaccount openen :P.
quote:

quote: Corinn1982 reageerde

En ook de lotion nog proberen he, sorry hoor, ben er nu eenmaal zo'n fan van. 

Maar als de gel en liquid al voor brailleschrift zorgen, zal de lotion dat dan al niet helemaal doen? Ik ben nu trouwens even een paar dagen gestopt om mijn voorhoofd rust te geven, werd me een beetje te pukkelig. Misschien probeer ik het nog eens als de bobbeltjes weg zijn. Ja, ik vind zelf de werking van de lotion echt heel anders dan de gel en de liquid. De gel gebruik ik alleen nog maar op ruwe ellebogen en voeten. Laatst nog eens op mijn gezicht getest, maar nee, dat was echt de laatste keer, strakke, droge, geirriteerde huid kreeg ik er van. Is je 'braille' al weer weg inmiddels? En spreek je de homepaat nog wel eens?
quote:Ja, ik vind zelf de werking van de lotion echt heel anders dan de gel en de liquid. De gel gebruik ik alleen nog maar op ruwe ellebogen en voeten. Laatst nog eens op mijn gezicht getest, maar nee, dat was echt de laatste keer, strakke, droge, geirriteerde huid kreeg ik er van. Is je 'braille' al weer weg inmiddels? En spreek je de homepaat nog wel eens?Ik las vooral veel verhalen over de lotion en pukkeluitbraken op de makeupalley dus ik dacht, ik probeer eerste maar even de gel en de liquid. Gebruik jij nou 1 of 2%? Krijg je ook pukkels van de gel en de liquid? Ik heb alleen de 1% in huis, de 2% was toen op. Mijn braille wordt wel wat minder nu ik ermee gestopt ben...
Hey lieve meiden!

Hoe is het met jullie?

Met mij momenteel erg slecht, en dat heeft vooral ook te maken met hoe mijn huid eruit ziet. Hebben jullie dat ook, hoe slechter je huid, hoe slechter het met jezelf ook gaat? En dat zal dan ook wel weer een wisselwerking hebben met elkaar hè 

Ik heb mezelf vandaag zelfs ziekgemeld van werk! Nu voel ik me ook echt goed ziek, dus gelogen heb ik ook weer niet. Maar de werkelijke reden is dat ik niet wil dat iemand me zo ziet. Ik zit echt ónder de rode bulten en heb ook een aantal van die witkopjes. Blegh! :(

Mijn vriend was donderdag weer bij me, had hem dagenlang niet gezien(lees: afgehouden). Heel frustrerend. Hij weet dat ik slecht in m'n vel zit en heb hem ook vertelt dat ik moeite heb met hoe ik er momenteel uitzie. Dat ik hém wel wil zien, maar dat ik niet wil dat hij míj ziet.

Naast de puistjes, zie ik ook grauw van ellende. Heb ook dikke kringen onder mijn ogen door het slechte slapen en huil uitbarstingen.

En gister was ik even in de stad met een vriendin en schaamde me kapot! Vooral als we in een winkel stonden met van dat felle licht.

Maargoed, heb wel weer wat leuke spulletjes gekocht: een blouse, een zwart shirtje met lange mouwen en wat malliots voor onder een rokje!

Owja meiden, ik ben afgelopen donderdag weer naar de homeopaat geweest! De dosis Sulpher is verhoogd!(van 30 naar 200) Heb de korreltjes diezelfde dag nog ingenomen. De homeopaat zei dat de puistjes niet erger zouden worden dan dit, en het alleen maar beter en beter zou gaan.

Wat ik wel jammer vond is dat hij zei dat de korrels er eerder voor zorgen dat ik meer lak ga hebben aan mijn gezicht, dat de puistjes geen grote issue meer voor me zullen worden. Ik had op dat moment echt zoiets van: ik wil gewoon van m'n puistjes af!! En niet dat ik ze blijf houden en er dan een minder probleem van maak :?

Maar toen dacht ik ook van: als ik er meer lak aan ga krijgen, zorgt dat voor minder stress en wellicht minder pukkeltjes!

De homeopaat zei ook dat vaak puistjes worden 'gevoed' door onzekerheid of een laag zelfbeeld.

Ben zeer benieuwd en ik houd jullie uiteraard op de hoogte!

Heb nu wel flinke hoofdpijn, dus dat zou de sulpher wel eens kunnen zijn!

Hé Weelassie, jij bent ook bij een homeopaat onder behandeling(geweest), hoe ging dat bij jou?

En even een vraagje voor iedereen: in welke mate hebben jullie last van pukkeltjes en waar hebben jullie ze?

Als ik deze vraag op mezelf betrek: ik heb de pukkels over heel mijn gezicht. Ook heb ik op andere plekken last(zoals m'n rug en schouders) maar die kan ik tenminste bedekken. M'n gezicht niet :( 

Had ik ze maar bijvoorbeeld allemaal op m'n rug....

Nou ik hoop weer wat van jullie te horen! En gaan jullie nog wat gezelligs doen van 't weekend?

Knuffel *;:R
quote:

Hey lieve meiden!

Hoe is het met jullie?

Met mij momenteel erg slecht, en dat heeft vooral ook te maken met hoe mijn huid eruit ziet. Hebben jullie dat ook, hoe slechter je huid, hoe slechter het met jezelf ook gaat?

Hier gaat t ook niet zo lekker, met alles eigenlijk. Vriend, school, huid, bleh... Moet mn thesis gaan schrijven maar ik heb er zoooo geen zin in... Echt rot dat het zo slecht met je gaat Liset. Wat zei je vriend eigenlijk toen je m vertelde dat je je zo voelde?
quote:

quote: Corinn1982 reageerde

Ja, ik vind zelf de werking van de lotion echt heel anders dan de gel en de liquid. De gel gebruik ik alleen nog maar op ruwe ellebogen en voeten. Laatst nog eens op mijn gezicht getest, maar nee, dat was echt de laatste keer, strakke, droge, geirriteerde huid kreeg ik er van. Is je 'braille' al weer weg inmiddels? En spreek je de homepaat nog wel eens?

Ik las vooral veel verhalen over de lotion en pukkeluitbraken op de makeupalley dus ik dacht, ik probeer eerste maar even de gel en de liquid. Gebruik jij nou 1 of 2%? Krijg je ook pukkels van de gel en de liquid? Ik heb alleen de 1% in huis, de 2% was toen op. Mijn braille wordt wel wat minder nu ik ermee gestopt ben... Ik heb de 2%. De 1% wel als proefje gehad en die was ook okee, maar de 2% werkt wat sterker en is enigzins hydraterend. Of ik van gel en liquid ook pukkels kreeg weet ik niet meer. Vooral irritatie dacht ik, en ik in combinatie met een te drogende reinigingsgel een schilferende trekkerige huid.

Meiden, wat jammer dat het zo slecht gaat. Wat gebruik jij momenteel als routine, lisetje? Fijn trouwens dat je ons op de hoogte houdt van alles! Weelassie, zullen we idd de angel vragen om Marianne aan dit topic te herinneren, haar uit te nodigen weer eens te posten? Haar e-mailadres vragen is idd niet de bedoeling, zou ik zelf ook niet fijn vinden. Ik zet wel een berichtje op het moderaterstopic neer.
Waar ik pukkels heb: bijna alleen op mijn gezicht, een enkele keer op mijn decolletee. In de pubertijd had ik er vaak op decolletee, schouders en rug. Met benzoylperoxide is dat aardig opgeklaard toen, en toen ik aan de diane was helemaal geen last gehad, nog wel wat in mijn gezicht. Toen ik met de diane stopte kreeg ik erge last in mijn gezicht en ook wel in mijn decolletee. Ik droeg toen geen kleding die de hals teveel bloot liet want het zag er echt lelijk uit.
Hey Corinn, toen jij die beginverergering kreeg (van de BHA), waren dat toen hele grote (onderhuidse) pukkels of wat kleinere onschuldige pukkeltjes?

Lisetje, mijn ergste pukkels heb ik op mijn rechterwang. Nu op mijn voorhoofd dus wat kleintjes door de BHA maar geen ontstekingen. Ook heb ik soms wat op mijn kin en kaaklijn maar die trekken op een gegeven moment wel weer weg, in tegenstelling tot de pukkels op mijn wangen. In mijn puberteit had ik ook weleens pukkels op mijn rug maar nu niet meer.
Hey lieve dames!

Even snel een posting voor middernacht!

Moet zeggen dat ik het altijd fijn vind om reacties van jullie te krijgen.Doet me erg goed. Kan er met m'n eigen vriendinnen niet zo goed over praten, want zij zijn gewoonweg niet bekend met huidperikelen! Gelukkig voor hen, maar ik kan me er knap eenzaam door voelen.

Kortom: heerlijk dat jullie er zijn.

Weelassie, wat dat betreft zitten we nu erg in hetzelfde schuitje! Hoe komt het dat het niet goed gaat met je vriend? Zeker door de combinatie school&huid, of niet? Lastig hoor, ik leef iig met je mee! En je kunt uiteraard als je verhalen kwijt bij mij en de andere meiden!

Ik heb mijn vriend, voordat hij langskwam, vertelt dat ik me niet zo lekker voel en heb gevoeld, en dat ik er daardoor niet zo goed uitzag. Om de pukkels heb ik wel weer erg heengedraaid, ik krijg het gewoonweg nog niet over m'n lippen. Toen hij langskwam, heb ik hem eerst heeeel lang geknuffeld, en hij wilde me steeds maar bekijken: 'laat me je eens bekijken', zei hij. Pff, dat vind ik zo lastig. Dan ga ik een beetje schaapachtig zitten lachen en kijk ik verlegen alle kanten op.

Wat ik nu wel erg lastig vind, is dat zijn ex weer contact met hem zoekt. Ik bedoel, ik ben niet jaloers aangelegd, maar wel heel erg onzeker. En nu weet ik ook dat zijn ex ontzettend knap is, dus ga ik heel erg aan mezelf twijfelen. Soms ook aan hem, uit pure wanhoop. Ben dan zo bang dat hij mij verlaat, omdat ik in vergelijking met haar zo lelijk en eenvoudig ben.

Pfff..sorry hoor :$

Heb ook wat foto's op internet gezien van haar....(in 1 van mijn 'detective buien' ) Moet niet gekker worden met me!

Maargoed! Wat ik nu doe voor m'n huid is het volgende:

- 's Morgens & 's avonds mijn gezicht reinigen(met of aloe vera of zarqua zeep, ik wissel elke dag daarmee af, aangezien de zeep nog wel eens kan uitdrogen)

- 's Avonds een laagje vitamine E olie op m'n gezicht, tea three oil op de grote plekken in mijn gezicht druppelen

- Ik neem elkedag een aantal chlorella tabletjes (ben nu aan het opbouwen voor een zogeheten reinigingskuur), en daarnaast neem ik 1 maal daags 1 hennepzaad capsule plus 1 vitamine B complex tabletje. Of dit veel verschil uitmaakt weet ik niet, maar baat het niet, dan schaad het niet!;)

Slikken jullie ook(voeding)supplementen? En heeft dat effect op jullie huid?

Ik ga jullie weer verlaten, want ik maak het weer veel te laat! :D

Liefs en veel sterkte !! We komen er wel! O+
quote:

Weelassie, wat dat betreft zitten we nu erg in hetzelfde schuitje! Hoe komt het dat het niet goed gaat met je vriend? Zeker door de combinatie school&huid, of niet? Lastig hoor, ik leef iig met je mee! En je kunt uiteraard als je verhalen kwijt bij mij en de andere meiden! 

Het gaat al een tijdje niet zo lekker eigenlijk maar ik wil het ook weer niet uitmaken. Mede door mijn huid (heb het idee dat de acne is begonnen door de stress die de vorige keer dat het uit ging met zich mee heeft gebracht). Bovendien (en nu gaan jullie vast zeggen dat het onzin is enzo maar toch voelt het zo) heb ik het idee dat ik nietecht meer in de smaak val bij de mannen door mn huid en dat ik dan altijd alleen blijf. Klinkt heel suf enzo maar toch heb ik dat gevoel.
quote:

Hey lieve dames!

Even snel een posting voor middernacht!

Moet zeggen dat ik het altijd fijn vind om reacties van jullie te krijgen.Doet me erg goed. Kan er met m'n eigen vriendinnen niet zo goed over praten, want zij zijn gewoonweg niet bekend met huidperikelen! Gelukkig voor hen, maar ik kan me er knap eenzaam door voelen.

Kortom: heerlijk dat jullie er zijn.

Hey Lisetje,

Dat van die vriendinnen herken ik dus ook heel erg! Ze vinden het stom als ik met ze ga zwemmen niet van de duikplank ga, van de glijbaan of niet gewoon in het water spring ipv de rand van het zwembad heel voorzichtig het water in te gaan. Dom dat ik veel te dure gezichtsverzorging gebruik (die dus wel helpt!!) en veel te lang in de badkamer bezig ben.

Ik kon ook maar beter met alles stoppen want het hielp toch niet etc. Echt niet leuk om dat aan te moeten horen!! Ik camoufleer dus ook alles maar heb gelukkig wel hele goede makeup die ademt waar ik dus mee gewoon kan gaan slapen. Maar als ik ga zwemmen wil ik natuurlijk niet dat alles uitloopt. Heb ook altijd een parapluutje bij me om mijn gezicht maar 'droog' te houden, veel te bang dat alles uitloopt. Gelukkig gaat het nu goed met mijn huid, geen puistje meer te bekennen! Maar dat neemt niet weg dat ik nog met allemaal vlekjes zet, die ik dus weer camoufleer! Een visieuze circel helaas! Hoop dat je korreltjes van de Homeopaat lekker helpen en dat je dan een mooi gaaf, rustig huidje krijgt! Gun ik iedereen hier in dit topic hoor!

@ Weelassie,

Ik herken het dus ook wel van jou! Bang om alleen te blijven en nooit meer een relatie kunnen krijgen. Gelukkig heb ik dat nu niet echt meer (alleen hartstikke onzeker) omdat mijn huid goed opknapt. 'Gelukkig' weet je dat je je door je huid zo naar voelt omdat je dan weet dat je dat moet aanpakken om je beter te voelen. Fixeer je hier niet op want misschien speelt er onbewust iets mee. Probeer jezelf te zijn en veel praten met je vriend want die moet er echt vanaf weten want dit kun je niet zelf oplossen. Praten, praten, praten! Succes meid! *;

Liefs!
quote:

@ Weelassie,

Ik herken het dus ook wel van jou! Bang om alleen te blijven en nooit meer een relatie kunnen krijgen. Gelukkig heb ik dat nu niet echt meer (alleen hartstikke onzeker) omdat mijn huid goed opknapt. 'Gelukkig' weet je dat je je door je huid zo naar voelt omdat je dan weet dat je dat moet aanpakken om je beter te voelen. Fixeer je hier niet op want misschien speelt er onbewust iets mee. Probeer jezelf te zijn en veel praten met je vriend want die moet er echt vanaf weten want dit kun je niet zelf oplossen. Praten, praten, praten! Succes meid! *;

Liefs! Ben bang dat praten juist averechts werkt bij hem, het is niet zo'n prater en zeker niet over serieuze dingen.
quote:

Toen hij langskwam, heb ik hem eerst heeeel lang geknuffeld, en hij wilde me steeds maar bekijken: 'laat me je eens bekijken', zei hij. Pff, dat vind ik zo lastig. Dan ga ik een beetje schaapachtig zitten lachen en kijk ik verlegen alle kanten op.

Wil hij je bekijken om te zien hoe het met huid gaat of omdat ie je gewoon een tijdje niet heeft gezien? En hoe reageerde hij toen hij je had bekeken? Zei hij er nog iets over (geruststellende woorden oid)?
quote: Freshlife reageerde

Hey Lisetje,

Dat van die vriendinnen herken ik dus ook heel erg! Ze vinden het stom als ik met ze ga zwemmen niet van de duikplank ga, van de glijbaan of niet gewoon in het water spring ipv de rand van het zwembad heel voorzichtig het water in te gaan. Dom dat ik veel te dure gezichtsverzorging gebruik (die dus wel helpt!!) en veel te lang in de badkamer bezig ben.

Ik kon ook maar beter met alles stoppen want het hielp toch niet etc. Echt niet leuk om dat aan te moeten horen!! Ik camoufleer dus ook alles maar heb gelukkig wel hele goede makeup die ademt waar ik dus mee gewoon kan gaan slapen. Maar als ik ga zwemmen wil ik natuurlijk niet dat alles uitloopt. Heb ook altijd een parapluutje bij me om mijn gezicht maar 'droog' te houden, veel te bang dat alles uitloopt. Gelukkig gaat het nu goed met mijn huid, geen puistje meer te bekennen! Maar dat neemt niet weg dat ik nog met allemaal vlekjes zet, die ik dus weer camoufleer! Een visieuze circel helaas! Hoop dat je korreltjes van de Homeopaat lekker helpen en dat je dan een mooi gaaf, rustig huidje krijgt! Gun ik iedereen hier in dit topic hoor!

Hey Freshlife!

Thx voor je reactie. Ben ook erg blij met de herkenning!

Ik zie momenteel nog maar enkele vriendinnen, de andere vinden mij waarschijnlijk saai en ongezellig. Ik ga namelijk nooit meer uit en als ik bijv. naar de stad ga, kijk ik eerst hoe het met m'n huid staat. Daarom maak ik ook liever geen afspraken, ik wil de dag zelf afwachten. Heel lastig en frustrerend. Mijn huid heeft als het ware een bestuursfunctie over me :?

Heb jij dat ook, dat je (bepaalde) dingen nalaat om je huid?

Vind het wel enorm knap van je dat je bijv. mee gaat zwemmen met vriendinnen. Dat je je niet uit het veld laat slaan en gewoon gaat! Super vind ik dat. Dat je niet van de duikplank gaat en voorzichtig het water ingaat...nou én! Ze moeten blij zijn dat je met hen meegaat! En ook begrip voor je situatie hebben. Maarja, wie ben ik:)

Hé echt geweldig dat je huid geen puistjes meer vertoont! Die vlekjes zijn er dan nog wel, maar...je bent op de goede weg meis!! Houd dat vast hè! Hopelijk geeft het feit dat er geen puistje meer te bekennen is, je nieuwe energie en moed!

Het komt goed met je!! :R

Ik las dat je roactuane heb geslikt! Ben je nog steeds met die kuur bezig, of niet? Als het homeopatische middel niet werkt, overweeg ik ook aan dat medicijn te gaan.

Stel dat ik dus daadwerkelijk overweeg aan roactuane te gaan, mag ik je dan wat vragen daarover stellen? :) 

Maargoed, ik vestig nu mijn hoop nog even op het homeopathische middel:)

Die vlekjes zijn wel lastig hè? Souvenirs van de puistjes!

Had je vitamine E olie al geprobeerd? Heb ook gehoord over een bepaalde peeling dat de vlekjes doet vervagen. Misschien is dat een optie voor je? Al vervaagd het maar wat, het is dan iig weer een stapje in de goeie richting!

*;
quote:

quote: Lisetje87 reageerde

Toen hij langskwam, heb ik hem eerst heeeel lang geknuffeld, en hij wilde me steeds maar bekijken: 'laat me je eens bekijken', zei hij. Pff, dat vind ik zo lastig. Dan ga ik een beetje schaapachtig zitten lachen en kijk ik verlegen alle kanten op.

Wil hij je bekijken om te zien hoe het met huid gaat of omdat ie je gewoon een tijdje niet heeft gezien? En hoe reageerde hij toen hij je had bekeken? Zei hij er nog iets over (geruststellende woorden oid)? Hij had me een tijdje niet gezien en wilde me daarom even in m'n ogen kijken :) Ik had gezegd dat ik een groot monster was en dat hij zich op het ergste moest voorbereiden. Hij zei dat ik overdreef en dat ik alleen maar wat kleine oogjes had! (van de vermoeidheid)

Hij zei niets over de puistjes....

Maar ze zaten er weldegelijk! Van die grote rode bobbels!

Dan heb ik iets zoiets van: zegt hij er niets van omdat hij weet dat ik al zovel moeite heb met hoe ik eruit zie? Of ziet hij ze , maar vind hij het niet nodig om er wat van te zeggen?

Pfff, net weer wat foto's van z'n ex gezien....ze draagt hélemaal geen make-up en ze ziet er prachtig uit!

:?

Ik weet dat ik het mezelf aandoe...maar toch....
quote:

Pfff, net weer wat foto's van z'n ex gezien....ze draagt hélemaal geen make-up en ze ziet er prachtig uit!

:?

Ik weet dat ik het mezelf aandoe...maar toch....

Hey Liset, je moet wel in je hoofd houden: het is niet voor niks zijn ex. Weet je waardoor het is uitgegaan? Weet je vriend dat je er onzeker door wordt? Je maakt jezelf inderdaad alleen maar gek door dat soort speurtochten maar ik kan het me ook wel voorstellen hoor, het gaat ook zo makkelijk allemaal door het internet...
Hey Weelassie,

Je moet het toch proberen en dan zeggen hoe je je voelt onder die huid en dat je je daardoor wat vreemd gedraagt, en niet lekker in je vel zit. Mischien dat hij dan toch een beetje met je mee kan leven. Succes meid!

@ Lisetje,

Je moet juist niet zeggen dat je een lelijk monster bent! Dan jaag je die leuke jongen alleen maar weg. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend me al op het voorbereiden was hoe zijn huid eruit ziet. Dan gaat het snel de verkeerde kant op ben ik bang. Je moet gewoon met hem afspreken, en niet over je huid beginnen. Zou jij dat leuk vinden? Straks denkt hij hebben we háár weer te zeuren en jaag je hem in de handen van zijn ex! Kan nooit de bedoelding zijn toch?!

Bedankt voor je lieve berichtje! *;

Ik heb vroeger echt veel leuke dingen afgezegd om die rothuid. Die felle lampen in een club bijv. Verschrikkelijk! Nu heb ik dat eigenlijk niet meer zo. Ik heb niet veel vrienden meer en dat kwam misschien ook wel door die huid omdat ik alle leuke dingen afzegde en op het laatst vragen ze je niet meer mee! Ben nu wel weer bezig om mensen weer te benaderen maar ze zien me liever gaan dan komen heb ik soms wel het idee!

Dat van dat zwemmen is echt verscrikkelijk! Hun gaan wel van die leuke glijbaan af en ik niet. Het is net of ik een heel net meisje ben dat niet nat wil worden ofzo.. maar in werkelijkheid wil ik ook gewoon dat bad in springen zonder me druk te maken hoe ik weer boven kom. Want het is dan nog niet echt ontspanning omdat je dus met je huidje bezig bent. Moeilijk! Ik ging wel gewoon uit hoor (niet zovaak) maar als ik me terug zag op de foto.. mijn vriendinnen konden zich opmaken in het spiegelbeeld op mijn voorhoofd! Zo ongelooflijk vet was mijn huid! Nu is dat echt veel veel veel minder! Fijn!

Ik ben gewoon zo bang dat wanneer ik stop met de Roa mijn vieze vette huid weer terug komt! Ik gebruik nu veel minder spulletjes voor mijn gezicht dan eerst en ik ben bang dat ik die later weer moet gebruiken en dan het verhaal weer opnieuw begint. Ik moet eigenlijk de mensen laten wennen aan mijn vlekjes. Maar zonder makeup zie ik er gewoon niet uit! Flets en met een poedertje is dat toch beter maar het liefst wil ik gewoon helemaal stoppen en dan gewoon een dag en nacht creme gebruiken! Misschien komt dat nog!

Begrip? Ik denk het niet eerlijk gezegd. Ik heb wel het idee dat ze achter mijn rug over me aan het praten zijn. Dat wanneer hun bijvoorbeeld in de rij aan het wachten zijn voor een of andere waterglijbaan dat ik dan wacht en dan zie ik ze gewoon denken en over me aan het praten. Misschien is dat ook wel de onzekerheid, maar dat weet ik niet natuurlijk!

Natuurlijk wil mag je vragen stellen over de roa!! Als ik iemand daarmee kan helpen heel graag!

Ik gebruik nu de anti aging lotion van mdformulations. Die heb ik vroeger ook gebruikt en die heeft me goed geholpen. Wanneer die vlekjes weg zijn, kan ik misschien wel zonder poeder de deur uit! Maar dat is wel moeilijk... Is dat niet iets voor jou? Ik vind die drogisterijmiddelen helemaal niet goed werken. Nu betaal ik meer (veel!!) maar met meer werkzame stoffen. Dan betaal ik liever 60,- voor die antiaging lotion die wérkt, dan 10 potjes vitamine E van 6 euro die niet werkt. Maar dat is de afweging die je zelf maakt.

Lang stuk alweer!

Liefs,
quote:

Hey Weelassie,

Je moet het toch proberen en dan zeggen hoe je je voelt onder die huid en dat je je daardoor wat vreemd gedraagt, en niet lekker in je vel zit. Mischien dat hij dan toch een beetje met je mee kan leven. Succes meid!

Ooh maar dat weet ie al lang hoor, hij was er van het begin bij... Dat is ook niet de reden waarom het niet lekker gaat. In het begin had ik het er ook weleens over maar nu nauwelijks meer anders word ik echt zo'n zeurvriendinnetje en dat wil ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven