Mode & Beauty alle pijlers

Zo nu en dan krullen

15-02-2012 16:59 18 berichten
Er zijn verschillende apparaten op de markt voor mensen die, net zoals ik, zo nu en dan krullen willen.

Ik overweeg een Carmensetje te kopen, maar misschien is er wel iets veel beters op de markt.

Wat gebruik jij? En is dat een aanrader?
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van een krultang?
Je kan het ook met folie doen..

Die knip je in verticale stroken en rolt ze..

Je pakt een pluk haar en rolt je haar eroverheen, vouwt de buitenkant, en doe dat met je hele haar.. dan even de fohn erop even koud laten worden en voorzichtig eruit rollen.
Je kan het ook met folie doen..

Die knip je in verticale stroken en rolt ze..

Je pakt een pluk haar en rolt je haar eroverheen, vouwt de buitenkant om je onderste pluk , en doe dat met je hele haar.. dan even de fohn erop even laten afkoelen en voorzichtig eruit rollen.
Met een stijltang die ronde uiteinden heeft.Kan je slagen maken of krullen en stijl maken. Carmenset vind ik zelf niet het meest stevige, De krultang,of wat ik weleens doe en minst schadelijk is.Is krulspelden indraaien in verschillende diktes,en dan op laten drogen
Ik heb een carmenset en een krultang. Ik heb van mezelf haar met een slag. Bij een carmenset blijven de krullen veel langer zitten. Ik doe ze vaak in na het wassen op vochtig haar. Dan laat ik het drogen en voor ik het uithaal nog even wat lak erin.
Krultang dus

Zijn er nog verzorgingsproducten die ik zeker moet kopen om de mooie krul te houden?
Krullen blijven dus wel langer zitten met de carmenrollers...

Fleuriefleur, wanneer kies je juist voor de krultang?
Je kunt ook een set papillotten kopen en die een nachtje in laten zitten.

Doe ik nog wel eens: haar wassen, met nat haar de papillotten er in draaien, en de volgende ochtend er uit. Puntje is wel dat je dan een dag megasterke krullen hebt, meestal zitten ze 's avonds fatsoenlijk. Ideaal voor een feestje op zaterdagavond dus :-)
Ik heb een krultang, maar krullen die ik daarmee maak zakken er altijd supersnel weer uit... of ik heb gewoon het geduld niet om dat ding lang vast te houden In plaats daarvan maak ik vaak strengetjes van mijn natte haar (wel wat mousse erin kneden van tevoren), die rol ik dan op tot een klein knotje dat ik met een speldje vastzet, bovenop mijn hoofd. . Dat doe ik met al mijn haar en zo laat ik het dan opdrogen. Works like a charm
Ik zweer bij mijn ouderwetse 6e-handse Carmenset welke ik een paar jaar geleden voor 4.50 heb gescoord ! Geweldig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Typette, dat kan ik ook wel een keer proberen.

Fame, dus toch de Carmenset die het goed doet. Ik lees er veel positieve verhalen over. Filmpjes op youtube laten vaak ook krullen zien met de krultang, die er ook mooi uitzien.

Ik blijf nog in dubio. Iemand nog tips?
Heb met de feestdagen een krultang van het merk ISO cadeau gekregen. Geweldig ding. Heel makkelijk te gebruiken, is binnen enkele seconden warm. Kan zo de volgende dag mijn bed uitrollen en de krullen zien er nog geweldig uit. Kostte wel wat maar dan heb je ook wat. Kan niet meer zonder.
Op de site van vrouwonline staat nu ook een leuk filmpje van krullen maken,met de stijltang.
Ik heb laatst een paar keer de 'haarband' methode geprobeerd, ook hier via het forum achter gekomen. Je doet een haarbandje over je haar en 'draait' hier de plukken haar om heen. Dan ga je slapen en de volgende dag heb je mooie krullen. Het is wel even proberen hoe dik de plukken moeten zijn en hoe strak je moet rollen.
Bij mij werken papillotten als een trein, en het is nog makkelijk en snel in te rollen ook
Ik heb een elektrische krulborstel. Je kan er alleen grote krullen en slagen mee maken van zo'n 3,5 cm doorsnee.
it's a big club and you ain't in it
Als je gezond sterk haar hebt zou ik een stijltang kopen.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven