Zomertrend; bye bye bra
donderdag 23 april 2015 om 16:44
Ik las zonet het onderstaande artikel op de website van RTL nieuws:
http://www.rtlnieuws.nl/e ... -de-bh-mag-uit-deze-zomer
Weg met de bh dus, wat vinden jullie er van?
Persoonlijk vind ik bh's maar ondingen ik doe ze thuis vrijwel meteen uit. Een braless tripje naar de super kan me eigenlijk ook niet veel schelen, maar naar werk of de uni vind ik niet zo "netjes". Het risico op doorschijnende tepels of het gewiebel tijdens het lopen sla ik toch liever over, denk ik. Nou kan ik me voorstellen dat het voor vrouwen met een behoorlijke boezem ook minder praktisch is.
Anyway, gaan jullie van de zomer zonder bh of zelfs enkel in een jasje en tepelplakkers à la Miley Cyrus?
http://www.rtlnieuws.nl/e ... -de-bh-mag-uit-deze-zomer
Weg met de bh dus, wat vinden jullie er van?
Persoonlijk vind ik bh's maar ondingen ik doe ze thuis vrijwel meteen uit. Een braless tripje naar de super kan me eigenlijk ook niet veel schelen, maar naar werk of de uni vind ik niet zo "netjes". Het risico op doorschijnende tepels of het gewiebel tijdens het lopen sla ik toch liever over, denk ik. Nou kan ik me voorstellen dat het voor vrouwen met een behoorlijke boezem ook minder praktisch is.
Anyway, gaan jullie van de zomer zonder bh of zelfs enkel in een jasje en tepelplakkers à la Miley Cyrus?
Silence is golden. Duct tape is silver.
donderdag 23 april 2015 om 17:09
quote:Starshine schreef op 23 april 2015 @ 17:07:
de meeste sterren hebben dan ook geen D+ cup. In een heul ver verleden toen ik nog een B-tje was, kon ik makkelijk zonder beha (maar toen wilde ik niet, want hé ik was zo trots op mijn borstjes en de attributen die daarbij hoorden ).
Grappige anekdote: ik had ooit een leidinggevende die ook altijd behaloos liep rond te slingeren (want best forse cupmaat). Op een gegeven moment vond ze het nodig om tijdens een vergadering aan te snijden dat ze het niet gepast vond dat een collega zichtbare behabandjes had (zo'n Marlies Dekkers geval). En en passant vond ze een zichtbaar 'spleetje' tussen de borsten ook niet gepast.
Reacties van de aangevallen collega's: ' liever een zichtbare beha, dan geen beha'. die is gek.
de meeste sterren hebben dan ook geen D+ cup. In een heul ver verleden toen ik nog een B-tje was, kon ik makkelijk zonder beha (maar toen wilde ik niet, want hé ik was zo trots op mijn borstjes en de attributen die daarbij hoorden ).
Grappige anekdote: ik had ooit een leidinggevende die ook altijd behaloos liep rond te slingeren (want best forse cupmaat). Op een gegeven moment vond ze het nodig om tijdens een vergadering aan te snijden dat ze het niet gepast vond dat een collega zichtbare behabandjes had (zo'n Marlies Dekkers geval). En en passant vond ze een zichtbaar 'spleetje' tussen de borsten ook niet gepast.
Reacties van de aangevallen collega's: ' liever een zichtbare beha, dan geen beha'. die is gek.
donderdag 23 april 2015 om 17:12
Bij mij zou het best kunnen qua cup, maar ik vind het onnodig uitdagend. Veel mannen associëren geen ondergoed met seks en daar zit ik echt niet op te wachten.
Raar artikel ook. Ben je zogenaamd 'vrij' zonder beha, maar ik word wel geadviseerd de hele boel met anti-wiebel en tepelstickers te beplakken.
Raar artikel ook. Ben je zogenaamd 'vrij' zonder beha, maar ik word wel geadviseerd de hele boel met anti-wiebel en tepelstickers te beplakken.
donderdag 23 april 2015 om 17:12
Ik vind het wel verfrissend.
Ik merk dat veel jongere meiden een soort angst hebben voor zichtbare tepels en geschud. Te uitdagend en men schaamt zich.
Met heimwee denk ik terug aan mijn MAVO tijd. De hele klas min het christelijke meisje topless bij een uitje. Jongens of docenten die hier niet tegen kunnen waren idioot bekrompen en oversext.
En dat vind ik eigenlijk nog steeds.
We hebben gewoon borsten. A- waarom mag je alleen perfect gevormde borsten tonen en wie bepaalt wat perfect is?
B- waarom is het hebben van borsten en tepels iets om je voor te schamen?
Maargoed, ik ben 40 plus en ik voel me nu ook fijner in een stevige bh met voorgevormde cups als ik tussen de bronstige leerlingen loop op mijn werk. Het scheelt optisch letterlijk een maat kleding, een goede bh.
Maar als je jonge mooie borsten hebt, gewoon lekker doen.
Ik merk dat veel jongere meiden een soort angst hebben voor zichtbare tepels en geschud. Te uitdagend en men schaamt zich.
Met heimwee denk ik terug aan mijn MAVO tijd. De hele klas min het christelijke meisje topless bij een uitje. Jongens of docenten die hier niet tegen kunnen waren idioot bekrompen en oversext.
En dat vind ik eigenlijk nog steeds.
We hebben gewoon borsten. A- waarom mag je alleen perfect gevormde borsten tonen en wie bepaalt wat perfect is?
B- waarom is het hebben van borsten en tepels iets om je voor te schamen?
Maargoed, ik ben 40 plus en ik voel me nu ook fijner in een stevige bh met voorgevormde cups als ik tussen de bronstige leerlingen loop op mijn werk. Het scheelt optisch letterlijk een maat kleding, een goede bh.
Maar als je jonge mooie borsten hebt, gewoon lekker doen.
donderdag 23 april 2015 om 17:13
quote:impala schreef op 23 april 2015 @ 17:08:
[...]
Mijn god zeg , wat was dat voor bedrijf?
gewoon een doodnormale kantooromgeving met minimaal klantencontact.
Ik vind die MD-dingen ook niks, maar als een ander daar blij van wordt..bovendien was dat toen trend.
Als ik een normaal t-shirt aantrek ontkom je bijna niet aan een zichtbaar decolleté. Niet dat mijn borsten eruit springen zoals dit:
maar meer zo:
ik vind dat niet te zichtbaar.
de kritiek werd btw weggewoven en we hoefden niet verplicht aan de coltrui (en zij hoefde nog steeds niet verplicht een beha aan)
[...]
Mijn god zeg , wat was dat voor bedrijf?
gewoon een doodnormale kantooromgeving met minimaal klantencontact.
Ik vind die MD-dingen ook niks, maar als een ander daar blij van wordt..bovendien was dat toen trend.
Als ik een normaal t-shirt aantrek ontkom je bijna niet aan een zichtbaar decolleté. Niet dat mijn borsten eruit springen zoals dit:
maar meer zo:
ik vind dat niet te zichtbaar.
de kritiek werd btw weggewoven en we hoefden niet verplicht aan de coltrui (en zij hoefde nog steeds niet verplicht een beha aan)
donderdag 23 april 2015 om 17:15
donderdag 23 april 2015 om 17:21
Als tepels gewoon weer gezien zouden mogen worden door een shirtje ("smuggling peanuts") als t wat frisser is... lijkt me heerlijk! BHs zijn ondingen. Ben helaas ook een beetje bang voor de reacties op werk e.d. als ik ze niet meer zou dragen.
Home is where the bra comes off, wat mij betreft. Hier ook cup E, maar ze doorstaan de potloodtest met vlag en wimpel. Alleen bij traplopen moet ik ze 'vasthouden', dat wiebelt echt een beetje teveel
Home is where the bra comes off, wat mij betreft. Hier ook cup E, maar ze doorstaan de potloodtest met vlag en wimpel. Alleen bij traplopen moet ik ze 'vasthouden', dat wiebelt echt een beetje teveel
donderdag 23 april 2015 om 17:41
donderdag 23 april 2015 om 17:49
quote:Audrey-Parker schreef op 23 april 2015 @ 16:49:
Euh hoe ga ik dat doen dan? Ik draag die BH niet voor niets met mijn E/F cup.
Leuk hoor,
maar vast weer een trend bedacht door een man.Amen, same here. Mijn borsten gaan al pijn doen als ik onder de douche sta, laat staan dat ik BH-loos door het leven zou gaan. Slecht plan!
Euh hoe ga ik dat doen dan? Ik draag die BH niet voor niets met mijn E/F cup.
Leuk hoor,
maar vast weer een trend bedacht door een man.Amen, same here. Mijn borsten gaan al pijn doen als ik onder de douche sta, laat staan dat ik BH-loos door het leven zou gaan. Slecht plan!
donderdag 23 april 2015 om 17:59
quote:ikeaverslaafde schreef op 23 april 2015 @ 17:47:
[...]
Ah, is dat het.
Mijn maat bestaat niet, maar er wordt aan gewerkt (zie loepje naar eerder topic ).Ach zo - sorry, ik weet nog niet van alle forummers de al dan niet bestaande behamaat uit mijn hoofd... En dat andere topic heb ik dan gemist, denk ik.
[...]
Ah, is dat het.
Mijn maat bestaat niet, maar er wordt aan gewerkt (zie loepje naar eerder topic ).Ach zo - sorry, ik weet nog niet van alle forummers de al dan niet bestaande behamaat uit mijn hoofd... En dat andere topic heb ik dan gemist, denk ik.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 23 april 2015 om 18:02
donderdag 23 april 2015 om 18:04
Ik zou het zelf niet doen want ik heb de steun van een BH echt nodig. Ik heb thuis ook wel eens geen BH aan maar soms merk ik dan wel dat het wat pijnlijker wordt en dat gewiebel vind ik niks. Maar voor meiden met bijvoorbeeld een kleine cup of echt stevige borsten waarom niet. Ik kende meiden die ook nooit een BH droegen een jaar of 10 geleden maar die hadden allemaal een A cup of een kleine B.
donderdag 23 april 2015 om 18:15
Ik vind beha's ondingen, en thuis loop ik liefst zonder. Maar om de mensheid in het openbaar nou te vergasten op mijn bungelende cupje F vind ik nou ook weer zoiets. Vraag me niet waarom trouwens, want feitelijk is het onzin natuurlijk. De halve wereld heeft tieten, niks ordinairs aan en als je af en toe onder de douche gaat niks vies ook.
donderdag 23 april 2015 om 18:17
Ik heb een BH niet perse nodig met mijn C cup, maar 'm niet dragen moet ik niet aan denken. M'n BH is het eerste wat ik aan doe in de ochtend en het laatste wat ik uit doe in de avond. Als meisje met beginnende borstgroei vond ik het maar wat interessant om mijn eerste BH uit te zoeken.
Dat feministische dolle-mina bh verbranding 'we worden onderdrukt' gevoel heb ik nooit echt begrepen, lekker doen waar je jezelf het prettigst bij voelt!
Dat feministische dolle-mina bh verbranding 'we worden onderdrukt' gevoel heb ik nooit echt begrepen, lekker doen waar je jezelf het prettigst bij voelt!