jahoor! Meestal maak ik me wel op maar dat houdt niet veel meer in dan een beetje mascara en evt oogpotlood en oogschaduw. En jij?
Anoniem_125581
woensdag 18 mei 2011 om 14:20
Ja hoor, gerust.
Als ik een afspraak oid heb maak ik me meestal wel op, maar naar de supermarkt, op vakantie, dat soort gelegenheden neem ik de moeite niet hoor. Ik vind het ook wel prettig om af en toe een dag make-uploos door het leven te gaan.
Oh ja graag! Ik ben niet goed met make-up, zou het wel graag willen. Het is een uitzondering als ik wel make-up gebruik. Af en toe heb ik zo'n prulletjes-aanval en haal ik een leuk setje oogmake-up maar ik gebruik het vooral bij speciale gelegenheden, niet als ik een eind met dochter ga wandelen of als ik de boodschappen doe op zaterdagmorgen bijvoorbeeld. En hoe gaat dat bij jou?
Ik gebruik alleen mascara en lippenstift, en niet eens elke dag. Vaak genoeg ga ik zonder de deur uit, en als ik naar mijn werk ga doe ik het pas onderweg.
Echt helemaal nooit nee. Ik heb hele lichte wimpers en wenkbrauwen, zonder make up heb ik echt een blote billen hoofd. Bovendien heb ik last van milde rosacea dus sowieso een vlekkerig gezicht met wat bultjes die prima weg te werken zijn.
Anoniem_109437
woensdag 18 mei 2011 om 14:28
Ik gebruik nooit make-up en soms stop ik mijn haren onder een pet, als ik een bad hair day heb. Maar ik ga de deur niet uit zonder parfum.
Doordeweeks (naar het werk) draag ik eigenlijk nooit make-up. Als ik in de avond of het weekend wat ga doen maak ik me wel op. Als ik echt ga stappen maak ik me wat zwaarder op..
Anoniem_107547
woensdag 18 mei 2011 om 14:32
Naar m'n werk altijd make-up. En dan ook alles, foundation, oogschaduw, wenkbrouwpoeder, lijntje om m'n ogen, lippenstift.
Voor 'gewoon' boodschappen meestal alleen mascara en een glossje. Maar soms ook naturel.
Ik ga niet vaak zonder make up de deur uit, maar het komt wel voor. Bijvoorbeeld als ik alleen even naar de supermarkt ga, of als ik ga zwemmen.
Naar afspraken of werk maak ik me altijd wel op. Niet dichtgeplamuurd, maar wat vlekjes camoufleren, bronzing powder en blush, mascara en meestal ook lippenstift. Soms eyeliner. Ik heb een hekel aan foundation oid en dat gebruik ik dus niet.
Ik gebruik nooit make-up en soms stop ik mijn haren onder een pet, als ik een bad hair day heb. Maar ik ga de deur niet uit zonder parfum.Same here. Ik draag mascara als ik moet werken, maar ben ik vrij, dan volstaat een wolkje parfum!