Mode & Beauty alle pijlers

Zonnebrand

20-04-2011 14:24 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje. Mijn vriend heeft vorige jaar tijdens een tennistoernooi een flacon zonnebrand en after sun gekregen. Hij was blij met dit spul. Het rook erg lekker. Er zat een beetje kokos door. Helaas hebben we de flacons bij het zwembad laten liggen en nu probeer ik op internet te achterhalen wat het merk is, maar kan het nergens meer vinden. De flacon was wit met een blauw of gele dop, welke geïntegreerd was in de flacon. Op de voorkant een plaatje met als ik het me goed herinner een palmboom en kokosnoten. Wie weet welke zonnebrand dit geweest is. Alvast bedankt!
Deze?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
nee helaas, de fles is veel vierkanter en wit en het dopje zit in de fles ook is het plaatje meer een vierkantje op de fles, maar wel heel erg bedankt voor het meedenken.
begrijp niet zo goed wat je bedoeld met

het dopje zit in de fles
Is het hawaiin tropic?
Heb je al pagina's Google hits doorgebladerd na het zoeken op afbeeldingen van 'zonnebrand' of 'sunscreen'?
Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat dopje uit kan leggen. Je kon de dop er niet afhalen. Je moest het open klikken en dan was het een heel ingenieus systeem.

Het is niet hawaiin tropic.

Ik heb al op google gezocht, maar kom het nergens tegen.

Misschien is het een soort promotie zonnebrand geweest die nooit op de markt is gekomen...
we hebben het ook niet gekocht, maar een keer gekregen.
ultrasun?
Nee de fles was groter, platter en vierkanter.
Deze?

Nee jammer genoeg ook niet. De fles die ik zoek is wit met een blauw of geel dopje. Net andersom dus. Wel allemaal super bedankt voor het meezoeken.
Misschien is de verpakking wel veranderd.

En anders doe je er zelf toch wat kokosolie in.
Was het een creme of een olie? Weet je nog welke factor? Zag de aftersun verpakking er hetzelfde uit? Misschien helpt dit om het zoeken wat te vergemakkelijken want anders is het denk ik zoeken naar een naald in een hooiberg.
Is het van monoi de tahiti? Das van de yves rocher en ik dacht ook met kokos
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
De verpakking zou natuurlijk veranderd kunnen zijn.

Het was een crème met een vrije lage factor tussen de 5 en 15 dacht ik.

En de aftersun had de zelfde verpakking als de zonnebrand.

Ze hadden alleen allebei een ander kleur dopje. Ik denk dat het sowieso zoeken is naar een naald in een hooiberg.

Ik had gehoopt dat er een lezers was geweest die het herkende. Ik ben bang dat ik toch maar iets anders vergelijkbaars moet zoeken.
De verpakking zou natuurlijk veranderd kunnen zijn.

Het was een crème met een vrije lage factor tussen de 5 en 15 dacht ik.

En de aftersun had de zelfde verpakking als de zonnebrand.

Ze hadden alleen allebei een ander kleur dopje. Ik denk dat het sowieso zoeken is naar een naald in een hooiberg.

Ik had gehoopt dat er een lezers was geweest die het herkende. Ik ben bang dat ik toch maar iets anders vergelijkbaars moet zoeken.
Is het deze?

http://static.vergelijk.nl/fotos/183x16 ... 217735.jpg
Kan hij het niet bij de tennisclub(leden) navragen?
nee die is het helaas ook niet. Ik zal het idd bij de tennisclub na moeten gaan vragen. Weet alleen niet meer precies welke het was, maar daar kom ik wel uit. In ieder geval allemaal heel erg bedankt voor het mee zoeken.
Was dit 'm misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven