Zonnebrand
woensdag 20 april 2011 om 14:24
Ik heb een vraagje. Mijn vriend heeft vorige jaar tijdens een tennistoernooi een flacon zonnebrand en after sun gekregen. Hij was blij met dit spul. Het rook erg lekker. Er zat een beetje kokos door. Helaas hebben we de flacons bij het zwembad laten liggen en nu probeer ik op internet te achterhalen wat het merk is, maar kan het nergens meer vinden. De flacon was wit met een blauw of gele dop, welke geïntegreerd was in de flacon. Op de voorkant een plaatje met als ik het me goed herinner een palmboom en kokosnoten. Wie weet welke zonnebrand dit geweest is. Alvast bedankt!
woensdag 20 april 2011 om 21:55
Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat dopje uit kan leggen. Je kon de dop er niet afhalen. Je moest het open klikken en dan was het een heel ingenieus systeem.
Het is niet hawaiin tropic.
Ik heb al op google gezocht, maar kom het nergens tegen.
Misschien is het een soort promotie zonnebrand geweest die nooit op de markt is gekomen...
Het is niet hawaiin tropic.
Ik heb al op google gezocht, maar kom het nergens tegen.
Misschien is het een soort promotie zonnebrand geweest die nooit op de markt is gekomen...
vrijdag 22 april 2011 om 23:19
De verpakking zou natuurlijk veranderd kunnen zijn.
Het was een crème met een vrije lage factor tussen de 5 en 15 dacht ik.
En de aftersun had de zelfde verpakking als de zonnebrand.
Ze hadden alleen allebei een ander kleur dopje. Ik denk dat het sowieso zoeken is naar een naald in een hooiberg.
Ik had gehoopt dat er een lezers was geweest die het herkende. Ik ben bang dat ik toch maar iets anders vergelijkbaars moet zoeken.
Ze hadden alleen allebei een ander kleur dopje. Ik denk dat het sowieso zoeken is naar een naald in een hooiberg.
Ik had gehoopt dat er een lezers was geweest die het herkende. Ik ben bang dat ik toch maar iets anders vergelijkbaars moet zoeken.
vrijdag 22 april 2011 om 23:19
De verpakking zou natuurlijk veranderd kunnen zijn.
zaterdag 23 april 2011 om 09:21