Mode & Beauty alle pijlers

Zwarte legging

09-03-2022 06:56 35 berichten
Ik ben op zoek naar een fijne zwarte legging. Of in ieder geval een broek met een elastieken band. Door pds heb ik vaker buikpijn en een broek die niet zo straks zit rond de buik zou ik fijn vinden.
Ik zou het liefste echt een skinny model of een flared model willen. Ik ben net 1.66 dus hij moet niet te lang vallen. Maar xs/s.
Het liefste koop ik op vinted. Mijn budget is niet groot op dit moment. Maar omdat ik dan niet kan passen durf ik niet goed iets te kopen

Wie heeft tips?
Tamsyn schreef:
09-03-2022 11:12
Wow.. dank je! Ik wilde een topic openen voor kousen/leggings voor dames met stevige dijen (zoals ik) maar dankzij jouw post heb ik gevonden wat ik zocht! :cheer:
Je wordt vanaf nu doodgegooid met de meest vreselijke reclames, dus dat moet je even voor lief nemen.

Ik draag niet meer anders.
@Brokkel

Oh, dat ben ik gewend, mijn mailbox staat vol met reclame (en uitschrijven lijkt bij sommige bedrijven geen zin te hebben.)

Normale panty's zitten echt nooit goed, welke maat ik ook probeer. Goed om te lezen dat zij wel, de voor ons, goede maten hebben.
sneeuwvrouw schreef:
09-03-2022 11:50
M&S mode of bij Bonprix. Ik heb net een leren legging besteld bij Trekpleister voor 4,99
M&S verkoopt vanaf maat 42 of 44. Deze TO heeft maat XS/S.
H&M en Only verkopen ze ook, maar ik zag later dat je het flared model zoekt. De tips die ik je gaf zijn allemaal met strakke pijp, maar gezien de mode van nu lijkt me dat die flared er ook te vinden is.
Dubbel.
Alle reacties Link kopieren
https://www.zalando.nl/esprit-punto-pan ... j-q11.html

Ik woon erin sinds het thuiswerken en toch is ie (en blijft ie) netjes.

Ik ben 1.64 en valt bij mij net over het enkelbotje.
Huts!
Hendrikje106 schreef:
09-03-2022 19:25
Nooit geweten dat ze die in lengtematen hadden 🙈 maar is dit dan die variant in ribstof of gewone stof? En als het gewone stof is: blijft ie mooi of gaat de stof pillen?
Die van het linkje in gewone stof. Die heb ik zelf niet. Ik heb de ribstof variant, die blijft zeker mooi bij wassen. Zelfs de droger overleeft ie wel redelijk (per ongeluk een aantal keer meegegaan).

Volgens mij heb ik de mijne destijds via Wehkamp gekocht, daar was toen meer voorrraad dan op de website van America Today zelf.
Mouzepoes schreef:
11-03-2022 11:26
Die van het linkje in gewone stof. Die heb ik zelf niet. Ik heb de ribstof variant, die blijft zeker mooi bij wassen. Zelfs de droger overleeft ie wel redelijk (per ongeluk een aantal keer meegegaan).

Volgens mij heb ik de mijne destijds via Wehkamp gekocht, daar was toen meer voorrraad dan op de website van America Today zelf.
Ik heb die van de link besteld, vandaag binnengekomen maar moet nog passen. Ga ook nog kijken of ik die met rib ergens kan krijgen, vind ik zo leuk! Waar combineer jij hem mee?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Hendrikje106 schreef:
11-03-2022 19:46
Ik heb die van de link besteld, vandaag binnengekomen maar moet nog passen. Ga ook nog kijken of ik die met rib ergens kan krijgen, vind ik zo leuk! Waar combineer jij hem mee?
O, eigenlijk met van alles. Nu met dit mooie weer met een blouseje/top met 3/4 mouwen en een vestje, op koude dagen met een trui. Wel met wat kortere modellen (of ik stop de onderkant voor in de broek), anders ben ik helemaal uit verhouding met m'n korte beentjes....
ik koop mijn leggings bij H&M, kan er soms ook 2 voor 10tje kopen
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven