Zwarte legging
woensdag 9 maart 2022 om 06:56
Ik ben op zoek naar een fijne zwarte legging. Of in ieder geval een broek met een elastieken band. Door pds heb ik vaker buikpijn en een broek die niet zo straks zit rond de buik zou ik fijn vinden.
Ik zou het liefste echt een skinny model of een flared model willen. Ik ben net 1.66 dus hij moet niet te lang vallen. Maar xs/s.
Het liefste koop ik op vinted. Mijn budget is niet groot op dit moment. Maar omdat ik dan niet kan passen durf ik niet goed iets te kopen
Wie heeft tips?
Ik zou het liefste echt een skinny model of een flared model willen. Ik ben net 1.66 dus hij moet niet te lang vallen. Maar xs/s.
Het liefste koop ik op vinted. Mijn budget is niet groot op dit moment. Maar omdat ik dan niet kan passen durf ik niet goed iets te kopen
Wie heeft tips?
woensdag 9 maart 2022 om 20:23
Je wordt vanaf nu doodgegooid met de meest vreselijke reclames, dus dat moet je even voor lief nemen.
Ik draag niet meer anders.
vrijdag 11 maart 2022 om 07:08
M&S verkoopt vanaf maat 42 of 44. Deze TO heeft maat XS/S.sneeuwvrouw schreef: ↑09-03-2022 11:50M&S mode of bij Bonprix. Ik heb net een leren legging besteld bij Trekpleister voor 4,99
vrijdag 11 maart 2022 om 09:57
https://www.zalando.nl/esprit-punto-pan ... j-q11.html
Ik woon erin sinds het thuiswerken en toch is ie (en blijft ie) netjes.
Ik ben 1.64 en valt bij mij net over het enkelbotje.
Ik woon erin sinds het thuiswerken en toch is ie (en blijft ie) netjes.
Ik ben 1.64 en valt bij mij net over het enkelbotje.
Huts!
vrijdag 11 maart 2022 om 11:26
Die van het linkje in gewone stof. Die heb ik zelf niet. Ik heb de ribstof variant, die blijft zeker mooi bij wassen. Zelfs de droger overleeft ie wel redelijk (per ongeluk een aantal keer meegegaan).Hendrikje106 schreef: ↑09-03-2022 19:25Nooit geweten dat ze die in lengtematen haddenmaar is dit dan die variant in ribstof of gewone stof? En als het gewone stof is: blijft ie mooi of gaat de stof pillen?
Volgens mij heb ik de mijne destijds via Wehkamp gekocht, daar was toen meer voorrraad dan op de website van America Today zelf.
vrijdag 11 maart 2022 om 19:46
Ik heb die van de link besteld, vandaag binnengekomen maar moet nog passen. Ga ook nog kijken of ik die met rib ergens kan krijgen, vind ik zo leuk! Waar combineer jij hem mee?Mouzepoes schreef: ↑11-03-2022 11:26Die van het linkje in gewone stof. Die heb ik zelf niet. Ik heb de ribstof variant, die blijft zeker mooi bij wassen. Zelfs de droger overleeft ie wel redelijk (per ongeluk een aantal keer meegegaan).
Volgens mij heb ik de mijne destijds via Wehkamp gekocht, daar was toen meer voorrraad dan op de website van America Today zelf.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
vrijdag 11 maart 2022 om 19:59
O, eigenlijk met van alles. Nu met dit mooie weer met een blouseje/top met 3/4 mouwen en een vestje, op koude dagen met een trui. Wel met wat kortere modellen (of ik stop de onderkant voor in de broek), anders ben ik helemaal uit verhouding met m'n korte beentjes....Hendrikje106 schreef: ↑11-03-2022 19:46Ik heb die van de link besteld, vandaag binnengekomen maar moet nog passen. Ga ook nog kijken of ik die met rib ergens kan krijgen, vind ik zo leuk! Waar combineer jij hem mee?