Mode & Beauty alle pijlers

zweeling na botox ogen:-(

25-01-2010 18:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

ik ben afgelopen vrijdag voor de 2de x naar Antwerpen geweest voor botox voor mn kraaiepootjes maar de 1ste x ging t prma maar afgelopen zaterdag werd ik met dikke ogen wakker!

T leek wel of ik enorme wallen had onder mn ogen..geen pijn gelukkig en dus gelijk maar koelen en smeren met Arniflor

Vanmorgen gelijk gebeld en ze wilden meteen n receptje tegen allergische reacties faxen maar dit heb ik niet aangenoemn omdat de zwelling vanmorgen gelukkig nagenoeg weg is maar ik denk ik bel toch even om t te zeggen.

Ik kreeg na de receptioniste ook gelijk diegene die mij geprikt had en zij heeft allerlei vragen aan mij gesteld maar ze vond t ook een vreemd verhaal want n allergische reactie komt volgens haar pas voor wanneer de botox begint te werken en dat is pas na een paar dagen volgens haar..anyway ik heb flink gegoogled vh weekend maar nergens lees ik ervaringen van mensen die t zelfde hebben meegemaakt dus hoop ik dat er mss hier op dit forum iem is die er ervaring,helaas, mee heeft.

grtjes
de nogo's zijn voor 2 weken he, daarna mag je weer los met masseren e.d
Ik ging altijd naar de pr hendrikkliniek, in amsterdam, lekker goedkoop en goed ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven