10 jaar leuk forum!!!!

24-09-2009 12:24 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een tegen hanger van de weg die Viva ingeslagen is met het vieren van 10 jaar forum.

Eigenlijk vind ik het opvallend dat het vieren en profileren van het forum voornamelijk bestaat uit heftige ,emotionele,pijnlijke en trieste verhalen (zo dat is een sombere opsomming).

Natuurlijk,dat is ook het forum maar waarom krijgt de leuke kant zo weinig aandacht?

En waarom krijgen wij als forummers nou niet het feestgevoel?

Geen leuke forumwedstijd?

Geen kadootje?

Geen stukje taart?

Geen champagne?

Ik wil 10 jaar leuk forum lezen!!

De laptop voor Minny!!

Het abbo voor Robo!!

Ons nieuwe forum stel Zwieber en Cole turner!

Saartje en ik samen naar Kenia!!

Leuke ,lieve,gezellige,hilarische verhalen.

Kom op Forummers.......

Het is feest!!!!!!!
meen je dat? dat je met een laag aantal postings wél een leven hebt? Hoe belachelijk. En zijn er dan ook mensen die dan gingen posten dat ze veel minder posts hadden? hahahaha...

*zit zich af te vragen wat iemand met weinig posts in hemelsnaam doet aan alle hachelijke vragen, moeilijke crises, SOG-momenten etc*
quote:ingmagh schreef op 25 september 2009 @ 15:11:

*zit zich af te vragen wat iemand met weinig posts in hemelsnaam doet aan alle hachelijke vragen, moeilijke crises, SOG-momenten etc*

Lezen.. en alleen als reageren als ik het er écht niet mee eens ben of als ik denk dat ik echt iets toe kan voegen. En aangezien velen me meestal voor zijn, gebeurt dat niet zo heel vaak.

Vind het wel erg leuk om de leuke dingen terug te lezen!

* Nou heb ik niet heel weinig postings, maar als je het in verhouding ziet met hoe lang ik al op het forum kom.. dan weer wel.*
O nee.. heb ook wel momenten dat ik complete onzin post. Ligt aan mn bui.

Shit, weer een niets-toevoegende-post..
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 25 september 2009 @ 15:10:

MV, wie vertelde je dan dat het een pyama was?Van wie ik het had gekregen. Maar die had niet gezegd dat het een pyama was dus ik was er lekker een dagje mee weggeweest. Dat ik vertelde dat ik hem overdag had aangehad hoorde ik pas dat het een pyama was.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:_zaza_ schreef op 25 september 2009 @ 15:17:

O nee.. heb ook wel momenten dat ik complete onzin post. Ligt aan mn bui.

Shit, weer een niets-toevoegende-post..PLUS ÉÉN
Ach Ing, ik lach me rot om dat soort opmerkingen. Komt ook meestal van bepaalde types. "zo heb eens even gekeken, maar jij hebt zoveel postings op je naam staan. je hebt geen leven. Je huis is zeker een grote bende, je kinderen verwaarloos je, je man gaat vreemd omdat jij alleen maar achter je pc zit op het forum. Anders zou je nooit zoveel postings hebben, kijk maar naar mij. ik beperk mijzelf tot maximaal een posting per dag. Voor de rest besteed ik mijn tijd aan mijn echte leven". Echt dit soort verhalen komen er dan. Te grappig om serieus te nemen.
hahahaha MV, ik kan me voorstellen dat je je dan kapot schaamt, maar ik vind hem wel erg leuk!

(kan je er inmiddels zelf ook om lachen?)
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:ingmagh schreef op 25 september 2009 @ 15:18:

[...]

PLUS ÉÉN

Ja, dat bedoel ik!!

Shit, trap ik er weer in..
Ja hoor, het was net geen niemendallertje hoor. Als het een glimmende satijnen was geweest dan had er wel een lichtje opgegaan maar toch is het vreemd en wel lachen achteraf dat ik in de stad ben geweest en boodschappen heb gedaan in een pyama.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ach MV weet je niet dat het heel hip is om in je pj's over straat te gaan? Menig celebrity doet dat ook. Meestal in combi met uggs of birkenstocks of iets dergelijks.
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 15:19:

Ach Ing, ik lach me rot om dat soort opmerkingen. Komt ook meestal van bepaalde types. "zo heb eens even gekeken, maar jij hebt zoveel postings op je naam staan. je hebt geen leven. Je huis is zeker een grote bende, je kinderen verwaarloos je, je man gaat vreemd omdat jij alleen maar achter je pc zit op het forum. Anders zou je nooit zoveel postings hebben, kijk maar naar mij. ik beperk mijzelf tot maximaal een posting per dag. Voor de rest besteed ik mijn tijd aan mijn echte leven". Echt dit soort verhalen komen er dan. Te grappig om serieus te nemen.Ik heb met 2600 postings al geen leven meer...
Goed zo Ing dan leer je het al
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 15:19:

Ach Ing, ik lach me rot om dat soort opmerkingen. Komt ook meestal van bepaalde types. "zo heb eens even gekeken, maar jij hebt zoveel postings op je naam staan. je hebt geen leven. Je huis is zeker een grote bende, je kinderen verwaarloos je, je man gaat vreemd omdat jij alleen maar achter je pc zit op het forum. Anders zou je nooit zoveel postings hebben, kijk maar naar mij. ik beperk mijzelf tot maximaal een posting per dag. Voor de rest besteed ik mijn tijd aan mijn echte leven". Echt dit soort verhalen komen er dan. Te grappig om serieus te nemen.

Niet dan?

Dat heb ik al en ik post helemaal niet veel!
quote:mylenevalerie schreef op 25 september 2009 @ 15:21:

Ja hoor, het was net geen niemendallertje hoor. Als het een glimmende satijnen was geweest dan had er wel een lichtje opgegaan maar toch is het vreemd en wel lachen achteraf dat ik in de stad ben geweest en boodschappen heb gedaan in een pyama.hahahaha, ik had al door dat het geen glimmend niemendalletje was hoor, de vergelijking met een joggingpak vond ik al redelijk duidelijk
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Oh!

Ik zie dat ik lieg. Op het "actiefste forummer" topic, zie ik dat ik gewoon in de meest gekozen categorie val.. En ik post bijna nooit!

Hm, misschien zegt het meer over hoeveel ik lees.
Hahahaha Zaza, daar ga je mooi met je ik post heel weinig hahahaha
Tja.. ehh.. ja. Nou ja, dan hoef ik ook niet meer te doen alsof! Maar heel vaak denk ik: "Zal ik reageren? Ach nee... doe toch maar niet.."

Toch nog een beetje onderschat geloof ik.

Maar ik ben meer van het lezen, heb net het hele topic "in den beginne" ofzo gelezen (88 pagina's...) en daar herken ik wel heel veel van. Net zoals hier. Erg leuk om te lezen!
Als je behoefte hebt om te reageren gewoon doen Zaza, zelfs als je al iets tegenkomt wat jij ook vind. Jij kunt het weer net iets anders verwoorden dan anderen. En daarmee gezegd hebbende: jouw mening is net zo belangrijk als die van elk ander.
Dushi, weet ik wel.. maar soms lijkt het zo weinig zin te hebben ofzo. Maar als ik echt wil,doe ik het wel hoor.

Ben nu vooral alles aan het lezen, het gaat zo snel gister en vandaag..
Soms is teruglezen handig, soms ook niet nodig
Ik zit hier heel alleen kerstfeest vivafeest te vieren.........
quote:iry schreef op 25 september 2009 @ 20:53:

Ik zit hier heel alleen kerstfeest vivafeest te vieren.........Dan kom ik wel even taartjes brengen:

quote:iry schreef op 25 september 2009 @ 20:53:

Ik zit hier heel alleen kerstfeest vivafeest te vieren.........Ik wil best met je meevieren, maar ik mis de confetti op het scherm. Als ze nou eens helemaal overnieuw beginnen, nieuwe confetti, met andere kleur achtergrond (niet die zwarte). Dan gaan we gewoon overnieuw de feestweek in. Nu ik dit zo typ denk ik dat die zwarte achtergrond de oorzaak was van de 'forum-depressie'. Dus... Angels... we willen graag lichtblauw en met frisse confetti... en dan gewoon opnieuw feestvieren.
Jammie fniel!!!

Ik denk het ook Bianca.

Kleur doet wat met mensen.
quote:Bianca40 schreef op 25 september 2009 @ 20:57:

[...]

Ik wil best met je meevieren, maar ik mis de confetti op het scherm. Als ze nou eens helemaal overnieuw beginnen, nieuwe confetti, met andere kleur achtergrond (niet die zwarte). Dan gaan we gewoon overnieuw de feestweek in. Nu ik dit zo typ denk ik dat die zwarte achtergrond de oorzaak was van de 'forum-depressie'. Dus... Angels... we willen graag lichtblauw en met frisse confetti... en dan gewoon opnieuw feestvieren.Angels hebben helaas geen invloed op de achtergrond van het forum! Jammer, anders had ik het ook graag teruggezien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven