*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Slaap lekkâh, lieverd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 24 augustus 2010 @ 00:16:

Wies, aai laf joe Ikke joe ook verrie mats
Ik snap niet waarom zulke verschrikkelijk lekkere wijven zo vaak schoonheidsslaapjes doen. Slaat echt nergens op! En ik vind het buitengewoon ongezellig van jullie
Mogge, koffie, droog buiten wel winderig, en neehee,het is niet die stinkerige lucht!
Tjonge, jonge, het was weer druk hier vandaag.

Morgen maar weer alle drank bijvullen, want al die mensen hier in de kroeg, zo de hele dag door.........

En nu een portje voor mijn schoonheidsslaapje

Proost allemaal en Yetje in verweggistan......
Niet meer droog buiten, af en toe rolt er een donder door de nacht...

Nog een paar slokkies bier en dan gaat deze dame, na hard werken,genieten van welverdiende nachtrust....

Ow, ik heb vandaag mijn contract getekend en ga donderdag al aan de slag, ga weer op een klus! Joechei, joechei, ik ben blij!
Nou, jij ook truste dan Wiesje!

En voor de rest ook tuulk, behalve voor Yetteke, die moet nog effies wachten!
Welterusten Bloesje, wat fijn, dat er voor jou weer zekerheid is i.v.m. de financiën, ga maar heerlijk dromen.....
*sluipt zachtjes binnen en maakt een mojito *
Goede morgen!

Koffie, even wakker worden,buiten wordt het weer donker?

Was de Mojitho lekker Yette? Hebbie alles netjes achter gelaten joh!

Laatste "vrije dag " vandaag...
Goehoedemiddag!

Solly whore, ben druk.

Vandaag is dochter 3 jaaaarig!! Ze kreeg toch zo'n leuke hyves krabbel van Yette's Zoon

Dochter 2 zat te heutemeteuten met haar kamer hier. Wat kan weg, wat moet mee, wat moet bewaard, memories memories! Dus dat schiet he-le-maal niet op.

Nu heb ik haar net op de trein gezet en gaat ze haar nieuwe hometown een paar dagen onveilig maken en al een dag naar college. Kind is haske van slag door al die veranderingen

Thee
Hoi

Zoon is haske attent. Daar kan zijn moeder nog wat van leren.

Jee, ik kom niet op gang vandaag.

Moet nog drie kinderen onder de douche doorjagen en ze naar de kappert begeleiden. De oudste twee moeten in elk geval geknipt, ze gaan morgen op school op de foto en roosters etc. ophalen.

Verder moet ik het dierenpension bellen, want we gaan volgende week een paar dagen weg. Ik heb een huisje geboekt op een camping vlak bij het strand.

Ik moet de GGD bellen, want die grapjassen hebben Elfje opgeroepen voor een vaccinatie (terwijl ik voor vertrek alle kinderen bij hun langs heb laten gaan voor de onderzoeken en prikken) en ik moet dus ook hier een huisarts of zo bellen omdat er dus niet voldoende geprikt is.

En manlief is bijna jarig. Heb geen idee wat ik voor hem moet kopen. Gewoonlijk doen we een boek, een luchtje en wat chocola of zo. Maar ik kreeg vorige week een auto (had ik ook wel gekregen zonder te verjaren), een bose-ding waar geweldig geluid uitkomt, een luchtje, chocola, een boek en een pda. En nu lijkt gewoon doen ineens zo zuinig. Djeez. Dat zoiets je probleem kan zijn. Trut
Ik zou hem gewoon hot stuff schenken.......
... of een beetje grass ofzoot....
Bijna naaf!

Hela, gefeliciteerd meid met dochter 3!

Yette, tja, achter blijven is zowaar geen optie en een zwaar luxeprotebeleempje!

Ben bezig met de heksenketel, die pruttelt en doet zeg! Heb in de tuin oudste zoon met 3 vrienden zitten die een spel Yugioh!! aan het spelen zijn. Hier in Nederland is het niet meer zo populair, dus de kaarten zijn nauwelijks te koop. Bestellen ze gewoon via een site en ach, dan krijgt zoon post uit ehhh... Engeland, Duitsland, Amerika, Frankrijk.... Best wel grappig eigenlijk, want er rollen nu termen door de tuin.....
* naïeve modus aan*

Goed idee Hela! Toevallig geef ik mensen regelmatig 'hot stuff' kado. Dat ik daar niet zelf aan heb gedacht. Heb het recept in mijn pc staan, dus dat moet lukken:

Hot Stuff

(door de rest van de wereld Surinaamse piccalilly peper genoemd)

Benodigdheden

• 1 kleine pot piccalilly (eventueel uitgelekt)

• 3 teentje knoflook

• 1 ui

• 4 hele pepers (Madame jeanet of A djie oema neng)

• 2 eetlepels suiker

• een keukenmachine

Bereiding

Was pepers en verwijder de zaadjes aan de binnenzijde, pel de teentjes knoflook en de ui.Stop de piccalilly in de keukenmachine en voeg de peper, knoflook, ui en suiker toe. Maak het geheel fijn in de keukenmachine.Doe het prutje in een uitgekookte pot en laat het als jam, op z'n kop, afkoelen.Schrijf 'Hot Stuff' en de datum op een etiket en plak het op de pot.

Blijft maanden goed en is (als je het eenmaal kent) onmisbaar bij de roti.

*geeft zichzelf een trap onder d'r derrière en gaat naar de kappert*
Oh, over kadootjes...

van harte Linn

Ik hoop dat je een fijne dag hebt!
Van harte gefeliciteerd Cay

Ben je nou al eens naar de kapper geweest, miss America?

Het regent hier...........
Nee, ik moet zelf ook hoognodig, maar ga liever een keer zonder mijn kwartet. Vandaag 4 kinderen laten knippen, was ik 30 dollar kwijt. Dacht dat ik het verkeerd verstond. De dollar staat op 79 eurocent. Komt wel nog fooi bij, maar dan nog ... je zou haast morgen weer
Nee, ik moet zelf ook hoognodig, maar ga liever een keer zonder mijn kwartet. Vandaag 4 kinderen laten knippen, was ik 30 dollar kwijt. Dacht dat ik het verkeerd verstond. De dollar staat op 79 eurocent. Komt wel nog fooi bij, maar dan nog ... je zou haast morgen weer
Nou, zo komt die bar wel vol. Wennen hoor, zo'n tutskrien.
Goehoedemorruguh!

Sjonge, was bang dat ik me zou verslapen, maar dat was nergens voor nodig! Ik zulleke lieve kindertjes!

Jongste dochter had vriendinnetje die zou blijven slapen en oudste dochter is dus net thuis van stappen en neemt gezellig ook 1 mee. Liggen nu allemaal net in bed he? Na veel kabaal en lampen aan en gegiechel....

Moet met de trein van half 6, ben dus mooi op tijd!
Oh, Yette, kinders er mooi onder de schaar weg gekomen?
Wat een vreselijke tijd om in de trein te zitten, Bloesje! Hoop dat je een fijne dag hebt.

Hier regent het nog steeds pijpenstelen. De zomer is toch nog niet echt voorbij hè? Word er helemaal depri van

Is het al tijd voor een biertje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven