*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik drink iets minder.
Ik blow nog wel
Haaaaaaiii!!!

Voel me ontzettend kut en kalote, maar blijf lachen!!

En nee, ga niet uitweiden waarom!

Moest het gewoon effe kwijt, dat kutterige gevoel, dus bij deze!
Nog nooit geblowed, en ga het niet proteberen ook! Mocht het eens een keer lekker gaan vinden, is het einde zoek!
Nee whore Bloe, dat helpt om de stress in je kop te verminderen, heel anders dan Saridon
Jij bent haske sterk joh!
Kierewiet, dat moet je hebben
Kierewiet ben ik al, dat weet je, lekker gek mens!

Enne ... ikke sterk? Je moest eens weten op dit moment!
En ben ook haske wars van Saridon of andere middeltjes, vraag mijn baas maar....
Hoefijzert, als het goed is heb je hete meel...
Ga nu ernstig naar bed! Ben haske munt en morgen de grote dag, het restaurant gaat open. Hopelijk zijn de electriciens klaar en kunnen we zonder gekkigheid aan de slag...

truste allemaal!

@ Hoefijzer:

Kom morgen terug op een aantal dingen, ok?

heb mijn kop en krop een beetje vol voor vandaag....
Oke, je weet toch! Mijn meel is koud ofzoiets...

Suc7!
Jeetje Bloe hoop dat je er morgen weer beter tegen kan. Je hebt mijn nummer, als je eens je hart moet luchten - of voor de gezelligheid tuuk

Grrr. Moet snel weer naar buiten. Het watergevecht loopt uit de hand.
Tot morguh!
Tot morguh!
Hoi

Vandaag een drukke dag. Gisteren weinig gedaan door de hitte, dus het is een zooi. Maar eerst moet ik naar school met het kwartet. Da's een kwartier rijden, als ik geluk heb. De lesroosters bleken niet te kloppen, belden ze eerst dat ze nieuwe zouden mailen en later dat we ze moeten komen halen. Schoolmeuk en lang-weelend-weg-spul kopen, taart bakken - Man verjaart morgen - Verder twee Amerikaanse wasmachines vouwen (dat zijn vijf Nederlandse machines) en zuigen en dweilen. Blegh! Heb buikpijn en zou liever in de zon zitten.

Wel fijn dat ik hier ff lekker kan zeiken. Mis mijn buuvvriendin. Zou het liefst even een gezellig werk-ontwijkend bakkie bij haar willen halen
Och Yette, hetzelfde geldt voor jou he?

Ga je den k ik effies bellen! Denk heul veul aan jou!
Ik heb een dag met een gouden randje en dan nog heul erg onverwachts ook! Des te mooier is het!
Wat leuk dat je belde Bloe nu heb ik ook een dag met een gouden randje!

Rare kinderen heb ik trouwens. Als ik aan de foon hang, hebben ze me allemaal tegelijkertijd nodig. Als ik ophang, zijn ze ineens gezellig en rustig bezig
Nâh, tis zo ver!

Dochter 3 staat elke morgen om 6 uur op en ik dus ook!

's Avonds warm eten doen we tegenwoordig om een uurtje of 8 want dan is ze pas weer tuus.

Het is wel ff wennen, zal ik maar zeggen Ben benieuwd of ze het volhoudt.

Koffie
Da's wat Hela, het zal wel erg stil zijn bij jou.

Hier juist het tegenovergestelde. Gisteren post van de kleuterschool. Blijkt dat Miniman al om 11.30 uit is. Het lijkt wel een peuterspeelzaal. Ik baal als een stekker. Hoopte hier iets leuks voor op mijn cv te doen. Nu mag ik taxi spelen. Drie keer per dag op en neer naar school, 15-20 minuten hiervandaan. Blègh!

Ga ze zo eens vragen wat dat internationaal bacalaurat voorstelt. In Nederland maken de kleuters minstens vier keer zoveel uren voor ze naar groep 3 gaan. Kan me haast niet voorstellen dat je dat in één jaar halve dagen kan proppen. En dan te bedenken dat we het in Nederland zelfs hebben gehad over versneld naar de 3e gaan.
Hey Yetteke

Ja, ik moet nog oppassen die ik niet tegen mezelf begin te praten.....

Kunnen je kinders niet met de schoolbus? Zo'n stoere gele?

Maar ja, je weet toch.... Amerikanen in het algemeen worden ook niet als bijzonder slim gedacht... toch?
Als je bang bent om in jezelf te gaan praten, kan je natuurlijk ook meer gaan forummen

De schoolbus kan je alleen gebruiken als je in je eigen district naar school gaat - wat zo hoort. Wij hebben speciaal aangevraagd of ze in een ander district mochten, want daar zitten scholen met een internationaal bacalaureaat, die komen qua niveau - als het goed is - overeen met de Europese scholen.
Sja, dan ben je in het verkeerde district gaan wonen
Klopt. De huizen in het goede district waren niet protserig genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven