*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten

Je bent er maar druk mee. Ik vind dat heen-en-weer gerij ontzettend vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Tijd voor een nanny
Pffffff! ben eens op tijd thuis!

Tijd voor een droge witte!

En boodschappen doen, na het eten, blègh!
Hoi Blues, ik doe mee!

Zit ik net te lezen op de site van je werkgeverT, zie ik daar een vacature......
Een Nanny, Yette?

I don't think so!!!

Hela, is heel anders nu he? Went gauw genoeg joh!

Alles ok verder met jou?
Oh jahaaa? Wat voor een vacature dan?

Ga zelf ook maar eens kijken....
Kan het niet openen, pdfbestandje, en dat moet nog geïnstalleerd worden op mijn laptop.

Heb de persoon wel over jou aangesproken.

Zou zeggen, nog maar een keer mailen dan!
Nee, ik mail niet want tijdje terug heeft hij mij geantwoord op mijn mail dat hij mij zou berichten als nog iemand erbij moest hebben.

En ik had al 2x gemaild, weet je nog? Wil niet zeikerig overkomen. Maar ja, als ik dan die ad zie, denk ik meteen..... nâh, zal wel weer te oud zijn of net het verkeerde kassa diploma.
Hoe kunnen ze jou nou te oud vinden!!

Wat moeten ze van mij dan wel niet vinden.....

Ik doe mee met een droge witte. Proost maisjes!
Proost Jo!
Wat een lange dagen voor Dochter 3 zeg. En voor jou ook

Hier ook steeds minder kinderen over de vloer al komt zoonlief straks wel eten. Dochter is ook meer elders dan hier. Kleine kinderen worden groot.
Hallo Jo!

Stil in huis dan he?

Hela, ik ga die meneer eens een mailtje sturen. Moet hem toch hebben ivm ip adres van mij die moet doorgeven. kan ik thuis inloggen op compu van de ijsbaan. Vinden ze belangrijk dat ik dat doe
Wat lees ik. Gaan jullie gezellig mieteren in Enschede? Wordt voor de Bardames ook wel weer eens tijd voor een miet, vinden jullie niet?
Ik moet tegenwoordig sparen voor een miet

En nu ga ik maar eens wat koken voor me, myself and I.
Kookze dan maar! Ik wacht nog even op Zoon, die werkt tegenwoordig in Den Haag, dus duurt nog wel even voor ie thuis is.
quote:Jonari schreef op 02 september 2010 @ 18:13:

Wat lees ik. Gaan jullie gezellig mieteren in Enschede? Wordt voor de Bardames ook wel weer eens tijd voor een miet, vinden jullie niet?

Ben het helemaal met je eens Jo!

Ik weet alleen niet wanneer de meet in Enschede zal plaats vinden.

Maar een Barmeeting moet ook maar eens gauw van de grond komen! Ga eens ernstig door mijn agenda wandelen....
Hoi

De koffers zijn vrijwel gepakt en het huis ligt weer compleet overhoop. Wie weet wat ik fout doe?!
Je doet het helemaal goed, Yetje. Die troep is maar tijdelijk.

Ik ga opeens zondagavond een dag of 5 naar de Dordogne. Best leuk, moet nog even aan het idee wennen.

Bier?
Best leuk klinkt zo suf..ik bedoel eigenlijk gewoon hartstikke leuk!
Supergaaf Jo!

We zijn er bijna, nog ongeveer1,5 uur. Net een tussenstop voor een broodje gedaam, met zicht op Amish mandenverkopers. Het is wat
Yette, jij doet niks fout. Je hebt gewoon een druk gezin. Kwestie van wennen, joh!

Jonari, wat geweldig leuk voor je joh! Geniet er maar lekker van!
quote:yette schreef op 03 september 2010 @ 22:07:

Supergaaf Jo!

We zijn er bijna, nog ongeveer1,5 uur. Net een tussenstop voor een broodje gedaam, met zicht op Amish mandenverkopers. Het is wat Zo beleefd een mens nog eens wat Yette!
De Amish gaan helemaal uit hun dak als ze gaan puberen. Heb er ooit een documentaire over gezien. Rare wereld hoor.
Nou ja, beleven ... het was een gewoon broodje Een broodje verwondering. Ze komen dus niet alleen voor in films.
Kan het me voorstellen Jo, zwarte kousen zijn er niks bij.

Ze verkopen hier in de supermarkt trouwens Limburgse kaas: 'Real Amisch Limburger'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven