*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Kalotezooi
Alle reacties Link kopieren
Was sucks

En stofzuigen, vaatwasser in en uit-.ruimen, dweilen, ramen lappen, bedden opmaken, plee´s poetsen, boodschappen doen, kattebak schoonmaken, auto uitmesten, badkamers schrobben en afstoffen ook.

En de tafel afruimen.

En de gootsteen leegpulken.

En dat je dan eindelijk eventjes kan zitten met een bak koffie, maar het filterzakje vergeten bent.
Ahhhhhh, wat heb ik het met jullie te doen zeg!!! O:o

Ik weet er alles van, maar ja er moet toch 1 gek in huis ronddolen die het op zich neemt he?

Middag, btw, de 5 is niet meer ver weg, neem alvast een welverdiend biertje!!
Proost Bloe, ik hou het ff bij koffie

Grrr, mijn leestekens zijn weer eens gaan lopen, niks zit meer waar het zat.

De leerplichtambtenaar belde. Ik kom niet in de problemen als de school weigert mijn kinderen uit te schrijven.
Pfoe, opluchting, of niet Yette?

Zou ook een beetje raar zijn toch?

Maar waarom wil school de kinderen niet uitschrijven?
Geld. Scholen ontvangen honderden euro´s per leerling en het aantal leerlingen bepaald hoeveel leerkrachten je kan aannemen.

Ik ga Miniman van school halen. xxx
Nâh, eindelijk. Men zegt nu het team voor de receptie compleet te hebben. Overigens, de vacature staat nog steeds op de site. Dat zegt mij dan weer genoeg over de manier waarop het een en ander daar geregeld is/lijkt/blijkt....
voor jou lieve Hela...

Jammer, zo niet zwaar kut en kalote voor je, ik had je graag als collega gehad!

Veel sterkte met je vader trouwens, hopen op een zo mooi mogelijke tijd voor jullie samen!

He gatver, wou dat ik wat voor je kon doen, lieverd!
quote:yette schreef op 09 september 2010 @ 16:45:

Geld. Scholen ontvangen honderden euro´s per leerling en het aantal leerlingen bepaald hoeveel leerkrachten je kan aannemen.

Ik ga Miniman van school halen. xxxAhaaa, de boel een beetje doelbewust zitten flessen dus.....
Juist.

Enniewee, dat appeltje schil ik nog wel even. Heb toch niks te doen.
Dag lieve barvriendinnetjes, ik ben er eindelijk weer.

Sorry voor de lange afwezigheid, maar ik had deze week een heel druk leven naast het forum.......

Maar nu ben ik er weer......

Lieve Yetje, nog van harte met je huwelijksdag, Helaatje, er komen andere tijden (), dat weet ik zeker en dan kan jij ook weer lachen........

Bloesje, jij bent ook een kanjer hoor, zoveel kilometers maken voor je werk en dan ook nog tijden in de file staan......

En dan ook nog duimpies op voor de kindertjes van Yetje, want die doen het toch wel haske goed daar, en gaan daar naar school, of het gewoon in A. is, Knap hoor.......

En nu nog een portje voor het slapen gaan....
Goeiemorreguh lieve barrers, ik heb weer wat voor jullie klaar gezet.......

Mogge, koffie, grijze boel buiten en ontbijtje van Wiesje, nah, we gaan er een leuk weekend van maken?

Zo, de klus in W. is geklaard, maandag met frisse moed bij de IJsbaan dan maar weer....

Pfffff, gisteren lang, lang,lang in de file gestaan! Maar met Nickelback die uit je speakers knallen is het goed te doen, een aantal automobilisten moeten gedacht hebben dat dat mens knetter was, heb luidkeels meegezongen en beetje meegetrommeld. Best wel lachen hoor, die gezichten, misprijzende blikken, ha,ha,ha! Reden van de file's waren wat minder, veel ongelukken onderweg....

Wiesje, dank hoor, maar heb wel in de gaten, wil een mens wat, moet je er wat voor over hebben, soms heb je domweg geen keus.

En wat heb jij allemaal beleefd dan, Wies?

Yette, kunnen ze dat geschilde appeltje van jou nog een beetje pruimen of zijn ze daar nog mee bezig?
Ha die Bloesje, heerlijk hè, als mensen soms zo verstoord kunnen kijken, als jij iets van de norm afwijkt........

Zoiets werkt bij mij altijd op mijn lachspieren......

Lieve Bloesje, ik heb jouw nieuwe hetemeel-adres niet en met mijn privé-akkevietjes ga ik niemand hier in de bar vervelen
Fijn ontbijtje, Wiesje

Hier schijnt het zonnetje, buiten that is

Prettige dag!
Hallo Helaatje, probeer jij er ook een fijne dag van te maken??

Ondanks alle narigheid??
Een goedige morgen! Mijn biologische klok staat nog op doordeweeks, ik was om 6 uur klaarwakker
Mijn klok is alles behalve logisch. Ben meestal rond kwart over 5 (smorrugus) wakker en dan slaap ik niet meer...ook niet best he...

Maar ach, als dat alles is...

Wijntje! Met pizza...of andersom....zit hier in me uppie dus ik kan zelf kiezen
Ha die Pun!

En de rest

Mijn leestekens doen het nog steeds niet. Nog even en ik koop zo´n minimerkstift om mijn toetsenbord bij te werken.
Yes! Stroomstoring gehad en mijn toetsenbord doet na dagen weer wat er onder de toetsen staat
Dus ik heb wel zin om even lekker een stukje te tikken.
*

* T I K ...*

*

..*
* . . . * . * . . .

*.. * . .*

. . . T. I. K . * *

* . . . .
*.. * . .*

. . . T. I. K . * *

* . . . . * * *
. . . *

* * . .. .

* T I KKERDIETIK ...*

*

..*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven