*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naaf!

Hoefijzert, ieder zijn ding he?

Hela, dikke terug! Voor jou is er vast wel wat passends, schijnbaar moet je veel geduld hebben..... Ik begrijp je trouwens wel hoor, weet waar je mee zit!
Yette, gefeliciteerd met jullie 25 jarig samenzijn en jullie 12 jarig huwelijk!
Koffie!

Ofnee, ik doe eens mal, ik neem een roséetje. Of 5. Kan je soms zo hebben he, drank erin en wazoemmmmmmmmmmmm....

Kids op werkweek, nest is leeg! Had zelf ook vrij moeten nemen, das dubbel genieten :-)
Hey Punneke

Nâh Blues, ik ga het ergste vrezen. Van dat bedrijf van jou trouwens ook

Mij mailen dat er met mij contact wordt opgenomen als blijkt dat er een plaats vrij is. Gezien de advertentie is er een plaats vrij maar duhhhh geen contact! Dan weet ik al weer genoeg.

En zeg mij dan zoiets niet. Zeg dan gewoon dat ik op voorhand niet een juist cv heb of zeg gewoon dat ik te oud ben.

Mijn geduld is zo goed als op! Ik ben al twee !!! jaar bezig, godsamme.
Ah, Hela, ik wou dat ik wat voor je kon doen, meid!

Ik vind dit ook niet eerlijk, ik weet ook niet waarom ze jou niet bellen of zo, ik snap ut niet, ga er wel naar vragen tuulk. Ik weet niet wat de beweegredenen zijn, temeer ik nu niet op de IJsbaan ben, maar elders in het land. Ik heb eigenlijk al spijt dat ik je ingeseind had... ik wilde je geen valse hoop geven..... Ik blijf alert voor je!
hey Pun, joe in da house?

Niet al te zwierig worden he, we zijn nog maar net aan het begin van de week, Tot de vrijdag duurt nog 3 dagen, hoor !
Blues darling, ik verwijt jou niets, dat begrijp je toch?

Je hebt mij al haske geholpen met naam enzoot.
Ik begrijp jou wel Hela, maar voel me er wel haske kut onder voor jou!

We zoeken nog wel iemand voor de catering hoor, voor 24 uur welteverstaan...... Ja, ik weet ut, je knie, maar misschien toch eens proteberen? Niet geschoten altijd mis, zoiets, eeeeeh, jaaaaa.... ehhhhh????
Lieve skat, mijn andere knie is ook aan het beginnen......
Auwah!

Ja, dan is het helemaaaaaaal kutjemutje!

Ik ga eens naar bed, eerst effies onder de douche doorwandelen, morgen weer vroeg dag! Dag lieverds!
Slaap lekkâh lieverd
We zijn weer thuis

Catering is leuk, maar wel erg zwaar met een kutknie. Ik heb het gedaan toen Dochter een baby was. Ben er mee gestopt omdat ik het slaapgebrek -op vrijdag en zaterdag sliep ik hooguit 4 uur- niet trok. Was pas dinsdags bijgekomen van twee avonden werken.

Ligt er hier een brief in de bus dat de schoolbus Zoon morgen om 7.15 oppikt. Ons was verteld dat dat niet kon omdat we buiten het schooldistrict wonen. Bovendien gaat Dochter naar dezelfde school. Dus ze zijn òf een kind vergeten òf ze willen Zoon naar een andere school brengen
Zal Jeugdzorg wel geregeld hebben

Bakkie wrong....
Naaf!

Yette, veilig en wel thuis, het lieve leven gaat beginnen en hòè!

Hoefijzer, alles kits?

Heb vanmorgen er lekker, nou ja, lekker, lang over gedaan om op het werk te komen. Welgeteld meer dan 1 uur in de fil gestaan, vanaf Barneveld tot ver na Utrecht.... En vanmiddag was ik in een poep en scheet weer thuis. Heb lekker gewerkt en de reacties zijn tot nu toe bijna allemaal positief....

Ben alleen een beetje stijf in de benen van koppeling en gas en rem pedaal in trappen....
Het was me weer een woest genoegen dames, ga er weer vandoor!

Middag, bijna avond!

Zo, de 5 zit al lang in de klok, borreltijd!

Pfffffff, ben gelukkig weer heel thuis! Vind ut nog steeds een hele toer om door die drukke spits, met al die wirwar van afslagen en opritten, automobilisten die soms best wel bezopen rijden ( al zouden ze dat niet zijn, ze doen wel zo! Brrrrr! Echt eng! ), een wirwar van auto's die over alle banen heen schieten, ben gesloopt na zo'n "dollemansrit" !
Pffffff, flauw hoor, enige supermarkt die open is na zessen is Appie... Moet ik weer de auto in, heb er helemaal geen zin in....
Je hebt gelijk IJzert. Die grote gele bus komt omdat Zoon speciaal is.

De anderen zijn stikjaloers en willen dat ik ook achter hun diagnose aanga.
Ja Blues, dat zal best wennen zijn als je dat niet/nooit doet.

Heb vanaaf nog een mailtje gewaagd btw.

Dus toch de bus voor Zoon. Mooi!!

Mijn vader moet aan de chemo om te proberen daarmee het groeiproces van de toch al onwijs grote tumor te stoppen

En erger nog, er zijn plekken bijgekomen......

Nou ja, het beste er maar van hopen.
Getver Hela, wat akelig!

Het vreemde van die schoolbus is, dat Dochter niet mee kan. Die zou alleen mee mogen als ze hier in de buurt naar school zou gaan. Of als ze ook speciaal was Dus om 7.15 staat de bus te toeteren voor Zoon en 25 minuten later brengen we Dochter naar dezelfde school.
Wat een idioterie!
Goh, wat jammer, had niet door dat je in de buurt was

Tsja. Zoon hoeft niet met de bus. Maar hij wil het natuurlijk wel. Lekker rustig 's ochtends
Godver, sta ik net in de zon de was op te hangen.... Nu plenst het!! En droger is kapoet. Godverdegodver
Nâh, dan ga ik het nu maar weer afhalen en centrifugeren. Dan wachten tot de zon weer schijnt..... Heb toch niksnaksnada anders te doen duzzzzzz
Je kent het wel, zo'n was met tigduizend (sport) sokken en washandjes... Zo eentje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven