3000+ 5-en een half, The one and Only!!

30-10-2009 14:38 1503 berichten
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...

Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.

In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.

Nog even ter opfrissing:

Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.

En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.

Over tot de orde van de dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat Freak zo'n gave chirurg heeft.

Daar kun je een topic over openen hahaha net zoals die dierenarts.

Ik ga straks wel weer offline, voel me nog steeds superduf en heb een k*tbrief van de gemeente ontvangen:(
Irri hoor klanten.. ze zouden verboden moeten worden Bi
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Is toch heerlijk dat je zulke spontane dingen kunt doen?
Balen zeg, Bi, mensen die iets willen kopen in je winkel. En dan ook nog willen afrekenen. Stom!
quote:vivafreak1 schreef op 31 oktober 2009 @ 16:22:

Maar mijn dag loopt ineens finaal anders... lachen he!Ja maar dat is juist het leukste Freak, en minder tijd om zenuwachtig te worden
Heb je een winkel, Bianca?
Ojee Perm... ellende??
quote:Helaholalalala schreef op 31 oktober 2009 @ 16:23:

Heb je een winkel, Bianca?Yep Hola, badkamers, zeepjes een accessoires enzo... ruikt hier dus heeeeeeeeel lekker!
Duh.. ze denken dat ze verwaald zijn
Ja Bi, ik ben helemaal werkloos nu, en er is hier weinig werk en nu moet ik me aanmelden voor een d*b*l*nproject, zo unfair vind ik dat, want ik solliciteer wel veel.
Van die winkels waar het zo lekker ruikt...... mmmm, vind ik ook zo in die cadeauwinkels met kaarsen, potpourri, wierook... Heerlijk!
Balen, permanentia! Ik solliciteer ook maar niemand wil me
Nou, Freak, zo te lezen ben je er morgen wel D-X
Oh jeh.. perma... ik baal met je mee.. die fase krijg ik nog he? althans daar ben ik bang voor
Freak, hebben ze geen tomtom oid?
quote:Helaholalalala schreef op 31 oktober 2009 @ 16:26:

Balen, permanentia! Ik solliciteer ook maar niemand wil me Dan hoop ik maar voor jou dat jij niet in zo'n uberstrenge gemeente woont als ik!
Ik heb geen uitkering, permanentia. Wil opnieuw aan de slag.
Ze zijn er

Doei!!!!
Freak, veeeeeel plezier!!!
quote:vivafreak1 schreef op 31 oktober 2009 @ 16:26:

Oh jeh.. perma... ik baal met je mee.. die fase krijg ik nog he? althans daar ben ik bang voor

Je moet er echt voor zorgen dat je zo snel mogelijk een baantje vindt, echt, maar na het lezen van je posts woon je niet in mijn gebied. Het is per gemeente anders.

Enschede en Arnhem zijn het ergst:(
Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!
Is dat geen landelijk beleid, Perm? Balen als je dan net in een verkeerde regio woont. Niet eerlijk!
Woon je ook in Twente, permanentia?
O, weg.....*is een beetje jaloers*
zow hee, jullie lullen kletsen lekker door!

Boodschappen gedaan, weer hele kar vol, voor 5pers eten + zooi voor hele week.

110euri's is dat knap of niet dan?

Jongste is spelen bij vriendje, kan ik nog ff forummen voor alle mannen weer terug zijn.

Hoe ist hier, nog iets gebeurd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven