3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
woensdag 6 januari 2010 om 20:16
woensdag 6 januari 2010 om 20:18
woensdag 6 januari 2010 om 20:20
vorige nick was bengewoonpetra
Daarvoor nightnurse hang al 10 jr rond hier.
Bij vlagen intensief. (Maar toch vooral meelezen voorgaande jaren)
Sinds 3000+ té intensief.
Door het gedonder tijdje geleden ben ik afgehaakt, maar kan jullie niet missen.
(Daarom houd ik mij verre van beleidtopic, als ik me ga bemoeien word ik boos en krijg ik ban, of vind ik het niet meer leuk hier)
Vind 3000+ veels te leuk!
Daarvoor nightnurse hang al 10 jr rond hier.
Bij vlagen intensief. (Maar toch vooral meelezen voorgaande jaren)
Sinds 3000+ té intensief.
Door het gedonder tijdje geleden ben ik afgehaakt, maar kan jullie niet missen.
(Daarom houd ik mij verre van beleidtopic, als ik me ga bemoeien word ik boos en krijg ik ban, of vind ik het niet meer leuk hier)
Vind 3000+ veels te leuk!
woensdag 6 januari 2010 om 20:20
quote:Jackyr schreef op 06 januari 2010 @ 20:18:
[...]
Waarom nu naar de Eemhof?
Niet goed dan.
Omdat ik nog nooit in Flevoland ben geweest.
En omdat ik eerst in het zuiden woonde en flevoland toen te ver was. We gaan namelijk altijd met de fiets.
Al zijn we nu van plan, trein en fiets te combineren.
[...]
Waarom nu naar de Eemhof?
Niet goed dan.
Omdat ik nog nooit in Flevoland ben geweest.
En omdat ik eerst in het zuiden woonde en flevoland toen te ver was. We gaan namelijk altijd met de fiets.
Al zijn we nu van plan, trein en fiets te combineren.

woensdag 6 januari 2010 om 20:25
Dat wist ik helemaal niet, Petra, dat jij zo'n oudgediende bent!
Nightnurse, daar gaat wel een belletje lichtjes van rinkelen. Maar ja, ik ben echt een drama als het gaat om het onthouden van nicknames (ho-oi, Roos ) laat staan in combinatie met relevante context , dus dat zegt niet zo veel. Bengewoonpetra ken ik wel gewoon.
Kan me van je houding ten opzichte van het beleid-topic wel wat voorstellen eerlijk gezegd. Ik ben nooit te beroerd voor een discussie, maar ik merk dat ik d'r ook wel een beetje klaar mee ben intussen.
Nightnurse, daar gaat wel een belletje lichtjes van rinkelen. Maar ja, ik ben echt een drama als het gaat om het onthouden van nicknames (ho-oi, Roos ) laat staan in combinatie met relevante context , dus dat zegt niet zo veel. Bengewoonpetra ken ik wel gewoon.
Kan me van je houding ten opzichte van het beleid-topic wel wat voorstellen eerlijk gezegd. Ik ben nooit te beroerd voor een discussie, maar ik merk dat ik d'r ook wel een beetje klaar mee ben intussen.