3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
maandag 4 januari 2010 om 13:07
Dank voor compliment Bubbles! Lief!
Zou redelijkerwijs een optie zijn, en komt missch nog wel hoor ter zijner tijd.
Dat hij het huis even uitgaat.
Ik zet daar nu geen druk op. (het ligt in de week zeg maar)
Klinkt beetje flauw, maar Aserger hé.
Gaat allemaal niet zo makkelijk.
Invoelend vermogen ontbreekt grotendeels, hij moet het eerst zelf bedacht en "in elkaar gepuzzeld" hebben.
Ik merkte gisterav weer, hij wil wel, maar snapt het écht niet.
Kan zo'n hele scheiding en regelingen niet goed overzien.
Heeft ook nog zwaar op het werk, is bang voor geen verlenging contract.
Ik trek het wel!
Zou redelijkerwijs een optie zijn, en komt missch nog wel hoor ter zijner tijd.
Dat hij het huis even uitgaat.
Ik zet daar nu geen druk op. (het ligt in de week zeg maar)
Klinkt beetje flauw, maar Aserger hé.
Gaat allemaal niet zo makkelijk.
Invoelend vermogen ontbreekt grotendeels, hij moet het eerst zelf bedacht en "in elkaar gepuzzeld" hebben.
Ik merkte gisterav weer, hij wil wel, maar snapt het écht niet.
Kan zo'n hele scheiding en regelingen niet goed overzien.
Heeft ook nog zwaar op het werk, is bang voor geen verlenging contract.
Ik trek het wel!
maandag 4 januari 2010 om 13:10
Kijk, Piebje... daar zit ook een stukje vermoeidheid in: je peutertje
Oooohhh... jij bent ook 'sochtends altijd heul vroeg op toch? Ja... dat ben jij.
Meid... gewoon lekker genieten van je dikker wordende buik en je hummie die nu op de creche zit en je niet schuldig voelen als er even iets minder werk uit je komt hoor. Zal je werkgever je heus niet om ontslaan of zo
Je kunt beter nu lekker de tijd e.d. voor jezelf nemen dan dat je zometeen met een of andere depressie zit.
Maak lekker gebruik van je zwangerschap en rust lekker (nu nog 7) maanden uit
Oooohhh... jij bent ook 'sochtends altijd heul vroeg op toch? Ja... dat ben jij.
Meid... gewoon lekker genieten van je dikker wordende buik en je hummie die nu op de creche zit en je niet schuldig voelen als er even iets minder werk uit je komt hoor. Zal je werkgever je heus niet om ontslaan of zo
Je kunt beter nu lekker de tijd e.d. voor jezelf nemen dan dat je zometeen met een of andere depressie zit.
Maak lekker gebruik van je zwangerschap en rust lekker (nu nog 7) maanden uit
maandag 4 januari 2010 om 13:11
maandag 4 januari 2010 om 13:21
JM gewoon even overleggen met je HA. Zij is er voor jou hoor, dus ze mag best wat moeite doen om je bij de juiste psych te krijgen.
Is er niemand in je omgeving die ook (eens) bij een psych gelopen heeft en daar goede ervaringen mee heeft? Daar zou je dan ook naartoe kunnen gaan hè.
De HA verzorgt dan de verwijzing wel.
Is er niemand in je omgeving die ook (eens) bij een psych gelopen heeft en daar goede ervaringen mee heeft? Daar zou je dan ook naartoe kunnen gaan hè.
De HA verzorgt dan de verwijzing wel.
maandag 4 januari 2010 om 13:22
maandag 4 januari 2010 om 13:26
Nog even snel een hart onder de riem voor Just me!
En wie schetst mijn verbazing?
Ik ging ff internetbankieren, om te kijken of de kinderbijslag al gestort is, jawel.
Dus dat is altijd lekker.
Maar, ik zou voor oudste die 18 is geworden geen bijslag meer krijgen, heb ik dus wel gehad!
Ik ga even met de SVB bellen, en als het dus wel klopt.
Dan stort ik het onmiddelijk op mijn privé spaarrekening!
Ik had er niet op gerekend, is een cadeautje!
Joepie, het jaar begint goed.
Heb het geld straks hard nodig.
*Ik wil bloemen, schoenen en een boek kopen, maar ik doe het lekker niet!!*
En wie schetst mijn verbazing?
Ik ging ff internetbankieren, om te kijken of de kinderbijslag al gestort is, jawel.
Dus dat is altijd lekker.
Maar, ik zou voor oudste die 18 is geworden geen bijslag meer krijgen, heb ik dus wel gehad!
Ik ga even met de SVB bellen, en als het dus wel klopt.
Dan stort ik het onmiddelijk op mijn privé spaarrekening!
Ik had er niet op gerekend, is een cadeautje!
Joepie, het jaar begint goed.
Heb het geld straks hard nodig.
*Ik wil bloemen, schoenen en een boek kopen, maar ik doe het lekker niet!!*
maandag 4 januari 2010 om 13:28
maandag 4 januari 2010 om 13:29
Hallo lieverds.....
Just me... sterkte bij de HA..... echt goed voor jezelf opkomen he!
Hai Bubbles
Hoi lieve Peet.... fijn dat je een regeling hebt met ex maar hij lijkt mij wel heel zwaar...
Mijn ex vanochtend even gesproken maar die deed alweer zo kinderachtig... jij advocaat dan ikke ook... duh kleuter!
Roos hoe was therapie????
Piba lekker rustig aan doen meid... over een paar weken heb je vast meer energie!
En nu ga ik snel even naar grote Liddl daar hebben ze een draagbare cdspeler in de aanbieding en die wil mini voor haar verjaardag!
Doei tot later
Just me... sterkte bij de HA..... echt goed voor jezelf opkomen he!
Hai Bubbles
Hoi lieve Peet.... fijn dat je een regeling hebt met ex maar hij lijkt mij wel heel zwaar...
Mijn ex vanochtend even gesproken maar die deed alweer zo kinderachtig... jij advocaat dan ikke ook... duh kleuter!
Roos hoe was therapie????
Piba lekker rustig aan doen meid... over een paar weken heb je vast meer energie!
En nu ga ik snel even naar grote Liddl daar hebben ze een draagbare cdspeler in de aanbieding en die wil mini voor haar verjaardag!
Doei tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 4 januari 2010 om 13:32
Hoi Freakje!!
*Freak gaat de kinderbijslag verbrassen! *
Dat hij ook eigen advocaat neemt is niet zo heel gek gezien gedrag afg tijd freak.
Is misschien ook maar beter joh, laat die advocaten het werk doen, scheelt jou hoop spanning.
Zij kunnen meer bereiken dan jij, het is ingewikkelde man, ingewikkelde situatie.
Laat hem dat maar doen, komt goed!
*Freak gaat de kinderbijslag verbrassen! *
Dat hij ook eigen advocaat neemt is niet zo heel gek gezien gedrag afg tijd freak.
Is misschien ook maar beter joh, laat die advocaten het werk doen, scheelt jou hoop spanning.
Zij kunnen meer bereiken dan jij, het is ingewikkelde man, ingewikkelde situatie.
Laat hem dat maar doen, komt goed!
maandag 4 januari 2010 om 13:33
Peet, is je zoon na 1 oktober 2009 18 geworden? Zo ja dan klopt deze kbs wel hoor want kbs wordt altijd met terugwerkende kracht uitbetaald en gaat om een tijdvak van 3 maanden.
Had het met oudste dochter ook (jarig in nov) dus die heeft ook nog 1 maal de kbs ontvangen
Kijk even goed na op de papieren van de woningbouwvereniging of er een tijdsbestek op staat. Is geloof ik binnen 8 weken dat je bericht moet hebben.
Ik ga heel hard voor je duimen meid. En je zit gewoon in een situatie waarin ik vind dat je dus echt wel recht hebt op die urgentie.
Freak Hoe was de koffie met LeukerT?
Had het met oudste dochter ook (jarig in nov) dus die heeft ook nog 1 maal de kbs ontvangen
Kijk even goed na op de papieren van de woningbouwvereniging of er een tijdsbestek op staat. Is geloof ik binnen 8 weken dat je bericht moet hebben.
Ik ga heel hard voor je duimen meid. En je zit gewoon in een situatie waarin ik vind dat je dus echt wel recht hebt op die urgentie.
Freak Hoe was de koffie met LeukerT?