3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
maandag 4 januari 2010 om 20:39
Ik zat vanmorgen met mijn arm VAST aan het hoofdeind van het bed. Er was iets achtergevallene en wilde het pakken. Lukte niet. Beb met veel moeite verschoven.....jaaaaah, ik kon er net bij! (heb zo'n ikea bed met openingetje vanzo'n 6 cm (schat ik, dan hout van 15 en dan weer open.Ik door eerste opening...................................................................Kreeg arm niet meet rerug en get deed zeeeer!!!! En het was 5 uur nog wat in oochtend en ik had ook geen telkefoon in bereik. Ik wist echt niet wat ik moest doen. Ik dacht, dat wordt mijn arm breken en het was al zo pijnlijk.
Toen kreeg ik het genieeuze maar pijnlijke idee dat ik onderarm zoveel mogenlojk naar boven moest doen, zodat bloed weg kon. AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En toen heb ik hem er tussenuitgewirdm en nu zere arm en weer zielig.\Ik wil port en chocola!
Toen kreeg ik het genieeuze maar pijnlijke idee dat ik onderarm zoveel mogenlojk naar boven moest doen, zodat bloed weg kon. AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En toen heb ik hem er tussenuitgewirdm en nu zere arm en weer zielig.\Ik wil port en chocola!
maandag 4 januari 2010 om 20:46
Zjeen jij staat altijd zo enorm voor iedereen hier klaar. Je onthoudt bijna alles en vraagt altijd naar hoe het met iedereen is. Ik vond het echt superlullig dat jij nu geen reactie kreeg en baalde dat ik je telefoonnummer niet had. Nogmaals een
Ehhh over je arm Heeeel pijnlijk ja, maar het moet er wel lachwekkend uit hebben gezien.
Ehhh over je arm Heeeel pijnlijk ja, maar het moet er wel lachwekkend uit hebben gezien.
maandag 4 januari 2010 om 20:54
maandag 4 januari 2010 om 20:55
Dank voor de port, choco en de knuffels. Hoer voor jullie ;hug: hik
En Pilous, man geen klootzak, amders geen 22 leuke jaren gehad, hij is moeilijk en daar heb ik het weer moeilijk mee, want hoe mee om te gaan. Maar misschien wel echt uit ja. Ik laat niks hoten, heb ff wel gemailed om verhaal af te maken.
We wachten rustig af.
Vandaag was ik super goed op school!!
En Pilous, man geen klootzak, amders geen 22 leuke jaren gehad, hij is moeilijk en daar heb ik het weer moeilijk mee, want hoe mee om te gaan. Maar misschien wel echt uit ja. Ik laat niks hoten, heb ff wel gemailed om verhaal af te maken.
We wachten rustig af.
Vandaag was ik super goed op school!!
maandag 4 januari 2010 om 20:56
Hey allemaal, ik kom even snel Zjeen een knuffel geven
Alles goed hier verders? Ik heb vandaag met hardlopen een groep straathonden weggejaagd door als een hysterisch wijf te gaan gillen en springen en heb ook nog ruzie gemaakt op m'n werk om iets heel stoms. Ik doe normaal nooit zulke dingen, ben redelijk rustig en stabiel, maar vandaag. Beetje genant
Alles goed hier verders? Ik heb vandaag met hardlopen een groep straathonden weggejaagd door als een hysterisch wijf te gaan gillen en springen en heb ook nog ruzie gemaakt op m'n werk om iets heel stoms. Ik doe normaal nooit zulke dingen, ben redelijk rustig en stabiel, maar vandaag. Beetje genant
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok