3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
quote:minny schreef op 04 januari 2010 @ 20:16:

Wat heb ik nou weer gedaan om een knuffel te krijgen? Je hebt gewoon een hoog knuffelgehalte
Ja, ik kon echt niet meer langer blijven, het leek een eeuwigheid te duren, maar gezien de post, was het een normale tijd.

Zo, en nu, nog wat leuks meegemaakt?
Maar Zjeen, ik las net even terug, na 22 jaar? Jeetje meid, dat is niet iets om overheen te lullen hoor. Als je even wil luchten, ga alsjeblieft je gang
Zjeen wat is er gebeurd?????
Heb ik dat?!
Hoi allemaal!!

Kom even binnen lezen.

Heb niets terug gelezen(heb ook geen zin )

kan ik een samenvatting krijgen?
Iry, hoe gaat het met het lijstje voornemens
Heb ik dat?!
Ik zat vanmorgen met mijn arm VAST aan het hoofdeind van het bed. Er was iets achtergevallene en wilde het pakken. Lukte niet. Beb met veel moeite verschoven.....jaaaaah, ik kon er net bij! (heb zo'n ikea bed met openingetje vanzo'n 6 cm (schat ik, dan hout van 15 en dan weer open.Ik door eerste opening...................................................................Kreeg arm niet meet rerug en get deed zeeeer!!!! En het was 5 uur nog wat in oochtend en ik had ook geen telkefoon in bereik. Ik wist echt niet wat ik moest doen. Ik dacht, dat wordt mijn arm breken en het was al zo pijnlijk.

Toen kreeg ik het genieeuze maar pijnlijke idee dat ik onderarm zoveel mogenlojk naar boven moest doen, zodat bloed weg kon. AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En toen heb ik hem er tussenuitgewirdm en nu zere arm en weer zielig.\Ik wil port en chocola!
Ikke eigenlijk nog geen zin om uit te leggen. Hij hing zomaar op, dus gesprek is inog niet ten einde.<aar samenwonden wil hij niet meer. Hij beslist voor MIJ dat IK dat niet wil. Nou ja. Kan het nog autistischer, of is dit gewoon gek?
quote:Sgaapie schreef op 04 januari 2010 @ 20:39:

Iry, hoe gaat het met het lijstje voornemens Uitstekend
Heb ik dat?!
He Zjeen!! jee meid, heb aan je gedacht, zo rot dat berichtje dat ik las, en toen was je ineens weg...

Als je er wat over kwijt wil, wanneer dan ook, je brandt maar los hoor lieverd.

Zjeen jij staat altijd zo enorm voor iedereen hier klaar. Je onthoudt bijna alles en vraagt altijd naar hoe het met iedereen is. Ik vond het echt superlullig dat jij nu geen reactie kreeg en baalde dat ik je telefoonnummer niet had. Nogmaals een

Ehhh over je arm Heeeel pijnlijk ja, maar het moet er wel lachwekkend uit hebben gezien.
Kom toch nog maar even kijken, en daar is gelukkig Zjeen. Dikke dikke , Vond het zo lullig de andere dag, Je was zomaar weg, en ben niet zo snel met typen, dus hoopt dat je dit nog leest.

Hoe gaat het, wil je het erover hebbben, of niet? Zeg het maar.
Wat een stomme broek heeft die dame hiernaast aan.Helemaal niet haar model.

Jammer, staat een beetje knullig zo, domme styliste.
Oh en hallo de rest die er nog meer zijn zwaai
Hoi Zjeen

Zjeen, tis gewoon een lul. Klaar.

Van je arm vind ik dan wel weer grappig
hoi allemaal!

Zjeen:
Zjeen wat een gedoe met je arm.. auwwww ja..

maare.. nog meer gedoe met 'vriend' pfffff je zou hem toch?

voor jou meid..
Iry dan ben ik niet de enige die dat plaatje volledig fout vind. Wat moeten we toch met een graat mager vrouwtje in een te groot pak met een sigaret met slecht geverfd haar......... Met een p**pbekkie???????????????????????????
Heb ik dat?!
Hee Piba. Nog een beetje bijgekomen vanmiddag?
@iry: de broek lijkt ook wel gephotoshopt: hij zit heel raar en de plooien lijken ook niet te kloppen...
Dank voor de port, choco en de knuffels. Hoer voor jullie ;hug: hik

En Pilous, man geen klootzak, amders geen 22 leuke jaren gehad, hij is moeilijk en daar heb ik het weer moeilijk mee, want hoe mee om te gaan. Maar misschien wel echt uit ja. Ik laat niks hoten, heb ff wel gemailed om verhaal af te maken.

We wachten rustig af.

Vandaag was ik super goed op school!!
@lu: jaa, heerlijk ruim een uur op de bank geslapen en ik heb ook mijn vaste maandagavondprogramma (koor) voorlopig opgegeven. Ben kapot!
Hey allemaal, ik kom even snel Zjeen een knuffel geven

Alles goed hier verders? Ik heb vandaag met hardlopen een groep straathonden weggejaagd door als een hysterisch wijf te gaan gillen en springen en heb ook nog ruzie gemaakt op m'n werk om iets heel stoms. Ik doe normaal nooit zulke dingen, ben redelijk rustig en stabiel, maar vandaag. Beetje genant
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven