3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
zaterdag 9 januari 2010 om 09:52
Goed dat je nu rustig bent Bianca!
Bij ons in regio is vrijwillige terminale thuiszorg, die komen 's nachts om de familie te ontlasten.
Is dat bij jullie niet?
Ik heb altijd heel prettig met hen samen gewerkt.
(moet wel zeggen dat wij altijd komen als we dat afspreken )
Heb vannacht nog gedroomd over een ouderwetse nachtzuster op een solex zonder telefoon.
Het heeft me wel bezig gehouden hoor.
Bij ons in regio is vrijwillige terminale thuiszorg, die komen 's nachts om de familie te ontlasten.
Is dat bij jullie niet?
Ik heb altijd heel prettig met hen samen gewerkt.
(moet wel zeggen dat wij altijd komen als we dat afspreken )
Heb vannacht nog gedroomd over een ouderwetse nachtzuster op een solex zonder telefoon.
Het heeft me wel bezig gehouden hoor.
zaterdag 9 januari 2010 om 09:57
zaterdag 9 januari 2010 om 10:01
quote:Zwieber schreef op 09 januari 2010 @ 09:57:
Even gekopieerd uit het andere topic:
Nou heb ik het gelezen maar ik vat het niet. Wat heeft Zjena nou gedaan precies? Zoals ik het zie heeft ze naar de thuiszorg gebeld maar ik neem aan dat dat niet het enige is en ik iets mis. Samenvatting iemand?Bij de terminaal zieke moeder van Bianca zou een nachtzuster komen, die kwam niet opdagen. Zjenja heeft - vanuit haar functie - alsnog hulp geregeld voor de moeder van Bianca.
Even gekopieerd uit het andere topic:
Nou heb ik het gelezen maar ik vat het niet. Wat heeft Zjena nou gedaan precies? Zoals ik het zie heeft ze naar de thuiszorg gebeld maar ik neem aan dat dat niet het enige is en ik iets mis. Samenvatting iemand?Bij de terminaal zieke moeder van Bianca zou een nachtzuster komen, die kwam niet opdagen. Zjenja heeft - vanuit haar functie - alsnog hulp geregeld voor de moeder van Bianca.
zaterdag 9 januari 2010 om 10:09
quote:eleonora schreef op 09 januari 2010 @ 10:01:
[...]
Bij de terminaal zieke moeder van Bianca zou een nachtzuster komen, die kwam niet opdagen. Zjenja heeft - vanuit haar functie - alsnog hulp geregeld voor de moeder van Bianca.Oooooooooh, dus er was dus geen ambulancezuster al onderweg voordat Zjena belde? Sorry ik was op een gegeven moment echt de draad kwijt.
[...]
Bij de terminaal zieke moeder van Bianca zou een nachtzuster komen, die kwam niet opdagen. Zjenja heeft - vanuit haar functie - alsnog hulp geregeld voor de moeder van Bianca.Oooooooooh, dus er was dus geen ambulancezuster al onderweg voordat Zjena belde? Sorry ik was op een gegeven moment echt de draad kwijt.
zaterdag 9 januari 2010 om 10:11
quote:eleonora schreef op 09 januari 2010 @ 10:01:
[...]
Bij de terminaal zieke moeder van Bianca zou een nachtzuster komen, die kwam niet opdagen. Zjenja heeft - vanuit haar functie - alsnog hulp geregeld voor de moeder van Bianca.
O, wat fijn!
Zo zie je maar weer: de wereld is echt zo rot nog niet. Mooi.
[...]
Bij de terminaal zieke moeder van Bianca zou een nachtzuster komen, die kwam niet opdagen. Zjenja heeft - vanuit haar functie - alsnog hulp geregeld voor de moeder van Bianca.
O, wat fijn!
Zo zie je maar weer: de wereld is echt zo rot nog niet. Mooi.
.
zaterdag 9 januari 2010 om 10:23
Goed zo bankje!!
@zwieber, de verwarring ontstond beetje door het woord: ambulancezuster.
Dat moest eigenlijk zijn: ambulante zuster (verpleegkundige)
Er stond iemand gewoon ingeroosterd voor de nacht, die kwam niet opdagen.
Bi had zich suf gebeld. Maar de thuiszorg kon geen vervangster sturen.
Zjena heeft gewoon thuiszorg bij Bi in de regio gebeld en zelfs aangeboden dan zelf maar te komen als ze niet konden regelen. Ook heeft ze andere organisaties gebeld.
Uiteindelijk kon er toen wel iemand komen voor medicatie toediening. dus geen nachtwacht, wel medicatiezorg.
" Onze" Zjena, typt soms wat warrig, maar is een goede zuster!!
@zwieber, de verwarring ontstond beetje door het woord: ambulancezuster.
Dat moest eigenlijk zijn: ambulante zuster (verpleegkundige)
Er stond iemand gewoon ingeroosterd voor de nacht, die kwam niet opdagen.
Bi had zich suf gebeld. Maar de thuiszorg kon geen vervangster sturen.
Zjena heeft gewoon thuiszorg bij Bi in de regio gebeld en zelfs aangeboden dan zelf maar te komen als ze niet konden regelen. Ook heeft ze andere organisaties gebeld.
Uiteindelijk kon er toen wel iemand komen voor medicatie toediening. dus geen nachtwacht, wel medicatiezorg.
" Onze" Zjena, typt soms wat warrig, maar is een goede zuster!!
zaterdag 9 januari 2010 om 10:46
goeiemorgen allemaal!
Tjonge wat een verhaal toch vannacht. Idd, Bea zou hier ook maar eens mee moeten lezen, dan kan ze in de eerstvolgende toespraak de boel maar weer terug draaien.
Bi voor jou.
Zjeen: voor jou ook nog een maar ook een voor je 3000 postings. Gebak staat in de oven
Peet jij bent ook al zo'n topper!
Tjonge wat een verhaal toch vannacht. Idd, Bea zou hier ook maar eens mee moeten lezen, dan kan ze in de eerstvolgende toespraak de boel maar weer terug draaien.
Bi voor jou.
Zjeen: voor jou ook nog een maar ook een voor je 3000 postings. Gebak staat in de oven
Peet jij bent ook al zo'n topper!
zaterdag 9 januari 2010 om 10:53
Eleonora en Zwieber/niet helemaal waar. Was het maar zo.ik had het wel eerst geprobeerd om vanuit verschillende intstaties te regelen , maar niet gelukt,
Toen bood ik mezelf aan als ze me maar wel kwamen halen. Dat wilden ze wel........................maar later niet want te ver weg.
En ik heb verder niks gedaan. het helpt alleen als je de weg weet. Het zou mooi geweest zijn als ze me hadden opgehaald, maar ja.
Ik vind het erh lief van Bi dat ze nu een actie op touw zet, maar dat moet ze heul niet doen. Ik hoop dat ze nu slaapt.
Nog wat eerbij : ik denk dat Bi het op dit moment extra super vindt dat ik beetje hielp, door de emoties. En onder normale omstandigheden niet zo "liefmaarhyper" had gereageerd.
Opmerking van Zwieber kwam bij mij niet goed aan, maar dat kan komen omdat het niet goed met me gaat, of omdat ik tot diep in de nacht bezig ben in mijn hoofd en op forum en vanmorgen nog en om 4 uur nog met fBianca.
Toen bood ik mezelf aan als ze me maar wel kwamen halen. Dat wilden ze wel........................maar later niet want te ver weg.
En ik heb verder niks gedaan. het helpt alleen als je de weg weet. Het zou mooi geweest zijn als ze me hadden opgehaald, maar ja.
Ik vind het erh lief van Bi dat ze nu een actie op touw zet, maar dat moet ze heul niet doen. Ik hoop dat ze nu slaapt.
Nog wat eerbij : ik denk dat Bi het op dit moment extra super vindt dat ik beetje hielp, door de emoties. En onder normale omstandigheden niet zo "liefmaarhyper" had gereageerd.
Opmerking van Zwieber kwam bij mij niet goed aan, maar dat kan komen omdat het niet goed met me gaat, of omdat ik tot diep in de nacht bezig ben in mijn hoofd en op forum en vanmorgen nog en om 4 uur nog met fBianca.
anoniem_90786 wijzigde dit bericht op 09-01-2010 11:01
Reden: laatste zin erbij
Reden: laatste zin erbij
% gewijzigd
zaterdag 9 januari 2010 om 10:53
Goedenmorgen en wat is het koud! Bianca goed om te lezen dat de rest van de nacht naar omstandigheden verder rustig is verlopen ,voor jou je familie en je moeder.
Ik heb al gestemd via dat mailadres voor Zjena.
Vannacht heeft indruk op me gemaakt en ik ben jullie dan ook rechtstreeks uit mijn bed komen opzoeken hier
Nah dan ga ik nu maar de Ikea kast in elkaar draaien .... wish me luck !
Ik heb al gestemd via dat mailadres voor Zjena.
Vannacht heeft indruk op me gemaakt en ik ben jullie dan ook rechtstreeks uit mijn bed komen opzoeken hier
Nah dan ga ik nu maar de Ikea kast in elkaar draaien .... wish me luck !