3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 10:27
Ik ook niet meer Lunaan.
Nederland is erg hard geworden vind ik. Weinig humaan meer in die zin, geld lijkt meer waard te zijn te geworden, er wordt tegenwoordig gewoon over mensen heen gebuldozerd.
En wat ik ook erg vind is dat er tegewoordig zo openlijk gediscrimineerd wordt.
Tja, ik ben nou eenmaal geboren in 69 , heb als kind de demonstraties op tv gezien ed. Een tijd waar mensen nog echt voor elkaar op kwamen. Dat is aan het verdwijnen, zo zie ik het...maar ik ben op het ogenblik ook wel een beetje negatief
Nederland is erg hard geworden vind ik. Weinig humaan meer in die zin, geld lijkt meer waard te zijn te geworden, er wordt tegenwoordig gewoon over mensen heen gebuldozerd.
En wat ik ook erg vind is dat er tegewoordig zo openlijk gediscrimineerd wordt.
Tja, ik ben nou eenmaal geboren in 69 , heb als kind de demonstraties op tv gezien ed. Een tijd waar mensen nog echt voor elkaar op kwamen. Dat is aan het verdwijnen, zo zie ik het...maar ik ben op het ogenblik ook wel een beetje negatief
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 8 januari 2010 om 10:33
hoi Mieke, 3000+ staat voor het aantal postings wat een topic mag hebben voordat het te groot wordt. Het is ontstaan doordat Floor in een gekke bui besloot dat ze een topic wilde dat gesloten werd door het aantal postings en zij heeft toen deel 1 geopend om te kijken hoe snel dat zou lukken. Nou, ik kan je vertellen, heel snel!
Toen kwam deel 2, deel 3 etc en nu is het een heel gezellig topic met allemaal lieve en leuke meiden/vrouwen en een verdwaalde man (Willem en Boogje) waar veel geouwehoerd wordt, maar ook hele serieuze dingen gedeeld worden
En ruimte is er altijd voor iedereen
Toen kwam deel 2, deel 3 etc en nu is het een heel gezellig topic met allemaal lieve en leuke meiden/vrouwen en een verdwaalde man (Willem en Boogje) waar veel geouwehoerd wordt, maar ook hele serieuze dingen gedeeld worden
En ruimte is er altijd voor iedereen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 8 januari 2010 om 10:40
vrijdag 8 januari 2010 om 10:45
Ik rook nog één sigaret en dan ga ik brieven schrijven, een paar open sollicitaties, die vind ik nog het moeilijkst, ik ben dan zo bang dat ik me belachelijk maak en dat de open sollicitatiebrief op het prikbord van de kantine komt te hangen als spotprent
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.