3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
vervelend Just..
Alle reacties Link kopieren
appel
quote:lunaan schreef op 08 januari 2010 @ 10:03:

Straatje een vriendin van mij in nederland, volgt opleiding met behoud van uitkering voor een baan bij de bieb. Is dat wat? Zal ik es bij haar navragen hoe dat heet en zit enzo?

Dat is lief van je Lunaan, maar ik krijg geen opleiding hier, zelfs geen cursus Duits, terwijl ze hier over het algemeen tweetalig zijn en het in vakatures ook vragen.

Ik heb zelf twee jaar in de bieb gewerkt, met heel veel plezier, maar alles wordt zo geautomatiseerd, dat wanneer de oude garde weggaat er ook niets nieuws meer voor in de plaats komt, helaas. Jammer, want werken in de bieb is echt heel erg leuk!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Zijn ze al klaar appel.
He Just: akelig voor je, lijkt me helemaal niet leuk zo vroeg te schrikken!

@Appel: maar schieten de mannen verder wel wat op?
Nee,nog niet Lunaan.
en hoe voel jij je appel? Hou je het allemaal vol?
Ze werken wel hard en zijn snel zeggen ze. Dat geloof ik dan maar. Ze zijn al klaar met de eerste en de tweede is volgens mij ook bijna klaar.

Hoop dat ze met een uurtje weg zijn.
Nou ik vind dat stom Straat, ze moeten er juist alles aan doen om je aan het werk te helpen.
quote:piba schreef op 08 januari 2010 @ 10:12:

en hoe voel jij je appel? Hou je het allemaal vol?

Ik vind het echt niet fijn..

Nu ze er zijn valt het achteraf wel mee, maar toch ben ik nog behoorlijk gespannen.

Ik baal daarvan. Ik voelde me na de emdr een stuk veiliger in situaties waarin ik me voorheen bedreigd en angstig voelde.

En nu voel ik me dus weer gespannen, angstig en heb paniekaanval gehad.

Baal ervan. Ik dacht wat geleerd te hebben.
Geen koffie meer aan die mannen geven Appel.
quote:lunaan schreef op 08 januari 2010 @ 10:15:

Geen koffie meer aan die mannen geven Appel.Ze hebben nu 2 bakken op en krijgen niets meer.
Goedemorgen, heb even snel globaal bijgelezen. Wel heftig zeg, als ik het zo lees, lijken mijn probleempjes maar klein!

Voor iedereen die er eentje nodig heeft:
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Appeltje, niet boos op jezelf zijn meis, dit is een nieuwe situatie en je doet het hartstikke goed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:lunaan schreef op 08 januari 2010 @ 10:14:

Nou ik vind dat stom Straat, ze moeten er juist alles aan doen om je aan het werk te helpen.

Ja, maar met de nieuwe regelgeving WWB, wordt er flink geknoeit met subsidies. De gemeente hier speelt ieder geval vals spel, er zou een monitoring (?) op gezet moeten worden.

Door reintegratiekolossen worden de meeste werklozen in fabrieken gezet om dozen te vouwen ed. Daar vangt zo'n fabriek echt duizenden euro's voor. In feite is het onderbetaalde slavenarbeid. En de Sociale dienst is van zijn bijstandsgerechtigden af, kan aan Den Haag tonen dat ze goed werk verrichten en hopla, $$$ .

Als iemand de fabriek verlaat, omdat die het niet meer ziet zitten, gaat trouwen en man is kostwinner, of anders, dan krijgt zo'n fabriek ook weer duizenden euro's aan bonus.

Het is te zot voor woorden
Eens met Roos: geef jezelf wat ruimte en natuurlijk gaat het wel eens een keer minder goed! dat betekent helemaal niet dat je er niet van geleerd hebt, hoor!
Dank je Roos.
En na 6 maanden zijn de tewerkgestelde werklozen weer net zo werkloos als voorheen.

Het ergste vind ik nog dat mijn contaktpersoon eerst zit te meijeren dat het een reintegratiecursus is, die fabriek, en per telefoon tegen mij zegt hij het de "oplossing"vindt.

Daar sprak hij zichzelf dus ernstig tegen. De gigantische uberklootzak.
Straatje, misschien is het een idee om ook een brief te sturen naar een aantal politici
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik snap werkelijk waar HELEMAAL NIETS meer van nederland.
quote:rosanna08 schreef op 08 januari 2010 @ 10:22:

Straatje, misschien is het een idee om ook een brief te sturen naar een aantal politiciBen ik al mee bezig
Ze moeten ook nog naar boven, naar de ketel
Appel je doet het goehoed, onthoudt dat !

Jij kan alles, dat weet je nou toch wel
en waar zit jij, Appel?
Ik ben wel heel benieuwd waar 3000+ voor staat. Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt toen ik de naam hoorde bij een ander topic (pijler psyche). Vluchtig lezend, begrijp ik dat jullie elkaar hier al heel lang en goed kennen? Is er plek voor 'vreemden' of zijn jullie vol???hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven