3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
awh Bubbeltje, jij bent echt geen lucht voor ons meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Freak is het anders geen optie dat ex in dat peperdure particuliere huurhuis gaat wonen en jij met de kleine gewoon in dit huis?
terug voor jullie allemaal
Zo ben klaar met huisvrouw spelen, word toch nooit wat met mij.

Bubbles sorry had je post eigenlijk gemist.

Mieke idd. je hebt mijn naam geraden. Vreemd om die hier nu heel de tijd voorbij te zien komen.

Had jij dat ook toen die Mona reclame heel de tijd op tv was? Die vrouw heet ook Mieke en dat wordt heel de tijd genoemd. Gek werd ik ervan.
Is iedereen aan de dubbelpillen? Zie tussen nieuwe topics allemaal dubbele postings?
heb ik net boodschappen gedaan, ben ik de chocolademelk en slagroom vergeten

geen zin om terug te gaan, het is mij te koud
en ik heb hoofdpijn
JustMe,

En heb je een erg goed oog voor details? Omscholen/opleiding cursus (bijvoorbeeld achter de PC) is heel nuttig toch?

Mag ik vragen wie je diagnose stelt?
Oh das vervelend roos....

Volgens mij is het echt mega koud buiten hè...

Ik heb in het hele huis alle radiatoren aanstaan en hou dat voorlopig ook maar even zo want er wordt gewaarschuwd voor bevriezing zo koud is/wordt het. Lang geleden dat we op deze manier (vrieskou en sneeuw) winter hebben gehad in NL.

Lunaan alle pc's / laptoppies zijn zat
Van het KNMI

Morgenochtend breidt de sneeuw zich langzaam naar het noordwesten toe uit. In de middag en avond sneeuwt het in het grootste deel van het land licht tot matig. In combinatie met de doorstaande wind kan de sneeuw vooral in de kustprovincies gaan opwaaien waardoor overlast kan ontstaan. Er gaat morgen tussen de 2 en 5 cm vallen, in het zuiden van Limburg 5 tot 10 cm. De temperatuur klimt op tot net onder het vriespunt, maar door de flinke wind ligt de gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15 graden
@Bubbels, ik vind je gevoel voor humor geweldig!!!

@ikben ik.......gek werd ik van die Mona, wat dacht je van Telkamp op crematies dan???Waaaaaarheeeeen?????
quote:mieke0202 schreef op 08 januari 2010 @ 15:26:

JustMe,

En heb je een erg goed oog voor details? Omscholen/opleiding cursus (bijvoorbeeld achter de PC) is heel nuttig toch?

Mag ik vragen wie je diagnose stelt?

Redelijk goed oog voor detail. Maar ik ben niet super geduldig.

Ik ben ermee bezig om me te oriënteren op opleidingen (hbo/uni). Ik heb mbo administratie als vooropleiding.

Als het goed is kan ik volgende week op de hbo/uni van Amsterdam wat testen maken en krijg ik een advies gesprek.

Mijn diagnose gaat onderzocht worden bij een instelling die gespecialiceerd is in Autisme in Leiden (ik weet de naam van de instelling niet, anders had ik deze wel willen zeggen). Ik heb er nog geen afspraak gemaakt, de verwijzing kan ik dinsdag bij de dokter ophalen en daarna kan ik dan een afspraak gaan maken.
Moet zo nog naar de winkels. Bah! Helemaal geen zin in en veel te koud.

Mijn man ligt te slapen boven. De is echt niet lekker momenteel. Heb voorgesteld om het voor vanavond af te zeggen maar dat wil hij niet.
quote:Bubbles_ schreef op 08 januari 2010 @ 15:28:

Van het KNMI

Morgenochtend breidt de sneeuw zich langzaam naar het noordwesten toe uit. In de middag en avond sneeuwt het in het grootste deel van het land licht tot matig. In combinatie met de doorstaande wind kan de sneeuw vooral in de kustprovincies gaan opwaaien waardoor overlast kan ontstaan. Er gaat morgen tussen de 2 en 5 cm vallen, in het zuiden van Limburg 5 tot 10 cm. De temperatuur klimt op tot net onder het vriespunt, maar door de flinke wind ligt de gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15 gradenen in ut Noordn dan??????zonnig met een briesje, gemiddeld 15 graden, geloof ik
Ik hoop toch echt dat het morgen gaat meevallen met de sneeuwval enzo.

Ik wil morgen met de trein naar Den Bosch.

Naar een contactdag voor mensen met autisme.
ah nog een noordeling! Welke provincie Mieke? We hebben al een paar friezen hier
@ mieke

Bubbles = lucht = hersenloos hè dus ik blaat maar wat

Nee hoor, ik ben een harstikke serieus mens (wel een met bar weinig humor vind ik zelf) die heul erg lief kan zijn, hart heeft voor haar medemens (vraag maar aan de anderen) maar mochten ze het me echt moeilijk maken hebben ze een groot probleem met me (IRL) maar gelukkig komt dat zelden voor. Ligt ook wel een beetje aan je eigen instelling hoezeer je je op laat naaien nietwaar en mij krijgen ze zelden nog maar zo gek
mieke je vergat de - (min)
zo ik kan even in de relax-houding

Vloer is gedweild dus moet verplicht op de bank met mijn laptop.

Bub (speciaal voor jou omdat we je vergeten waren)
Ik denk niet dat Mieke in Friesland woont, want hier veel kouder dan 15 graden
JM, ik zou dan wel ruim op tijd vertrekken want OV is niet je van het geloof ik nog steeds.

Weet je.. op de een of andere manier zie ik jou zo iets doen met kinderen.

Heb je iets met kinderen of niet? Misschien is anders werken met kinderen iets voor je?
Lieve friez jij was er vanochtend ook nog niet, maar thanx voor de friesche

Krijgen we nog meer sneeuwpopjes van je?
Nee was er vanmorgen idd niet, maar daarom wel een extra hug voor jou.

Nou ik vind het eigenlijk te koud om sneeuwpopjes te maken Bub!
Het is ook veulste koud friez en je hebt er vdweek al zoveel gemaakt dat je nu ontzegging hebt voor het maken van schattige kerstpopjes tot volgend jaar oke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven