3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
maandag 11 januari 2010 om 04:53
Je snelle berichtjes geven aan dat je jouw zorgen wil delen...dank voor dat vertrouwen. En het verder wil hebben over stoppen met roken, een probleem dat ik met je deel!
Hoewel....vanuit een andere hoek heb ik eerder ook met eetproblemen moeten (leren) omgaan maar dat is niet langer meer mijn beroep.
Hoewel....vanuit een andere hoek heb ik eerder ook met eetproblemen moeten (leren) omgaan maar dat is niet langer meer mijn beroep.
maandag 11 januari 2010 om 05:04
quote:iry schreef op 11 januari 2010 @ 04:57:
Heb jij er beroepsmatig mee van doen gehad dan Passie?
In welk opzicht(of discipline? )
Ooit Iry in een bar verleden maar liever over mijn beroep niet hier...
Eetproblemen zijn zo hardnekkig en ingebakken in een leven...ook moeilijk om goede adviezen te geven.
Heb jij er beroepsmatig mee van doen gehad dan Passie?
In welk opzicht(of discipline? )
Ooit Iry in een bar verleden maar liever over mijn beroep niet hier...
Eetproblemen zijn zo hardnekkig en ingebakken in een leven...ook moeilijk om goede adviezen te geven.
maandag 11 januari 2010 om 05:10
hahahaha!!, passie .
Ik ga ff snel een printscreen maken,voordat je gaat editen,hahahaaha!!
Nee, hoor.
Je moet stoppen als je echt wil, en ook echt voelt, ik ben er klaar mee, al kan je soms net een zetje nodig hebben.
Maar ik denk echt dat ik er helemaal klaar mee ben.
En ja, ik zal het lastig krijgen, het is tenslotte een verslaving, maar ik weet ook dat dat een weekje bikkelen is, dan is dat weg.
Daarna is het slechts nog de gewoonte bannen uit je hoofd.
Ik ga ff snel een printscreen maken,voordat je gaat editen,hahahaaha!!
Nee, hoor.
Je moet stoppen als je echt wil, en ook echt voelt, ik ben er klaar mee, al kan je soms net een zetje nodig hebben.
Maar ik denk echt dat ik er helemaal klaar mee ben.
En ja, ik zal het lastig krijgen, het is tenslotte een verslaving, maar ik weet ook dat dat een weekje bikkelen is, dan is dat weg.
Daarna is het slechts nog de gewoonte bannen uit je hoofd.