3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ik ben nieuwkomer nr 2, heb pas een paar postings geplaatst hier. Ik ben AnneRoos. Lees af en toe mee hier,en verveelde me vanavond.
quote:gewoonpetra schreef op 09 januari 2010 @ 20:43:

14 oktober?

Oehwahaahaa, dat zijn 9 topics in de 1e 2 maand geweest!

(topic 10 is 8 dec geopend)

Tis belachelijk, is er een andere groep die zo ongelooflijk snel gaat?

Guinnes book off records hoor!Mischien topics op de horrorpijler, maar daar kom ik nooit
Nou je zal je hier niet vervelen Anne (kort het maar even af ivm snelheid )
Wil je ook een picto bankje?

Kan hoor als je wilt.

Of bedoel je hoe ik voor elkaar gekregen heb?

Bij het plaatsen van avatar in je profiel gaat de pc zoeken naar foto's en afbeeldingen die al op je pc staan, ik heb op mijn eigen pc duizenden picto's opgeslagen, die waren dus makkelijk te vinden.

Rechtstreeks van internet een plaatje in het topic plakken werkt net anders en is me nog niet gelukt.
quote:lunaan schreef op 09 januari 2010 @ 20:46:

[...]

Mischien topics op de horrorpijler, maar daar kom ik nooitNah denk het niet Lunaan. Die hebben voor elke maand een aparte topic
Horrorpijlert (is kinderenpijler Anneroos)gaat niet zo snel hoor lunaan.

Voor mij ieder geval te langzaam
friez
ff roken
Oh, haha!! waarom zet ik nou weer een vraagteken achter welkom. alsof ik nog twijfel. Moet natuurlijk uitroepteken zijn! (ook lekker spontaan nu)

Hoi Bankje, welkom dus !

Ik ben ook nog maar een groentje hier hoor, en zoals je al merkt, ik hou het af en toe niet echt bij.

Zjeen ik heb mijn mobiel niet eens aan!!

Ik probeer tv te kijken, te forummen, andere topics te lezen, vriend aandacht geven(die zegt af en toe wat, dus moet wat terug zeggen ) en zit achter konijn aan want die sloopt mijn bank aan de onderkant!

Ik hang dus af en toe boos ondersteboven onder de bank, maar dan komt ze onschuldig aangehuppelt..lief koppie onder de bank vandaan en dan zit ik weer debiel met lief stemmetje..mag niet he, neehee... dat mag niet,klein stout konijntje .

(kan je ook stemmen op forumdebiel van de maand? niet? gelukkig! )
Dat wist ik @gewoonpetra. Maar ik heb geen kinders dus heb weinig te zoeken daar
Zat er pasgeleden per ongeluk ging over een brusje, dacht dat het over eten ging. Not
Anneroos, eenmaal binnen, gaat het hek achter je dicht en kun je niet meer weg, dus moeten we er maar het beste van maken.
gewoonpetra Ik dacht dat je die picto ook van het internet had gehaald en daarom verbaasde het met dat je schreef dat het je niet lukte.vandaar mijn vraag
Nou dat was een nietszeggend verhaal in dat ook nergens op aansluit van mij

Ik ben weer vreselijk traag vanavaond!!

Hoi Anneroos!!

Ook welkom!
@Iry Hihi, ik zie het al voor me. Konijnen zijn leuk wat voor een soort heb je ?
Zjena: ik kan altijd nog over het hek heen klimmen toch ..hoop ik...
Iry, kan wel beetje bij je stem voorstellen hoor!

Maar nie boos worden niet he?konijn weet niet dat dat niet mag. konijn is bij voorbaat lief!
quote:AnneRoos74 schreef op 09 januari 2010 @ 20:56:

Zjena: ik kan altijd nog over het hek heen klimmen toch ..hoop ik...Neu, hek is veels te hoog en staat stroom op en zo..X-D
Onder stroom en spijkers Anne, sorry, zo zijn wij er ook ingetuimd.
Zjeen, probeer een beetje terug te lezen, gaat het een beetje?

ben je lekker aan het snotteren meid.... laat lekker gaan, beetje druk van de ketel .
Haha Vries:

Wij dezelfde gedachte!
quote:zjena35 schreef op 09 januari 2010 @ 20:58:

Haha Vries:

Wij dezelfde gedachte!Ja maar dan weet ze tenminste dat het zo is. Er liegen er nooit 2 tegelijk
allemaal en nieuwe mensen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ja iry, ik altijd huilen vanuit mijn tenen bij sommige nummers. Voelt nu wel goed.

Nu een meisje wat wel goed danst, maar niet als MJ.

maar de nummmers!
quote:lunaan schreef op 09 januari 2010 @ 20:53:

Zat er pasgeleden per ongeluk ging over een brusje, dacht dat het over eten ging. Not

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven