3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zaterdag 9 januari 2010 om 17:45
quote:rosanna08 schreef op 09 januari 2010 @ 17:40:
wat is er mis met lappie dan Appeltje? Misschien kunnen we helpen
klinkt lekker Ier
'goede'lap laad niet meer op. Nu wel weer even, maar das voor korte duur wrs.
Oude lap is gecresjt. Vriend is heel handig met computers enzo, en die heeft hem nu al 5 keer gereanimeerd maar krijgt m nu echt niet meer aan de praat.
'goede' laptop zit ik nu op, maar die gaat deze week voor reparatie en en dan ben ik hem 3 weken kwijt.
En ken niemand die een laptop over heeft die ik kan lenen.
Dus zit vanaf ergens deze week, 3 weken zonder laptop.
Kan dus niet meer internetten. Baal daarvan en denk dat ik dat niet trek.
Ik doe heel veel met de laptop. Ook voor therapie. Niet alleen maar forummen. Dus zal hem echt missen.
Kan zelfs nog geen week zonder laptop, dus drie weken is een hel.
wat is er mis met lappie dan Appeltje? Misschien kunnen we helpen
klinkt lekker Ier
'goede'lap laad niet meer op. Nu wel weer even, maar das voor korte duur wrs.
Oude lap is gecresjt. Vriend is heel handig met computers enzo, en die heeft hem nu al 5 keer gereanimeerd maar krijgt m nu echt niet meer aan de praat.
'goede' laptop zit ik nu op, maar die gaat deze week voor reparatie en en dan ben ik hem 3 weken kwijt.
En ken niemand die een laptop over heeft die ik kan lenen.
Dus zit vanaf ergens deze week, 3 weken zonder laptop.
Kan dus niet meer internetten. Baal daarvan en denk dat ik dat niet trek.
Ik doe heel veel met de laptop. Ook voor therapie. Niet alleen maar forummen. Dus zal hem echt missen.
Kan zelfs nog geen week zonder laptop, dus drie weken is een hel.
zaterdag 9 januari 2010 om 17:53
Ik had vanmiddag ook wat doms. Ging met hond naar strand op scooter, heerlijk een uur gewandeld, kom ik terug wil dat kreng niet meer starten.
Na een uur piemelen en niet willen starten, een vriend gebeld die me zou komen ophalen. Ik denk, nou nog een keer proberen, en ja hoor doet dat pokke ding het weer.
Na een uur piemelen en niet willen starten, een vriend gebeld die me zou komen ophalen. Ik denk, nou nog een keer proberen, en ja hoor doet dat pokke ding het weer.
zaterdag 9 januari 2010 om 17:58
quote:Sgaapie schreef op 09 januari 2010 @ 16:53:
Bianc,
Ik heb eens even gebeld met iemand die in een gelijkende situatie gezeten heeft. (ja het is maar internet tenslotte)
En die vroeg me vecht je moeder nog ergens voor. Is er nog iemand die moet langskomen. Hij ze: Laat haar haar moeder zeggen dat het goed is, dat ze mag gaan.
Het is gruwelijk om te typen laat staan om te zeggen. Maar soms is het weten dat de mensen die je achterlaat er vrede mee hebben nodig om in vrede de reis te aanvaarden.
Sgaapie... mn zus zou eigenlijk vandaag komen met mn nichtje (de enige kleindochter van mn moeder, 12 jaar is ze). Maar omdat mn moeder nu zo slecht ligt komt ze niet. Mn zus heeft in het ziekenhuis al afscheid genomen zegt ze en was nu alleen gekomen als broer en ik haar als steun nodig zouden hebben.
Het kan zijn dat ze daarop wacht... of op mn tante uit Amerika, die ook niet komt omdat ze griep heeft en daardoor niet durft te komen.
Ik zeg steeds tegen haar dat het goed is, dat ze weg mag, dat wij het echt redden. Maar ze blijft eigenwijs he... ik kan zeggen wat ik wil, ze bepaalt zelf wanneer ze gaat.
Op zich is het niet zo erg, ze ligt heel rustig en heeft zo te zien geen pijn. De sfeer in huis is ook absoluut niet dramatisch, maar juist heel ontspannen en soms zelfs gezellig.
Mn broer is nu spaghetti aan het maken, mr Bianco en mn zoon zijn er ook. De tv staat aan, ik zit achter de laptop, gewoon een heel huiselijke situatie. En mn moeder ligt er tussenin en slaapt
Ik ga nu weer even verder bijlezen.. en dan eens een keer niet alleen over mezelf praten
Bianc,
Ik heb eens even gebeld met iemand die in een gelijkende situatie gezeten heeft. (ja het is maar internet tenslotte)
En die vroeg me vecht je moeder nog ergens voor. Is er nog iemand die moet langskomen. Hij ze: Laat haar haar moeder zeggen dat het goed is, dat ze mag gaan.
Het is gruwelijk om te typen laat staan om te zeggen. Maar soms is het weten dat de mensen die je achterlaat er vrede mee hebben nodig om in vrede de reis te aanvaarden.
Sgaapie... mn zus zou eigenlijk vandaag komen met mn nichtje (de enige kleindochter van mn moeder, 12 jaar is ze). Maar omdat mn moeder nu zo slecht ligt komt ze niet. Mn zus heeft in het ziekenhuis al afscheid genomen zegt ze en was nu alleen gekomen als broer en ik haar als steun nodig zouden hebben.
Het kan zijn dat ze daarop wacht... of op mn tante uit Amerika, die ook niet komt omdat ze griep heeft en daardoor niet durft te komen.
Ik zeg steeds tegen haar dat het goed is, dat ze weg mag, dat wij het echt redden. Maar ze blijft eigenwijs he... ik kan zeggen wat ik wil, ze bepaalt zelf wanneer ze gaat.
Op zich is het niet zo erg, ze ligt heel rustig en heeft zo te zien geen pijn. De sfeer in huis is ook absoluut niet dramatisch, maar juist heel ontspannen en soms zelfs gezellig.
Mn broer is nu spaghetti aan het maken, mr Bianco en mn zoon zijn er ook. De tv staat aan, ik zit achter de laptop, gewoon een heel huiselijke situatie. En mn moeder ligt er tussenin en slaapt
Ik ga nu weer even verder bijlezen.. en dan eens een keer niet alleen over mezelf praten
zaterdag 9 januari 2010 om 18:04
Mischien wil ze gewoon nog even van jullie genieten, van de geluiden en de geuren om haar heen, eventjes nog bij jullie zijn.
Mijn moeder ging een uur nadat het voogdijschap van mijn zusje en mij was getekend, terwijl ze daarvoor nog harstikke helder was.
Je kan er echt geen pijl optrekken, als het tijd is dan is het tijd.
Mijn moeder ging een uur nadat het voogdijschap van mijn zusje en mij was getekend, terwijl ze daarvoor nog harstikke helder was.
Je kan er echt geen pijl optrekken, als het tijd is dan is het tijd.