3000 deel 2 kom maar op meiden :)

15-10-2009 22:15 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo hier gaan we door!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Gaaf he... waar de ene deur dichtgaat... opent zich weer een andere...
quote:Bianca40 schreef op 17 oktober 2009 @ 11:11:

Gaaf he... waar de ene deur dichtgaat... opent zich weer een andere...Ja gelukkig wel
en ik ben gelukkig iemand die ook van hele kleine dingen kan genieten... en dan gaat het dus ook al snel beter!
quote:Bianca40 schreef op 17 oktober 2009 @ 10:59:

Hoe is de prognose qua opdrachten voor je man?

Hij is bij een maatschap gegaan en de vooruitzichten zijn prima. Hij heeft dan een vast inkomen en eens in de drie maanden een afrekening van wat hij extra verdiend heeft. Dat kan dan weer linea recta door naar de BD.

We willen er echt alles voor doen hoor. We doen er al heel lang alles voor om het op te lossen. Vandaar ook dat ik me zo ellendig voel nu het mis dreigt te gaan.
quote:eleonora schreef op 17 oktober 2009 @ 11:18:

[...]

Hij is bij een maatschap gegaan en de vooruitzichten zijn prima. Hij heeft dan een vast inkomen en eens in de drie maanden een afrekening van wat hij extra verdiend heeft. Dat kan dan weer linea recta door naar de BD.

We willen er echt alles voor doen hoor. We doen er al heel lang alles voor om het op te lossen. Vandaar ook dat ik me zo ellendig voel nu het mis dreigt te gaan.Het klinkt heel positief Leo.. ik ben er van overtuigd dat het goedkomt en dat je van de BD die kans gaat krijgen. Ik zou wel alle papieren meenemen waarmee je hard kunt maken wat je hierboven schrijft (maar zo bijdehand was je waarschijnlijk zelf al, dus je mag best reageren met een grote Duhhhhh )!
Waar is Iris trouwens?? En hoe zou het met Zjena zijn?
quote:Bianca40 schreef op 17 oktober 2009 @ 11:20:

[...]

Het klinkt heel positief Leo.. ik ben er van overtuigd dat het goedkomt en dat je van de BD die kans gaat krijgen. Ik zou wel alle papieren meenemen waarmee je hard kunt maken wat je hierboven schrijft (maar zo bijdehand was je waarschijnlijk zelf al, dus je mag best reageren met een grote Duhhhhh )!

Toch een goeie tip!

Dank je wel.

Jeetje Leo, dat is andere koek..wat erg.

Hopelijk hoor je maandag een wat positiever geluid!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ff iets totaaaaaaaal anders...

ik moet vanavond darten maar ik heb echt geen zin.

Ik zit al van alles te bedenken om er onderuit te komen.. maar we staan denk ik al ingedeeld...

En volgend weekend staat manlief in Duitsland op een toernooi ingedeeld... ook geen zin in (wel zin, maar lastig om te plannen dat we dan vrijdag en zaterdag weg zijn).
Is hij zo goed in darten dan? (vragen jullie je af)
Neeeee totaal niet... maar onze stamkroeg moest een toernooi organiseren van de bierbrouwer... en had daar geen tijd voor. Toen hebben ze mn man maar als quasi winnaar opgegeven.. en nu zijn we uitgenodigd bij de bierbrouwerij in Duitsland

Lekker, he, Bianca, even tegen jezelf aanlullen!

Log even in om te zeggen dat ik zo weer uitlog! Drukke dag vandaag, veel familieverplichtingen waar ik geen zin in heb. Maar dacht: als ik nou gewoon doe alsof het leuk is, dan wordt het misschien wel leuk. Oké, de kans is klein, maar ik ga het proberen.

*En ben weg*
Bianca, ik ben er (heel even)

Heb geslapen, en werd met raar gevoel wakker.

Heb net alle sores met belastingen gelezen, jeemig wat een grote bedrage. Ik zou er ook niet van kunnen slapen. Sterkte.

Verder op volgende posting
We gaan vandaag met familie en een paar close vrienden samenzijn en bespreken. Weet nog niet eens of afscheid woensdag zal zijn, zal haast wel.
Vivafreak en Zam...lekker verliefd zijn!
Goeiemorgen lieve Zjena!!

Ja, je zal je best vanmorgen bij het wakker worden afgevraagd hebben of (en gehoopt hebben dat) je gedroomd had.

Heel veel sterkte vandaag lieverd...

ow... en slapen gaat prima hoor ondanks de financien.. Port doet wonderen!
Bianc, veel plezier met darten :-)
Ja, port is een goeie,

lieffies ik ga nu.

Doe je best (waarmee eigenlijk)

Met alles, of weest lekker lui, ook goed.

Daag

XXX
Doeiii Zjeeen
Dag zjen.. sterkte meid!

en he ik ben niet verliefd... echt niet.. alleen maar genieten.. zit nog niet op nieuwe relatieperikelen te wachten
oh bi.. ik denk dat je hetzelfde moet doen als Alixz..net doen alsof het leuk dan word het misschien wel leuk!
Je bedoelt het darten he?

Ach.. als ik er eenmaal ben dan is het ook altijd wel leuk.

Ik zit meer te denken van: geen tijd om boodschappen te doen vandaag, ik zou wel lekker een avondje voor de tv willen hangen... dat soort dingen...

maar dan maar geen boodschappen (manlief is druk aan het werk en heeft dus ook geen tijd)

en dan maar geen avondje tv-hangen

Is altijd wel gezellig als we er zijn..
En trouwens... ik moet er wel heen, er moet namelijk nog een soap uitgeplozen worden daar.. haha

ik zal het ff vertellen.. is wel een leuk verhaal
Vrienden van ons (waar we mee gaan daarten, getrouwd stel) die hebben/hadden een Beste Vriend...

Beste Vriend is vreemdgegaan met de vrouw van het stel... (en zij dus met hem, maar dat is logisch)..
Dat hele verhaal is uitgekomen en Beste Vriend kwam bij ons om een bakkie te doen.. en wilde graag zijn ei kwijt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven