3000 deel 2 kom maar op meiden :)

15-10-2009 22:15 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo hier gaan we door!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Bianca, ik had het laatst met een vriendin over het vivaforum en die had hele lovende worden over je. Ze vond je wijze dingen zeggen, leuk hè!
is dat zo Iris? wat lief!!!

Waar ging dat over dan? Want zo vaak zeg ik geen wijze dingen
Wat ik wel wil weten Willem: waarom blijf je stug je mening verkondigen als je daarmee toch alleen maar de meute over je heen krijgt? Dit bedoel ik trouwens niet vervelend, alleen maar belangstellend.
We hadden het over onze favorieten en toen kwam jij dus ook voorbij, dat is toch best een hele eer van zomaar een willekeurige dame uit Nederland (en nog eens een leuke ook). Ik weet niet precies wat ze zo leuk vond.
dr zit geen gang in hiero he
Nou Iris, dat verbaast me echt weet je dat?

Omdat ik vaak een mening heb die totaal niet aansluit bij de gemiddelde mening.
Hoi,

hier ben ik weer even.

Wat een lieve reacties, dankjewel allemaal.

Ben nu zo moe van huilen. Waren net met aantal vrienden bij iemand thuis. Dat was goed. We hebben gelukkig ook kunnen lachen en herinneringen opgehaald.

Nu is me kop leeg.

Ik denk dat ik kan slapen.

Heb ook post van Eleonora gelezen en godskolere zeg, wat een rompslomp. Weet er niks vanaf, alleen dat het vreselijk is en dat je er knap chagerijnig en hopeloos van kan worden.

Hoop dat het snel is ophelost.

En nu...om met Willem te praten : Wie heeft het vannacht allemaal gedaan.....ja sorry hoor, nu kom ik in zo'n bui.
Onzinpost.
Maar vind ik wel supergaaf om te horen!
quote:Bianca40 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:15:

waarom zit jij megod op een forum waar grotendeels vrouwen zitten?

Ik ben hier jaren geleden eens ingerold. Weet echt niet meer waarom. Toen was het forum nog klein en overzichtelijk. Nu op actueel zijn er soms leuke discussies.

En er zijn toch best wel wat mannen hoor. Ik zit hier niet om viva-vrouwtjes te scoren. Die tijd heb ik al gehad. Was leuk, dat wel.
Bedoelde niet de post van Zjena, uiteraard! Maar heb niets te melden. Dus onzinpost.

En nog een keer.
quote:Bianca40 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:21:

Omdat ik vaak een mening heb die totaal niet aansluit bij de gemiddelde mening.Dat ken ik.
echt nix meer te melden Alixz?

Zouden we dan toch een keer uitgeluld zijn?
quote:Bianca40 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:21:

Omdat ik vaak een mening heb die totaal niet aansluit bij de gemiddelde mening.Ik denk dat je hiermee je eigen antwoord hebt gegeven, juist daarom dus .
quote:willem1959 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:23:

[...]

Dat ken ik.Dat weet ik... En verkondig jij echt altijd je eigen mening of loop je ook gewoon weleens heel erg te stangen zonder dat het er zelf eigenlijk mee eens bent?
quote:iris1969 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:18:

Wat ik wel wil weten Willem: waarom blijf je stug je mening verkondigen als je daarmee toch alleen maar de meute over je heen krijgt? Dit bedoel ik trouwens niet vervelend, alleen maar belangstellend.Omdat het bijna allemaal domme viva-vrouwtjes zijn en ik het beter weet. En daarnaast, ook negatieve aandacht is aandacht.
quote:iris1969 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:18:

Wat ik wel wil weten Willem: waarom blijf je stug je mening verkondigen als je daarmee toch alleen maar de meute over je heen krijgt? Dit bedoel ik trouwens niet vervelend, alleen maar belangstellend.Dat doen er wel meer hier..
Wijn. Sigaretten. Nog meer wijn. En nog meer sigaretten.

Word er een beetje duf van.

En we zijn niet met veel, he, op het moment. (Understatement!)
Wil je mijn vraag ook beantwoorden Willem?
quote:iris1969 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:25:

Wil je mijn vraag ook beantwoorden Willem?Al.
quote:Zamirah schreef op 16 oktober 2009 @ 21:24:

[...]

Dat doen er wel meer hier.. Dank je wel lieve schat. Hebben wij wel een ruzie of een meningsverschil?
quote:willem1959 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:24:

[...]

Omdat het bijna allemaal domme viva-vrouwtjes zijn en ik het beter weet. En daarnaast, ook negatieve aandacht is aandacht. oke... ik ben zoooooooooo blij dat wij niet gaan neuken vanavond
Zjena we hoeven het echt niet over sex te hebben hoor. Volgens mij is dit topic leuker als gewoon kletsgroepje dan als weer een recordpoging.....
'Negatieve aandacht is ook aandacht.' Quote Willem. Vind ik toch wel getuigen van zelfinzicht!
Ja, wie heeft het vannacht allemaal gedaan, ik ben toch niet de enige hoop ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven