3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
donderdag 14 januari 2010 om 10:44
Heel goed Bi. Wat knap dat je zo op je strepen kan staan op dit moment. Aan de andere kant is het misschien wel fijn dat je nu nog iets praktisch hebt om aan te pakken. (waarmee ik niet wil zeggen dat je blij bent met de situatie)
hmm, hoop niet dat dit bot overkomt maar zo zou ik het ergens gevoeld hebben op dat moment. Er is zeg maar even afleiding en concreet reden om boos te zijn.
hmm, hoop niet dat dit bot overkomt maar zo zou ik het ergens gevoeld hebben op dat moment. Er is zeg maar even afleiding en concreet reden om boos te zijn.
donderdag 14 januari 2010 om 10:45
donderdag 14 januari 2010 om 10:48
Ik vind het niet lomp hoor IBI, ik ben ook het liefste constant bezig met regelen, bellen enz enz. En even lekker boos worden is ook niks mis mee, maar ik ben wel bang dat ik op een gegeven moment door dit soort stommiteiten echt extreem uit mn dak ga. Dat mijn woede niet in verhouding staat tot het incident zeg maar.... snap je me nog?
Heb je je lijstje nou al gemaakt? Het is al koffietijd en dan mag je vast weer wat nemen
Heb je je lijstje nou al gemaakt? Het is al koffietijd en dan mag je vast weer wat nemen
donderdag 14 januari 2010 om 10:51
donderdag 14 januari 2010 om 10:55
donderdag 14 januari 2010 om 11:02
Hoi Bianca,
mag ik je allereerst condoleren met het verlies van je moeder. Ik hoorde van Freak dat het allemaal mooi en waardevol gegaan is en dat jullie samen afscheid hebben kunnen nemen.
Uit ervaring weet ik dat het een onwezenlijke tijd voor je is, probeer een beetje aan jezelf te denken, neem de tijd voor de belangrijke dingen... Het is een zware tijd geweest... Gun jezelf de tijd om verdriet te hebben...
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toe, ik denk aan jullie en er brandt hier een kaarsje...
Veel liefs
mag ik je allereerst condoleren met het verlies van je moeder. Ik hoorde van Freak dat het allemaal mooi en waardevol gegaan is en dat jullie samen afscheid hebben kunnen nemen.
Uit ervaring weet ik dat het een onwezenlijke tijd voor je is, probeer een beetje aan jezelf te denken, neem de tijd voor de belangrijke dingen... Het is een zware tijd geweest... Gun jezelf de tijd om verdriet te hebben...
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toe, ik denk aan jullie en er brandt hier een kaarsje...
Veel liefs
donderdag 14 januari 2010 om 11:02
donderdag 14 januari 2010 om 11:07
He leukerT leuk je weer te lezen!
Hoe is het met jou? Ben je nog een beetje lief voor onze freak? Je had haar foto leuk gefotoshopt complimenten.
Friez,
Veel plezier op het afscheidsfeest (of heb je liever succes, indien ja lees dat dan ajb) Hopelijk tot vanavond. Dat zal dan wel deel 21 worden denk ik zo.
Hoe is het met jou? Ben je nog een beetje lief voor onze freak? Je had haar foto leuk gefotoshopt complimenten.
Friez,
Veel plezier op het afscheidsfeest (of heb je liever succes, indien ja lees dat dan ajb) Hopelijk tot vanavond. Dat zal dan wel deel 21 worden denk ik zo.
donderdag 14 januari 2010 om 11:10
Zit nu wel braaf aan mijn beschuitje.
Wilde een theeglas pakken en toen bleek dat er een kapot glas lag en nu bloed mijn vinger. Is niet heel erg maar net erritant zeg maar. Heb een hele EHBO doos waar van alles in zit (gaasjes div. maten, pincet, driehoekige doeken, handschoenen, anti-infectiespul enz. enz.) maar natuurlijk geen pleister te bekennen. Zal je altijd zien. Ha.
Wilde een theeglas pakken en toen bleek dat er een kapot glas lag en nu bloed mijn vinger. Is niet heel erg maar net erritant zeg maar. Heb een hele EHBO doos waar van alles in zit (gaasjes div. maten, pincet, driehoekige doeken, handschoenen, anti-infectiespul enz. enz.) maar natuurlijk geen pleister te bekennen. Zal je altijd zien. Ha.
donderdag 14 januari 2010 om 11:15