3000+ deel 20!

11-01-2010 18:45 2944 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts drie regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

Floor en BAM, we missen jullie!

3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
Een schrale troost Bi, maar de mensen die je niet via een kaart hebt kunnen bereiken, hebben vaak toch wel via-via gehoord. Tenminste dat is mijn ervaring tijdens begrafenis moeder. Wij hebben uiteindelijk geen advertentie geplaatst en er waren toch ''vreemde'' mensen.
Heb gisteren die evaluatie gehad en ik geloof dat ze niet zo tevreden over me zijn.

Dat in combinatie met foutieve informatie en schokkende dingen in mijn behandelplan hebben ervoor gezorgd dat ik gisteren even twijfelde of ik zo wel door wilde gaan daar.

Maar ik heb vannacht besloten dat ik toch gewoon door ga. Ik ga nog een gesprek aan over de fouten die gemaakt zijn en vraag uitleg of de dingen die in mijn behandelplan staan.

De afspraak was deze week 2 maal te ontbijten en dat had ik gisteren al gedaan en is me vandaag weer gelukt. Had de wekker er speciaal voor gezet. Ik moet mezelf echt weer even op de rails zetten want het ging niet goed de laatste tijd. Niet wat eten betreft maar ook niet wat slaapritme, zelfzorg enz.

Heb gisteren drinkontbijt gekocht van herro. Vanmorgen genomen en dat ging dus erg goed.

He besloten elke dag een lijstje met tijden dat ik moet eten op de koelkast te hangen. Bedacht me dat ik dat aan de zijkant moest doen want de voorkant hangt vol met tekeningen van de kinderen enzo.

Nou liep ik vanmorgen de keuken binnen en ineens valt er een tekening af van de koelkast. Precies op de meest ideale plek om er een tijdenlijst op te hangen. Kan geen toeval zijn (bedankt mam) dus daar ga ik het hangen.
het lullige is, dat het niet op tijd herstelt kan worden, dus ik vrees het wel dat het dat is Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
IBI goed plan zo'n lijst!

Misschien handig om ook het alarm op je mobieltje in te stellen op die tijden voor het geval je blik de koelkast per ongeluk ontwijkt?
Goed zo IBI, stap voor stap. En zo'n lijstje is heerlijk, voldoening als je iets door kunt strepen.

Je hebt trouwens een hele boel lekkere drinkontbijtjes.
goed gedaan IBI

waarom zijn ze niet zo tevreden dan? Je bent net begonnen!

ik ben er achter dat ik mijn laptop gewoon niet mee naar bed moet nemen, sta ik ook gewoon op tijd op en zo
Ibi, wat goed van je, en nog bedankt voor het doorsturen van die lijst gisteren.
Bi, misschien dat er een paar mensen het nu niet weten en dus niet kunnen komen maar hey, daar merkt je moeder niks van hoor.

Bij Man waren er ook mensen die het niet wisten, ondanks adv. in de krant, daar ontkom je toch niet aan.

De mensen die het dichtst bij staan die weten het toch wel en dat lijkt mij belangrijker dan een paar vage bekenden die het toevallig in de krant lezen.

Toch?
Meiden ik ga eraf en weg. Allemaal

Bi extra
Choco belde me. Jullie krijgen allemaal de groeten van haar!
Slim idee van die telefoon. WIlde even mijn behandelplan opbergen in mijn map kan ik hem ineens nergens meer vinden. Wat enorm vaag!
groeten terug aan Choco

ik ga even verder met de kaftan, tot strakkies
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 14 januari 2010 @ 10:22:

Slim idee van die telefoon. WIlde even mijn behandelplan opbergen in mijn map kan ik hem ineens nergens meer vinden. Wat enorm vaag!Hangt ie niet perongeluk aan de koelkast?
Ik ga even wat doen hier, laterzzzzzzz!
Goffer Bi...... Wat k*t zeg!
Ik vergeet iedere keer dat ik weer gewoon kan posten hier!
Goeiemorgen!

Ikga even terug lezen.
Het is ook waar wat jullie zeggen. Maar het voelt voor mij een beetje extra omdat ze mijn moeder dus gewoon op een stapeltje hebben laten liggen op het secretariaat. En dat voor een uitvaartverzorger!!

Ze boden aan om hem volgende week alsnog te laten plaatsen (is het enige wat ze kunnen doen) en ik heb gezegd dat ik er dan bij wil hebben dat het door hun fout pas achteraf geplaatst wordt. Ik wil namelijk niet dat mensen denken dat we hem achteraf plaatsen omdat ze niet welkom waren op de crematie.

Ik word teruggebeld en ben nog steeds zo fucking boos .

Nu even bijlezen hoe het met IBI is
Ibi... goed plan zo'n lijstje en lief dat je moeder even ruimte maakt op de koelkast
Misschien is het wel een goed idee om de advertentie alsnog te platen plaatsen. Heel zakelijk gezien neem ik wel aan dat je dan niet de volle prijs hoeft te betalen. (niet dat je daar nu mee bezig bent maar zou wel makkelijk verdiend zijn voor hun anders)

Hebben ze wel hun excuus aangeboden Bi voor de gang van zaken?
Moet weg, maar Bi en Ibi allebei

En de rest is ook lief.

En blij dat bam en Floor weer thuis zijn
Ja lief van mijn mams he. Op een gegeven moment zul jij dit soort dingen ook gaan linken aan je moeder. Als je ervoor open staat tenminste.
ja hij heeft duizendmaal excuus aangeboden, maar ik heb gezegd dat ik daar al bang voor was. Excuses en verder is er niets aan te doen.

De advertentie die achteraf geplaatst gaat worden hoeven we niet te betalen en ik heb gezegd dat ze dan maar een advertentie in het Rotterdams Dagblad moeten zetten, die komt namelijk wel morgenochtend nog uit.

Ik word weer teruggebeld
Goh krijg ik zomaar een kus van Lunaan dank je wel!

Zo heb ik wat administratie bijgewerkt. Wil zeggen losse papieren in mijn map gedaan.

Kwam ook nog een evaluatieformulier tegen van de RET cursus die ik gevolgd heb dus die ook maar even ingevuld.

Ga nu eerst dat lijstje maken. Voor je het weet mag ik alweer een tussendoortje.

Roos,

Dat ze niet tevreden waren vul ik zelf in hoor eerlijk gezegd. Ze gaven aan dat ik nog totaal geen eetritme heb en dat dit wel een vereiste is om verder te mogen naar fase 2. Maar door foute informatie naar mij toe (namelijk dat fase 2, drie dagen per week zou zijn) had ik toegezegd die fase niet te kunnen/willen te doen. Nu blijkt dus dat fase 2 ook maar gewoon 1 dag per week is en dan wil ik het wel graag doen.

Nu moet er officieel toestemming voor gevraagd gaan worden enzo. In ieder geval wil ik dit dus graag en nu heb ik ook de kans dat dit gaat gebeuren dus wil ik gewoon dat ze snel tevreden over me zijn en dat ik dus wel door mag.

Volgens mij een beetje vaag verhaal maar hopelijk begrijp je het nog.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 14 januari 2010 @ 10:37:

Ja lief van mijn mams he. Op een gegeven moment zul jij dit soort dingen ook gaan linken aan je moeder. Als je ervoor open staat tenminste.Oh ja daar sta ik zeker voor open. Er zit heel de week al een duif onder de zonnekap voor mn winkel... en ik vind dat dat een teken van mn moeder is dat ze bij me is Of het nou onzin is of niet, ik voel me er goed bij om dat te denken.. dus denk ik dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven