3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 23:38
quote:mocy schreef op 13 januari 2010 @ 23:36:
[...]
zo'n kop zou ik ook hebben.
Mij zou het niet uitmaken maar heb geen zin in gezeik hier.
Snap het wel..
Maar ik heb ook foto's op hyves staan enzo.. dus ja.
Maar een foto hier plaatsen voelt wel beetje eng.. Om dat er zoveel van me bekend is op het forum.
[...]
zo'n kop zou ik ook hebben.
Mij zou het niet uitmaken maar heb geen zin in gezeik hier.
Snap het wel..
Maar ik heb ook foto's op hyves staan enzo.. dus ja.
Maar een foto hier plaatsen voelt wel beetje eng.. Om dat er zoveel van me bekend is op het forum.
woensdag 13 januari 2010 om 23:41
woensdag 13 januari 2010 om 23:42
quote:mocy schreef op 13 januari 2010 @ 23:41:
Haha, zit ik al die tijd te wachten, mis ik hem net. Maar zo te lezen ben je een stralende persoonlijkheid (en dat wisten we hier al).
Man is zeer voorzichtig met gegevens etc. Weet er ook erg veel van af, dus doe ik het ook niet.
Maar ik ben heel erg leuk hoor in het echt (helaas niet op de foto).Voel me vandaag echt even de bitch van het topic, maar als je zelf niet gaat plaatsen, omdat je van de risico's weet, vind ik het niet netjes dat je anderen vraagt wel te plaatsen. Dat moet je dan ook niet doen. Wat gij niet wilt dat u geschiedt....
Haha, zit ik al die tijd te wachten, mis ik hem net. Maar zo te lezen ben je een stralende persoonlijkheid (en dat wisten we hier al).
Man is zeer voorzichtig met gegevens etc. Weet er ook erg veel van af, dus doe ik het ook niet.
Maar ik ben heel erg leuk hoor in het echt (helaas niet op de foto).Voel me vandaag echt even de bitch van het topic, maar als je zelf niet gaat plaatsen, omdat je van de risico's weet, vind ik het niet netjes dat je anderen vraagt wel te plaatsen. Dat moet je dan ook niet doen. Wat gij niet wilt dat u geschiedt....
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 13 januari 2010 om 23:46
quote:noanne schreef op 13 januari 2010 @ 23:42:
[...]
Voel me vandaag echt even de bitch van het topic, maar als je zelf niet gaat plaatsen, omdat je van de risico's weet, vind ik het niet netjes dat je anderen vraagt wel te plaatsen. Dat moet je dan ook niet doen. Wat gij niet wilt dat u geschiedt....No, die hadden al geplaatst bij dat andere topic, vandaar mijn vraag.Ik ben trouwens wel een heel nieuwsgierig type.
(en ik vind je geen bitch hoor, kan me je reactie voorstellen).
[...]
Voel me vandaag echt even de bitch van het topic, maar als je zelf niet gaat plaatsen, omdat je van de risico's weet, vind ik het niet netjes dat je anderen vraagt wel te plaatsen. Dat moet je dan ook niet doen. Wat gij niet wilt dat u geschiedt....No, die hadden al geplaatst bij dat andere topic, vandaar mijn vraag.Ik ben trouwens wel een heel nieuwsgierig type.
(en ik vind je geen bitch hoor, kan me je reactie voorstellen).