3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
donderdag 14 januari 2010 om 00:34
Goed idee Noanne, om die Jan Eikel een rol te laten spelen het Anne Wil-feuilleton.
Dan zou hij Achmed de parkwachter een loer kunnen gaan draaien, en dan gaat Achmed hem stalken...en wat er dan allemaal aan het licht kan komen in het kader van de reintegratie.............maar dat vertel ik de volgende keer
Ik ga dat BEO topic ook maar eens doorspitten, Michele heeft al de AGU regenjas gejat, en ik Floors vuurkorfje..Zou ook wel leuk zijn als er een BEO komt wonen in de straat, maar ik geloof dat Mariëta ook stiekumpjes een BEO is.
Dan zou hij Achmed de parkwachter een loer kunnen gaan draaien, en dan gaat Achmed hem stalken...en wat er dan allemaal aan het licht kan komen in het kader van de reintegratie.............maar dat vertel ik de volgende keer
Ik ga dat BEO topic ook maar eens doorspitten, Michele heeft al de AGU regenjas gejat, en ik Floors vuurkorfje..Zou ook wel leuk zijn als er een BEO komt wonen in de straat, maar ik geloof dat Mariëta ook stiekumpjes een BEO is.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 14 januari 2010 om 00:37
En dan vergeeet ik nog iets heel belangrijks te vertellen, die Jan Eikel gaat natuurlijk regelrecht de reintegratie in,,,tsss, what goes around, comes around.
Het is namelijk, dat denk ik, heel slecht voor je karma om als contaktpersoon vrouwen in het nauw een lelijke natrap te geven...
He, potverdikkie, nu ben ik ook al aan het doordraven, het zal wel in de lucht zitten.
Het is namelijk, dat denk ik, heel slecht voor je karma om als contaktpersoon vrouwen in het nauw een lelijke natrap te geven...
He, potverdikkie, nu ben ik ook al aan het doordraven, het zal wel in de lucht zitten.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 14 januari 2010 om 00:38
quote:stratego schreef op 14 januari 2010 @ 00:37:
En dan vergeeet ik nog iets heel belangrijks te vertellen, die Jan Eikel gaat natuurlijk regelrecht de reintegratie in,,,tsss, what goes around, comes around.
He, potverdikkie, nu ben ik ook al aan het doordraven, het zal wel in de lucht zitten.Haha, ja, als werkervaringsplaats, zodat hij beter begrijpt wat hij zijn cliënten aandoet.
He, potverdikkie, nu ben ik ook al aan het doordraven, het zal wel in de lucht zitten.Haha, ja, als werkervaringsplaats, zodat hij beter begrijpt wat hij zijn cliënten aandoet.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 14 januari 2010 om 00:38
donderdag 14 januari 2010 om 00:44
donderdag 14 januari 2010 om 00:45
quote:stratego schreef op 14 januari 2010 @ 00:44:
@Appel, ik ben er zonet nog geweest en het was stil op het topic, ik neem aan dat het is afgelopen,..
Die Sarahsecondlife heeft trouwens prachtige dochters, wauw, ik zag ze op dat topic van Qwuertu
Ook saai dan.. Er is zeker niets meer te beleven op libelle?
Ik heb al zulke mooie foto's gezien op dat topic!
Heb jij ook een foto geplaatst?
@Appel, ik ben er zonet nog geweest en het was stil op het topic, ik neem aan dat het is afgelopen,..
Die Sarahsecondlife heeft trouwens prachtige dochters, wauw, ik zag ze op dat topic van Qwuertu
Ook saai dan.. Er is zeker niets meer te beleven op libelle?
Ik heb al zulke mooie foto's gezien op dat topic!
Heb jij ook een foto geplaatst?
donderdag 14 januari 2010 om 01:00
Meiden, dat hoeft niet en wil ik ook niet. Ik wil geen medelijden. Dat is nergens voor nodig. Ik wil zo lang mogelijk genieten van mijn leven.
En echt ik kan goed tegen de normale levensproblemen van anderen, maar t werd me net dus even te gortig. Sorry daarvoor, mijn reactie was buitenproportioneel.
En echt ik kan goed tegen de normale levensproblemen van anderen, maar t werd me net dus even te gortig. Sorry daarvoor, mijn reactie was buitenproportioneel.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!