3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 20:48
zaterdag 16 januari 2010 om 20:49
Hello allemaal
Bianca en Bloem, mooie avataro's hebben jullie nu, gefeliciteerd
Noanne, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe stofzuiger
en Floor ook gefeliciteerd dat je baby kan lopen maar van wat ik gelezen heb, ben je er toch niet zo blij mee
Ik heb ook altijd medelijden met moeders die bijdehandte babies hebben die al met 9 maanden beginnen met stappen..
Bianca en Bloem, mooie avataro's hebben jullie nu, gefeliciteerd
Noanne, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe stofzuiger
en Floor ook gefeliciteerd dat je baby kan lopen maar van wat ik gelezen heb, ben je er toch niet zo blij mee
Ik heb ook altijd medelijden met moeders die bijdehandte babies hebben die al met 9 maanden beginnen met stappen..
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 16 januari 2010 om 20:51
quote:Bianca40 schreef op 16 januari 2010 @ 20:49:
Nootje... gefeliciteerd met je nieuwe stofzuiger! Ik zou hem nog lekker een paar dagen nieuw in de woonkamer zetten en nieuw laten zijn Zit nog lekker in de doos en daar zit ie eigenlijk best goed. Bonnetje heb ik erop geplakt.
Nootje... gefeliciteerd met je nieuwe stofzuiger! Ik zou hem nog lekker een paar dagen nieuw in de woonkamer zetten en nieuw laten zijn Zit nog lekker in de doos en daar zit ie eigenlijk best goed. Bonnetje heb ik erop geplakt.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 16 januari 2010 om 20:54
Rosanna
Bianca, met mij gaat het goed, naar het zwembad geweest met vriendin en de dochters, maar heb aan de kant gezeten want voelde me niet echt top.
Ik heb nu nog steeds dat zwempak aan en het bandje in mijn nek knelt, UGH, rotdingen ook. Maar goed, straks laatste ronde met de hond buiten en dan maar eens omkleden...ik ben lui..
En hoe gaat het met jou? Je klinkt fris, vit en vitaal
Bianca, met mij gaat het goed, naar het zwembad geweest met vriendin en de dochters, maar heb aan de kant gezeten want voelde me niet echt top.
Ik heb nu nog steeds dat zwempak aan en het bandje in mijn nek knelt, UGH, rotdingen ook. Maar goed, straks laatste ronde met de hond buiten en dan maar eens omkleden...ik ben lui..
En hoe gaat het met jou? Je klinkt fris, vit en vitaal
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 16 januari 2010 om 20:55
Ben terug van verjaardag schoonmoeder. Hadden mijn zus en zwager en neefje en nichtje meegenomen omdat er verder niemand kwam. Rond 19.00 gingen we weg mede omdat ik om de zoveel tijd naar de wc moest hollen en de kinderen moesten naar bed (ze slapen bij ons).
Belde ik haar later even op en toen bleek dat ze aan het huilen was dat we zo vroeg waren gegaan.
Wat moet ik hier nou mee?
Belde ik haar later even op en toen bleek dat ze aan het huilen was dat we zo vroeg waren gegaan.
Wat moet ik hier nou mee?