3000+ deel 22

16-01-2010 16:27 3005 berichten




Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.



Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.



Er gelden hier slechts vier regels:



- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hee Minny met je mooie avatar
Alle reacties Link kopieren
Ok Roos
Alle reacties Link kopieren
Ben bijgelezen!!



Ik ga niet naar het fototopic, kan dit al amper bijhouden

En ben veels te bang dat ik bekenden zie.

Loop ik morgen in de suermarkt, zie ik ineens allerlei Viva's moet er niet aan denken
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje: heb je al een tweezerman?



Bi



Freak: aanbiedingen in de gaten houden dus



Jackyr: We komen naar jou!
Alle reacties Link kopieren
Luna:

Ringworm is schimmel, miconazol!
Alle reacties Link kopieren
quote:gewoonpetra schreef op 17 januari 2010 @ 20:27:

Luna:

Ringworm is schimmel, miconazol!



Ik bedoel, miconazol ist enige dat helpt, teetrea vlgens mij niet hoor!



Succes ermee, ik heb nu ook een plekje ringworm, op mijn armen op hand.

Schijnt te komen van het handdesinfectiemiddel dat we moeten gebruiken ivm mex griep.

Bacterien dood=schimmel groeit!
Alle reacties Link kopieren
Oh wil er weer eentje respect?



Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik moet plassen, maar dan hoef ik niet...supervervelend...
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nu 5 op remi??

Om half negen 's avonds??
Alle reacties Link kopieren
Hoi Minny!!



Toch geen blaasontsteking?
Alle reacties Link kopieren
Peet
Alle reacties Link kopieren
Ik las het Peet.. gezellie
Alle reacties Link kopieren
Enne.. ik ben ook een jongensmoeder.. alleen wel van heul grote jongens
Alle reacties Link kopieren
Nou, zo voelt het wel. Heel erg branderig. Heb er al jaren geen last van, maar zul je net zien. Waarschijnlijk omdat mijn weerstand laag is op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Ben net ook een bekende uit RL tegengekomen.. alleen zeg ik dat niet tegen haar.. denk dat ik dan geremd ben privédingen te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
eentje? 3!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Vit C nemen Minny.. van die bruistabletten
Alle reacties Link kopieren
hoi Peet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Min, ik zou morgen die dingessap halen, cranberrysap
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag zoveel gedaan! En heb lekker gehad met de jongens.

Gezellig gegeten ook met vrienden van oudste erbij.

Komt vent thuis, reageert erg onaardig op de gasten.

Loopt rechtstreeks door naar boven, om spullen op te ruimen.

Iedereen zit aan de grote tafel aan de koffie gezellig te kletsen.

Gaat hij alleen op de bank zitten met koffie en tv aan

De l*l!

Zegt hij later: 'Kunnen we volgende keer -als er een volgende keer is tenminste-afspreken dat er niemand op bezoek is als ik thuiskom?!'

Er komen toch vaker vrienden van de jongens eten?

(Zoete inval hiero)

Mannen! GGRRRRRRRrrrrrrrrrrr



*klaagmodus uit*
Alle reacties Link kopieren
quote:Jackyr schreef op 17 januari 2010 @ 20:31:

Enne.. ik ben ook een jongensmoeder.. alleen wel van heul grote jongens Hé gelukkig Jackyr, ben ik niet de enige, zijn veel meidenmoeders hier!
Alle reacties Link kopieren
Peet dan weet je weer meteen dat je beslissing de enige juiste is
Alle reacties Link kopieren
Yep inderdaad heel veel meidenmoeders.. ik ben altijd gewend tussen de jongens.. 7 broers (1 niet-leuke-zus) en zelf 2 jongens..
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel lieve Jacky!

En ik twijfelde nog wel dit weekend, omdat hij zo graag wil dat goed komt.

En zo zijn best doet.



Gelukkig sta ik weer met beide benen op de grond.

Er is niets wezenlijks veranderd.



Ik vind het altijd erg leuk als al die grote jongens er zijn, en beter bij mij thuis dan langs de straat dwalen denk ik dan.

Realiseer mij nu dat oudste toch voornamelijk met zijn vrienden komt aanwaaien als man er niet is.
Alle reacties Link kopieren
dat is niet voor niks Peet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven