3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

maandag 18 januari 2010 om 14:19
Hello Lunaan!
Roos, waarom heb jij het zo koud?
Ik heb ook geen contakt met JM, maar Piba, iemand die alleen al een einde aan haar leven wil maken omdat de forumsters het zat waren om advies te geven waar niets mee werd gedaan en op gegeven moment het pagina lange depri-gelul zat waren, neem ik niet zo serieus.
Roos, waarom heb jij het zo koud?
Ik heb ook geen contakt met JM, maar Piba, iemand die alleen al een einde aan haar leven wil maken omdat de forumsters het zat waren om advies te geven waar niets mee werd gedaan en op gegeven moment het pagina lange depri-gelul zat waren, neem ik niet zo serieus.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 18 januari 2010 om 14:22

maandag 18 januari 2010 om 14:32
mmmm, Luun, of een restje chips van de vorige avond! ook niet te versmaden 's ochtends als ontbijt!
Maar vanmorgen heel verstandig gewoon twee bammetjes met appelstroop. zit nu helemaal in een appelstroop fase, omdat Meissie dat ook zo lekker vindt!
Luun, wat dacht je - in het kader van taart - van hartige taart? Lekker met blauwe kaas en broccoli ofzo?!
Maar vanmorgen heel verstandig gewoon twee bammetjes met appelstroop. zit nu helemaal in een appelstroop fase, omdat Meissie dat ook zo lekker vindt!
Luun, wat dacht je - in het kader van taart - van hartige taart? Lekker met blauwe kaas en broccoli ofzo?!