3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 19 januari 2010 om 17:42
Hey allemaal!
Minny is boos...neen pissig...neen ziedend...ja, ziedend, dat was m. Dokter spuuglok, ook wel bekend als wandelend godcomplex, heeft een bericht naar huisarts van vriendin gestuurd, dat hij haar uitgebreid onderzocht heeft. Met echo en al. En dat is volstrekt NIET waar!
Smeekte vriendin me nog gisteren om rustig te blijven toen hij haar wegstuurde, nu heb ik toestemming om de volgende keer dat wij hem treffen, volledig los te gaan. Minny-stijl. Zelfingenomen zak dat het er is...
*is oprecht heel erg kwaad*
Minny is boos...neen pissig...neen ziedend...ja, ziedend, dat was m. Dokter spuuglok, ook wel bekend als wandelend godcomplex, heeft een bericht naar huisarts van vriendin gestuurd, dat hij haar uitgebreid onderzocht heeft. Met echo en al. En dat is volstrekt NIET waar!
Smeekte vriendin me nog gisteren om rustig te blijven toen hij haar wegstuurde, nu heb ik toestemming om de volgende keer dat wij hem treffen, volledig los te gaan. Minny-stijl. Zelfingenomen zak dat het er is...
*is oprecht heel erg kwaad*
dinsdag 19 januari 2010 om 17:46
quote:appeltjesgroen25 schreef op 19 januari 2010 @ 17:41:
[...]
Das ook niet normaal nee!
Waarom is het zo koud bij jullie IBI?Veel geweest vandaag dus de kachel nog niet aangezet. Nu net wel gedaan voor mijn man. Voor mij hoeft het niet. Wilde zonder jas naar buiten maar daar heeft man een stokje voor gestoken.
[...]
Das ook niet normaal nee!
Waarom is het zo koud bij jullie IBI?Veel geweest vandaag dus de kachel nog niet aangezet. Nu net wel gedaan voor mijn man. Voor mij hoeft het niet. Wilde zonder jas naar buiten maar daar heeft man een stokje voor gestoken.
dinsdag 19 januari 2010 om 17:50
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 januari 2010 @ 17:46:
[...]
Veel geweest vandaag dus de kachel nog niet aangezet. Nu net wel gedaan voor mijn man. Voor mij hoeft het niet. Wilde zonder jas naar buiten maar daar heeft man een stokje voor gestoken.
Vriend en ik hebben het gelukkig allebei graag warm.
15 graden... brrrrrr.
[...]
Veel geweest vandaag dus de kachel nog niet aangezet. Nu net wel gedaan voor mijn man. Voor mij hoeft het niet. Wilde zonder jas naar buiten maar daar heeft man een stokje voor gestoken.
Vriend en ik hebben het gelukkig allebei graag warm.
15 graden... brrrrrr.