3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 04:47
woensdag 20 januari 2010 om 04:57
Jee zeg.
Is het nu weer hommeles over Just?
Het begint mij nu overigens wel te irriteren dat er zoveel aannames gedaan worden over haar op basis van de summiere info die we uiteindelijk allemaal maar hebben.
Niemand kan/kon in haar koppie kijken.
Dus het kan van aandachttrekker tot een behoorlijk in de knoop zittend meisje zijn.
Weten jullie het? dat zou ik dan heel knap vinden.
Ik vind het heel spijtig dat er mensen aan de andere kant ook van slag zijn geraakt, boos zijn geworden, verdrietig of wat dan ook,dat doet mij net zo goed wat.
Maar just bagatelliseren ?
Is het nu weer hommeles over Just?
Het begint mij nu overigens wel te irriteren dat er zoveel aannames gedaan worden over haar op basis van de summiere info die we uiteindelijk allemaal maar hebben.
Niemand kan/kon in haar koppie kijken.
Dus het kan van aandachttrekker tot een behoorlijk in de knoop zittend meisje zijn.
Weten jullie het? dat zou ik dan heel knap vinden.
Ik vind het heel spijtig dat er mensen aan de andere kant ook van slag zijn geraakt, boos zijn geworden, verdrietig of wat dan ook,dat doet mij net zo goed wat.
Maar just bagatelliseren ?
woensdag 20 januari 2010 om 05:13
Dat begrijp ik Min,en ik vind het ook fijn ik laat het daarna ook weer direct gaan want hulp kan ik haar niet geven, daarvoor is dit gewoon niet geschikt.
Maar gewoon, fijn om te weten of ze hulp krijgt om verder te kunnen, echte hulp(al weet ik hoe kut het is om die op korte termijn te kunnen krijgen)
Maar gewoon, fijn om te weten of ze hulp krijgt om verder te kunnen, echte hulp(al weet ik hoe kut het is om die op korte termijn te kunnen krijgen)
woensdag 20 januari 2010 om 05:19
Nee, zover bedoel ik niet eens min.
Maar soms zitten mensen zo diep dat ze eerst heel intensief met hulp bezig moeten zijn en dan past daar weinig bij, sterker nog dan kan dat zelfs in het vaarwater zitten.
Of dat bij just ook van toepassing is, tsja... dat weet ik niet, misschien valt het mee.
Ik ga slapen
Maar soms zitten mensen zo diep dat ze eerst heel intensief met hulp bezig moeten zijn en dan past daar weinig bij, sterker nog dan kan dat zelfs in het vaarwater zitten.
Of dat bij just ook van toepassing is, tsja... dat weet ik niet, misschien valt het mee.
Ik ga slapen
woensdag 20 januari 2010 om 08:41
@ Noanne, ik mis je. geef af en toe even een teken van diep zwarte humor. Buiten 1 dag per jaar dat ik hem even niet goed in schat, kan ik hem wel waarderen.
@JM Ik hoop dat je hier heeeeeel veel van geleerd heb. In dit topic heeft ieder van ons volgens mij zijn eigen gevechten te leveren. Zoals in OP staat ieder leed is leed, vergelijken is niet gewenst.
@ Bianc, Wat je kunt doen met papieren die je wilt bewaren is scannen en op een externe harde schijf opslaan. Zo gaan ze niet verloren maar nemen ze ook geen ruimte in. Twijfel dingen niet weggooien maar eerst even aan de kant zetten. En na een
paar weken opnieuw beoordelen.
@ Allen dikke knuffel
*naar aanleiding van een eerdere reactie op mijn post, dit is mijn mening en mijn ervaring en hoeft niet gefileert gequote te worden*
@JM Ik hoop dat je hier heeeeeel veel van geleerd heb. In dit topic heeft ieder van ons volgens mij zijn eigen gevechten te leveren. Zoals in OP staat ieder leed is leed, vergelijken is niet gewenst.
@ Bianc, Wat je kunt doen met papieren die je wilt bewaren is scannen en op een externe harde schijf opslaan. Zo gaan ze niet verloren maar nemen ze ook geen ruimte in. Twijfel dingen niet weggooien maar eerst even aan de kant zetten. En na een
paar weken opnieuw beoordelen.
@ Allen dikke knuffel
*naar aanleiding van een eerdere reactie op mijn post, dit is mijn mening en mijn ervaring en hoeft niet gefileert gequote te worden*
Heb ik dat?!