3000 + Deel 24

woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!

woensdag 20 januari 2010 om 23:20

woensdag 20 januari 2010 om 23:21
Ik trek het me ook niet aan eerlijk gezegd. Nogmaals: als een uitspraak van mij iemand niet ligt, dan verwacht ik daar gewoon persoonlijk op aangesproken te worden. Een hele groep de grond in trappen op deze manier, daar kan ik niets mee. Ik voel me niet verantwoordelijk voor de misinterpretatie van een ander eerlijk gezegd. Zeker niet als die ander geen moeite neemt om even te verifiëren hoe ik het nou echt bedoelde.

woensdag 20 januari 2010 om 23:22
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 23:21:
We moeten toch maar een soort 'toelatingsexamen' gaan doen hier!!
Dan zak ik.
Nu echt weg, Terror zit al 1 uur beneden omdat ik weiger naar boven te gaan. ( iets met pseudo kroep )
Daaahaaaag mede viva forumsterdstsss .
We moeten toch maar een soort 'toelatingsexamen' gaan doen hier!!
Dan zak ik.
Nu echt weg, Terror zit al 1 uur beneden omdat ik weiger naar boven te gaan. ( iets met pseudo kroep )
Daaahaaaag mede viva forumsterdstsss .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

woensdag 20 januari 2010 om 23:23

woensdag 20 januari 2010 om 23:24
Thnks voor jullie welkom! 
Ik weet best dat het zo hier niet gaat, want zie allemaal leuke mensen rondhangen hier!
Maar dacht serieus dat het een grapje was van leukerT (die dus toch niet zo leuk blijkt te zijn!)
AnywAaaay...zullen we het over iets leuks hebben?
Hello Boro! Vind het jammer geen foto van jou te hebben gezien!

Ik weet best dat het zo hier niet gaat, want zie allemaal leuke mensen rondhangen hier!

Maar dacht serieus dat het een grapje was van leukerT (die dus toch niet zo leuk blijkt te zijn!)
AnywAaaay...zullen we het over iets leuks hebben?
Hello Boro! Vind het jammer geen foto van jou te hebben gezien!
Perfectionisme is niet perfect...