3000 + Deel 24

woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!

woensdag 20 januari 2010 om 23:28

quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 23:28:
Als mn peukie op is ga ik de keuken opruimen. Ik donder altijd alles achter me neer en vlak voordat Bianco thuiskomt ruim ik het snel op omdat ik het anders zielig voor hem vind omdat hij zich er aan ergert
Ben ik dan eigenlijk diep van binnen ook een schijnheil???
Als mn peukie op is ga ik de keuken opruimen. Ik donder altijd alles achter me neer en vlak voordat Bianco thuiskomt ruim ik het snel op omdat ik het anders zielig voor hem vind omdat hij zich er aan ergert
Ben ik dan eigenlijk diep van binnen ook een schijnheil???

woensdag 20 januari 2010 om 23:29
quote:appeltjesgroen25 schreef op 20 januari 2010 @ 23:26:
En ik vind dat ie zijn post moet verwijderen!Nou.. ik heb hem eigenlijk expres gekwoot (en daarna 4 x tab gedaan) zodat ie hem niet kan verwijderen en daarna weer de leukerT hier uit gaat zitten hangen door te zeggen dat het niet zo bedoeld en gezegd was.
En ik vind dat ie zijn post moet verwijderen!Nou.. ik heb hem eigenlijk expres gekwoot (en daarna 4 x tab gedaan) zodat ie hem niet kan verwijderen en daarna weer de leukerT hier uit gaat zitten hangen door te zeggen dat het niet zo bedoeld en gezegd was.

woensdag 20 januari 2010 om 23:29
quote:qwertu schreef op 20 januari 2010 @ 23:28:
Ik ben ook een beetje plicht aan het verzaken.
Maar ja, jullie zijn dan ook zo schizofreen psychotisch depressief volslagen losgeslagen totaal idiote geschifte gestoorde bende leuk (sjee, moeilijk hoor, woordkeuze ), dat het me maar moeilijk lukt om nuttige dingen te gaan doen.
Je mag even weg.
Als je m om 1 uur maar terug bent.
Ik ben ook een beetje plicht aan het verzaken.
Maar ja, jullie zijn dan ook zo schizofreen psychotisch depressief volslagen losgeslagen totaal idiote geschifte gestoorde bende leuk (sjee, moeilijk hoor, woordkeuze ), dat het me maar moeilijk lukt om nuttige dingen te gaan doen.
Je mag even weg.
Als je m om 1 uur maar terug bent.

woensdag 20 januari 2010 om 23:30
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 23:29:
[...]
Nou.. ik heb hem eigenlijk expres gekwoot (en daarna 4 x tab gedaan) zodat ie hem niet kan verwijderen en daarna weer de leukerT hier uit gaat zitten hangen door te zeggen dat het niet zo bedoeld en gezegd was.
Das eigenlijk ook beter ja.
Goed gedaan!
[...]
Nou.. ik heb hem eigenlijk expres gekwoot (en daarna 4 x tab gedaan) zodat ie hem niet kan verwijderen en daarna weer de leukerT hier uit gaat zitten hangen door te zeggen dat het niet zo bedoeld en gezegd was.
Das eigenlijk ook beter ja.
Goed gedaan!
woensdag 20 januari 2010 om 23:30
woensdag 20 januari 2010 om 23:31