3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 19:00
Mn laptop is te sloom.. niemand was vertrokken
Iry hoezo dan?? Ik was juist nog wel knap chagrijnig vanochtend, dus kan me haast niet voorstellen dat ik iemand aan het lachen heb gebracht.
Roos... sorry... maar ik moest ff zeggen dat het mjammie was en ik kon niet wachten met typen tot mn mond leeg was
Iry hoezo dan?? Ik was juist nog wel knap chagrijnig vanochtend, dus kan me haast niet voorstellen dat ik iemand aan het lachen heb gebracht.
Roos... sorry... maar ik moest ff zeggen dat het mjammie was en ik kon niet wachten met typen tot mn mond leeg was
donderdag 21 januari 2010 om 19:01
donderdag 21 januari 2010 om 19:03
donderdag 21 januari 2010 om 19:06
donderdag 21 januari 2010 om 19:06
quote:iry schreef op 21 januari 2010 @ 19:03:
Ja de kazen ook niet te versmaden.
Maarja, ik ben dol op kokos.
En daar heb je yoghurtjes met kokos van een bepaald merk en die zijn zo lekker, ik eet mij er ziek aan als ik in Frankrijk ben.
En bij iedere hap kreun ik hoe lekker het is,hahaha!
Best genant eigenlijk Oi zo heb ik kokos coffee gedronken, men dat was lekker, deed ik ook rare geluidjes maken bij ieder slurpje
Ja de kazen ook niet te versmaden.
Maarja, ik ben dol op kokos.
En daar heb je yoghurtjes met kokos van een bepaald merk en die zijn zo lekker, ik eet mij er ziek aan als ik in Frankrijk ben.
En bij iedere hap kreun ik hoe lekker het is,hahaha!
Best genant eigenlijk Oi zo heb ik kokos coffee gedronken, men dat was lekker, deed ik ook rare geluidjes maken bij ieder slurpje
donderdag 21 januari 2010 om 19:09
donderdag 21 januari 2010 om 19:10
Bianco en ik hadden eens vreselijke ruzie, zo erg dat ik mn telefoon, peuken en sleutels pakte en boos naar beneden liep (was een herenhuis met een binnentrap naar beneden voordat je bij de voordeur was).
Ik deed de voordeur open was vast van plan om noooit meer terug te komen.
Maar het was koud buiten, dus ik bleef binnen staan en deed de voordeur met een harde klap weer dicht.... en hield me stil (in de gang)...
ik liep zachtjes weer naar boven....
Ik deed de voordeur open was vast van plan om noooit meer terug te komen.
Maar het was koud buiten, dus ik bleef binnen staan en deed de voordeur met een harde klap weer dicht.... en hield me stil (in de gang)...
ik liep zachtjes weer naar boven....