3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 21:02
Bi
Weet je ik kan er wel over praten hoor, het is niet alleen dat mijn oma er niet meer is, maar dat ik gewoon geen tijd hb daar echt even bij stil te staan zeg maar, dat maakt me boos, zeg maar.
Maar die tijd komt wel weer en ik neem iedere dag een klein momentje maar had helemaal niet beseft wat een klap dat zou geven.
Nou moet ik weer huilen om jou Bi, voor jou is het ook zo en nog wel je moeder.
Hoe is het met jou Bi?
En waylon, tja lekker is ie wel maar zingen nee.
Weet je ik kan er wel over praten hoor, het is niet alleen dat mijn oma er niet meer is, maar dat ik gewoon geen tijd hb daar echt even bij stil te staan zeg maar, dat maakt me boos, zeg maar.
Maar die tijd komt wel weer en ik neem iedere dag een klein momentje maar had helemaal niet beseft wat een klap dat zou geven.
Nou moet ik weer huilen om jou Bi, voor jou is het ook zo en nog wel je moeder.
Hoe is het met jou Bi?
En waylon, tja lekker is ie wel maar zingen nee.
donderdag 21 januari 2010 om 21:05
Zus, met mij gaat het goed juist omdat ik geen tijd heb (mezelf geen tijd gun). Maar zo is iedereen anders, ik ben wel bang voor de klap die misschien nog gaat komen. Maar dat zal wel pas komen als we haar huis hebben opgeruimd en alles achter de rug is.
Bij mij overheerst nog steeds gevoel van liefde, trots en dankbaarheid boven het gevoel van verdriet
Bij mij overheerst nog steeds gevoel van liefde, trots en dankbaarheid boven het gevoel van verdriet