3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
*denkt nu aan dit liedje *

Tis moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik !

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:mamalief schreef op 27 januari 2010 @ 16:37:

[...]

Moet ik nu dan vast gaan posten van van wat er misschien wel kan gaan gebeuren?Sowwy ik las verkeerd ik dacht dat je schreef dat jij een tijdje geleden een andere versie had
Enne ja ik heb lekker gewerkt vandaag en omdat er ijzel werd voorspeld, mocht ik wat eerder weg van mijn collega. Lief hè?
Jacky... (en er was er nog eentje maar die is door mn zeef geschoten)... nog bedankt wat jullie zo lief zeiden over topicmoeder enzo Ik zie het zelf helemaal niet zo want als ik iets niet ben is het wel zorgzaam en/of moedertypetje. Maar wel lief om te horen
Nee straatje nog niet Bi ... ikke wel vanaf volgende week hoop ik...

Wordt tijd de huidige heb ik met plakband aan elkaar geplakt vanmiddag
Zon
quote:vivafreak1 schreef op 27 januari 2010 @ 16:41:

*denkt nu aan dit liedje *

Tis moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik !

Jaaaaaaaaaaa... Sjee die heb ik al lang niet meer gezongen... mn kapsones eigenwaarde gaat zienderogen en hoordersoren achteruit!!
Zon... leuk plaatje
Hee Zon

Hebbie vandaag al ge.....?
Als ik iemand het woord bescheiden hoor zeggen.. gaat altijd dit liedje door mijn hoofd
Hi Friez!

Ik moet eigenlijk nog douchen, aardappels schillen, foto's op Marktplaats zetten en hier bijlezen....pffff...druk hé?!
Als ik iemand het woord bescheiden hoor zeggen.. gaat altijd dit liedje door mijn hoofd
Zon

Ik las het Freaky... maar er een Iphone voor in de plaats nemen is geen straf

Sjeee wat zijn mn handen koud... vooral de rechter!!
Oh... gaan we alles 3 x posten??
Oh... gaan we alles 3 x posten??
quote:Bianca40 schreef op 27 januari 2010 @ 16:42:

Jacky... (en er was er nog eentje maar die is door mn zeef geschoten)... nog bedankt wat jullie zo lief zeiden over topicmoeder enzo Ik zie het zelf helemaal niet zo want als ik iets niet ben is het wel zorgzaam en/of moedertypetje. Maar wel lief om te horen Geen dank lieve Bi.. ik zie het écht zo.. je hebt altijd erg veel belangstelling voor iedereen.. ondanks je eigen sores.. die andere was volgens mij Roosje?
Shit hij deed het maar 2 x
Ik ben niet bescheiden he... 3 keer posten

Stom forum
Dit bedoel je Jackyr? ;

quote:Bianca40 schreef op 27 januari 2010 @ 16:45:

sorry
quote:Jackyr schreef op 27 januari 2010 @ 16:45:

[...]

Geen dank lieve Bi.. ik zie het écht zo.. je hebt altijd erg veel belangstelling voor iedereen.. ondanks je eigen sores.. die andere was volgens mij Roosje?

Sores?? Sores is pas sores als je verwacht dat je er slechter van wordt... zodra je weet dat je er beter van wordt is het ineens geen sores meer

En bij deze benoem ik je tot mijn persoonlijke externe geheugen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven