3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
quote:Sarah Scott schreef op 25 januari 2010 @ 03:25:

Och Iry, 20 minuten valt toch best mee? hmm..... ach, komt ook omdat ik geen 18 meer ben toch? TOCH????
Ja, daar komt het door

Ah, je bent soortement van incognito dus, heel slim.
Zoo, nu maar even extra zuurstof nemen.

Als je goed inhaleert krijg je extra binnen toch?
Lijkt mij een uitstekende conclusie Iry, geen speld tussen te krijgen
nou... die grijze blokjes zijn nou niet bepaalt onopvallend meer tussen al de kleurrijke av's
Nou mooi, een theorie die staat als een huis dus
Sarah, ik wil je even zeggen dat ik het echt weer leuk vind dat je er weer bent.

Ik weet dat ik kritiek op je heb gehad omdat ik vond dat de toon veranderd was in je posts.

En ik vind dat nu ook gezegd mag worden dat je naar mijn menig weer lijkt terug te gaan naar hoe ik je heb leren kennen.

Ik bedoel dit positief (ik geloof dat ik onhandig doe ) .
Ik vind een discussie met een angel los staan van de forummer onder haar eigen nick. Ik kan dat althans goed los van elkander zien. Kan heel makkelijk een fikse mailwisseling hebben over een beslissing en ondertussen gewoon gezellig forummen met de angel onder dr eigen nick. Jammer dat niet iedereen dat doet...
Nou Sarah, ik denk dat het een prima keuze is om gewoon weer rustig op te starten, voor jezelf dan.

Kijken hoe je het vindt gaan. Het blijft lastig idd,dat begrijp ik absoluut.

Tsja, ik kan alleen maar voor mijzelf spreken dat ik dat open moderen ook niet nodig had gevonden, mij boeide dat niet om te weten .

Je bent een dapper ding Sarah, je bent hoe dan ook door gegaan door elke storm
Ja, ik krijg ook steeds een deja vu de laatste tijd. Dezelfde discussie met dezelfde argumenten en dezelfde reacties daarop. Misschien moet ik maar buiten mijn normale onderwerpen gaan zoeken

*voorziet een fikse discussie over het zetten van tegeltjes*
Ik kan dat geloof ik ook wel, maar ik heb niet snel isseus.

Ben zo'n brave forummerT

Al kan ik goed discuzeuren,hahaha!!
Ik wilde alleen weten wie de Two van "toen" was. Maar die kapte ermee, zeer toevallig, vlak voordat jullie open gingen modereren

Maar ik kom er nog wel achter

Jaaaa, min, misschien moeten we de thuispijler gaan bestormen .

* Nou ik vind helemaal niet dat je een combimagnetron moet aan schaffen,blablabla..*

* eh...pardon? , ik geef een mening ja dat je dat niet zint dan ga je maar naar een ander forum, een combimagnetron is gewoon niets, een losse oven en magnetron is beter*
* nou stop die worstebroodjes lekker in je hol combimagnetron!!! *
Slaap lekker Sarah!!

En Sarah meisje!!
Hoe bedoel je, je kan beter behangen dan verfen? Wat ben jij kortzichtig zeg, heb je eigenlijk al eens geverfd in je leven? Volgens mij kan je het gewoon niet en doe je alsof behangen beter is. Mij hou je niet voor de gek hoor
Min, ik zie nieuwe kansen voor ons open liggen!! .
Koop jij laminaat bij de formido??

*proest*

Dat is echt formiDOM.
Een hele nieuwe pijlert om te rellen, ik ben verliefd!
Wanneer beginnen we?

Morgen vast topic's scannen maar die potentie hebben
Gadverdamme, gebruik jij een zwabber? Dat is zoooo onhygiënisch...wil je soms dat je peuter ziek wordt? Ik vind dit nogal verontrustend eigenlijk....
Morgen avond lijkt me uitstekend. Sarah heeft dit uiteraard niet gelezen dus we hebben niks te vrezen
Ik zie al snel

Tetter hier over je dier

Hoe onderhoudt ik mijn Uggs

hoe trek ik kijkers voor mijn huis.

kalkvekken in mijn douche,Helpp!!!!

Lijkt mij wel geschikt.
Nee we doen even de pinguin act uit Madagascar.

"jij hebt niets gezien"
Bij "Hoe trek ik kijkers voor mijn huis" denk ik altijd "wat dacht je van met je hand?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven