3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
maandag 25 januari 2010 om 03:39
Sarah, ik wil je even zeggen dat ik het echt weer leuk vind dat je er weer bent.
Ik weet dat ik kritiek op je heb gehad omdat ik vond dat de toon veranderd was in je posts.
En ik vind dat nu ook gezegd mag worden dat je naar mijn menig weer lijkt terug te gaan naar hoe ik je heb leren kennen.
Ik bedoel dit positief (ik geloof dat ik onhandig doe ) .
Ik weet dat ik kritiek op je heb gehad omdat ik vond dat de toon veranderd was in je posts.
En ik vind dat nu ook gezegd mag worden dat je naar mijn menig weer lijkt terug te gaan naar hoe ik je heb leren kennen.
Ik bedoel dit positief (ik geloof dat ik onhandig doe ) .
maandag 25 januari 2010 om 03:47
Ik vind een discussie met een angel los staan van de forummer onder haar eigen nick. Ik kan dat althans goed los van elkander zien. Kan heel makkelijk een fikse mailwisseling hebben over een beslissing en ondertussen gewoon gezellig forummen met de angel onder dr eigen nick. Jammer dat niet iedereen dat doet...
maandag 25 januari 2010 om 03:50
Nou Sarah, ik denk dat het een prima keuze is om gewoon weer rustig op te starten, voor jezelf dan.
Kijken hoe je het vindt gaan. Het blijft lastig idd,dat begrijp ik absoluut.
Tsja, ik kan alleen maar voor mijzelf spreken dat ik dat open moderen ook niet nodig had gevonden, mij boeide dat niet om te weten .
Je bent een dapper ding Sarah, je bent hoe dan ook door gegaan door elke storm
Kijken hoe je het vindt gaan. Het blijft lastig idd,dat begrijp ik absoluut.
Tsja, ik kan alleen maar voor mijzelf spreken dat ik dat open moderen ook niet nodig had gevonden, mij boeide dat niet om te weten .
Je bent een dapper ding Sarah, je bent hoe dan ook door gegaan door elke storm
maandag 25 januari 2010 om 03:51
maandag 25 januari 2010 om 03:55
Jaaaa, min, misschien moeten we de thuispijler gaan bestormen .
* Nou ik vind helemaal niet dat je een combimagnetron moet aan schaffen,blablabla..*
* eh...pardon? , ik geef een mening ja dat je dat niet zint dan ga je maar naar een ander forum, een combimagnetron is gewoon niets, een losse oven en magnetron is beter*
* Nou ik vind helemaal niet dat je een combimagnetron moet aan schaffen,blablabla..*
* eh...pardon? , ik geef een mening ja dat je dat niet zint dan ga je maar naar een ander forum, een combimagnetron is gewoon niets, een losse oven en magnetron is beter*