3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
maandag 25 januari 2010 om 17:41
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 januari 2010 @ 17:39:
Straat, niks mis met de HHbeurs. Ga ook bijna ieder jaar.
Freak,
Je hebt mail.hahaha, pas maar op, zodra de labielo's je daar in de gaten krijgen gaan ze je bekogelen met moorkoppen
Straat, niks mis met de HHbeurs. Ga ook bijna ieder jaar.
Freak,
Je hebt mail.hahaha, pas maar op, zodra de labielo's je daar in de gaten krijgen gaan ze je bekogelen met moorkoppen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 25 januari 2010 om 17:44
Stra, ik vind wel dat je nu alle libella's over 1 kam scheert
Er zitten ook wel normale mensen daar. Ik moet toegeven dat de mensen die op jou reageerden inderdaad niet al te vriendelijk waren maar echt......................er zitten ook mensen die zowel hier als op de Libel posten en die zijn gewoon gewoon, net zo als jij en ik en de rest hier
Er zitten ook wel normale mensen daar. Ik moet toegeven dat de mensen die op jou reageerden inderdaad niet al te vriendelijk waren maar echt......................er zitten ook mensen die zowel hier als op de Libel posten en die zijn gewoon gewoon, net zo als jij en ik en de rest hier
maandag 25 januari 2010 om 17:57
Dames,
ik wil jullie vriendelijk doch dringend verzoeken om hier niet te gaan bespreken wat er op Libelle allemaal mis is. Dat kan dáár.
Verder kan de naam Labielo´s wat ons betreft ook wel achterwege blijven.
Mochten er dringende zaken te bespreken zijn, kan dat dan achter de schermen?
Bvd,
Angel 5
ik wil jullie vriendelijk doch dringend verzoeken om hier niet te gaan bespreken wat er op Libelle allemaal mis is. Dat kan dáár.
Verder kan de naam Labielo´s wat ons betreft ook wel achterwege blijven.
Mochten er dringende zaken te bespreken zijn, kan dat dan achter de schermen?
Bvd,
Angel 5